fynboen

Hvordan undgår i andre det...

28 indlæg i dette emne

Jeg barber mig forneden, er ikke så nemt lige nu pga maven, men er ofte helt glat...

Jeg har så det problem at jeg faktisk får "skægpest" som det hedder... En hel masse små røde knubber over det hele og det klør helt vildt... :blink

Det er vildt irriterende, selvom deet kun står på i nogen få dage...

Er der ngoen af jer andre som også oplever det og hvis i gør, hvad gør i for at undgå det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik også kløe og knubber. Min læge anbefalede mandelolie (babyolie kan også bruges) og vupit INGEN kløe eller knubber :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også kløe og knubber. Min læge anbefalede mandelolie (babyolie kan også bruges) og vupit INGEN kløe eller knubber :glad

Okay...kanon... det må jeg prøve...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger også olien som "fugtighedscreme". Min hud er blevet SÅ fin efter bare en uge. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger også olien som "fugtighedscreme". Min hud er blevet SÅ fin efter bare en uge. :loveshower

Smøre du olien på mens du er i bad eller når du har tørret dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter badet når jeg er tør :)

Hvis du har meget tørre hårspidser så kan du også brugelidt olie til spidserne så de bliver pæne igen. (Det skal være MEGET lidt for ellers kommer dit hår til at se beskidt ud og ekstremt fedtet ud )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter badet når jeg er tør :)

Hvis du har meget tørre hårspidser så kan du også brugelidt olie til spidserne så de bliver pæne igen. (Det skal være MEGET lidt for ellers kommer dit hår til at se beskidt ud og ekstremt fedtet ud )

Ha ha havde først ikke lige fattet at det var hår på hovedet du skrev om sidst.. Troede det stadig var i samme afdeling hi hi.. Tørre spidser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha havde først ikke lige fattet at det var hår på hovedet du skrev om sidst.. Troede det stadig var i samme afdeling hi hi.. Tørre spidser

Ja, jeg tænkte også lidt over det haha :)

Men fantastisk godt råd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bare lige så jeg er med: vi snakker forneden ikke? ^_^ for så har jeg hørt at man skal sørge for at rengøre sin skraber og ikke bruge den fx under armene også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger en seperat skraber til under armene og mellem benene. Synes ikke jeg har haft nogle problemer med knopper. Ved dog ikke om det er derfor.

Jeg bruger så de der venus breeze tror jeg de hedder, de lilla, som har gele/sæbe på sig.. så skal man ikke bruge barberskum.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bare lige så jeg er med: vi snakker forneden ikke? ^_^ for så har jeg hørt at man skal sørge for at rengøre sin skraber og ikke bruge den fx under armene også

Du er nok nødt til at qoute, før man forstår dig :)

Hun skrev jo i første indlæg at hun intimbarbere sig "forneden".. Så forstår ikke om det er trådstarter eller hvem det er du misforstår?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var bare en anden der havde misforstået så skulle bare være sikker. :)

Men tak, nok en ide at jeg bruger quote fremover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også seperat skraber til under armene og så har ejg en til forneden...Så det kan ikek være årsagen til det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bare lige så jeg er med: vi snakker forneden ikke? ^_^ for så har jeg hørt at man skal sørge for at rengøre sin skraber og ikke bruge den fx under armene også

Hehe...Tråden startede med at ejg spurgte til forneden... Babybaby, fortalte så at man også kunne bruge ligt babyolie til hårspidserne på hovedet hvis de er meget tørre... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe...Tråden startede med at ejg spurgte til forneden... Babybaby, fortalte så at man også kunne bruge ligt babyolie til hårspidserne på hovedet hvis de er meget tørre... :)

Nååårh okay :)

jeg barberer mig ikke der forneden da jeg får skægpest uanset hvad jeg gør.... <_<

Min læge sagde noget om følsom hud og bakterier.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså først kommer jeg skum på og lader det "hvile" i et par minutter. Så barberer jeg mig dernede og efter badet, når jeg har tørret mig, bruger jeg en lille smule olie.

Få aldrig skægpest mere efter jeg begyndte med skum og olie. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså først kommer jeg skum på og lader det "hvile" i et par minutter. Så barberer jeg mig dernede og efter badet, når jeg har tørret mig, bruger jeg en lille smule olie.

Få aldrig skægpest mere efter jeg begyndte med skum og olie. :loveshower

Hvad er det for noget olie du bruger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for noget olie du bruger?

Bare ganske almindelig babyolie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan købe en lækker intimbarberings gel i matas, den er af samme mærke som det der intimsæbe som hedder vivag, kan ikke lige huske om intim gel også hedder det, men det er i hvert fald fra samme serie :) det er en super god gel, og så er den mild og beregnet til undervognen :):):)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger balsam i badet, lader det sidde lidt og bruger så en skarp skraber.... jeg tror jeg fik de røde prikker som reaktion på skummet. Men det problem har jeg ikke længere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger sugaring - det er meget skånsomt mod huden og giver ingen knopper eller lign. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger sugaring - det er meget skånsomt mod huden og giver ingen knopper eller lign. :)

Hvad er det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det...

Det er lidt lige som voks, man bruger bare en varm sukkermasse (som dufter af bolchefabrik) i stedet for voks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for rådene, det er da altid rart med lidt ny viden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig godt tip! Jeg har også tidligere forsøgt mig med babyolie, og det virkede delvist, men det hjalp bestemt! Kunne godt ske man skulle prøve med mandelolie istedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER