Kommendemor

Stikken ìg øm mause

9 indlæg i dette emne

Jeg ville lige høre om i Andre også oplever at have smerter i maven/ underlivet som kan blive helt stikkende....?...plus om i også oplever at have meget tykt flyende Hvidt slim

Sommetider fra underlivet?...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg oplever menstruationslignende smerter et par gange om dagen.... Samtidig har jeg en del udflåd (sorry lyder ikke lækkert)

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du behøver ikk skrive sorry det er naturligt selvom det selvf er træls.. Ja netop mens. Lignede smerter... Og du tænker ikk Over det?...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du behøver ikk skrive sorry det er naturligt selvom det selvf er træls.. Ja netop mens. Lignede smerter... Og du tænker ikk Over det?...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det svinger lidt hvor meget udflåd jeg har, men det er som regel en del. Enkelte gange oplever jeg det som voldsomt meget.

Synes ikke jeg oplever mens lignende smerter, men det kan trykke meget nogle gange ned i lysken, som om hun presser på for at komme derned. Det gør lidt ondt, men er mest bare ubehageligt. Og så niver det nogle gange ca midt på maven, hvilket godt kan gøre ret ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever det samme, det gjorde jeg også første gang. Det er kroppens måde at forberede sig til fødslen på. Nogle oplever det mange uger før fødslen, og nogle kun nogle dage inden, og andre lægger næsten ikke mærke til det... Så længe det kun er stikkene fornemmelser en gang i mellem skal i ikke være bekymret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til jordmoder idag og fik afvide at det var helt normalt og ja kroppens måde at gøre klar...og lille pigen havde det rigtig godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altid dejligt at høre når de små har det godt derinde i mavsen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan bare redde en hver sne storms dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER