Nitzen1987

Babypakke fra Rema1000

47 indlæg i dette emne

Jeg bestilte for 1½ måned siden den gratis babypakke fra Rema1000, da jeg havde bestilt den fik jeg en mail om, at jeg ville få en besked, når den var klar til afhentning et par uger efter bestillingen, men jeg har ikke hørt noget siden, så tænker om det er ligesom Libero, hvor man først kan hente pakken fra et par måneder før den fastsatte terminsdato?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har heller ikke hørt noget fra dem.. tror jeg snart skriver og spørger dem ad..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan deres mail været havnet i din spam? Jeg fik mail et par dage efter og kunne hente den derefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også mail et par daage efter og kunne derefter hente den...Så for mig har det ikke været noget problem med ikke at få den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan deres mail været havnet i din spam? Jeg fik mail et par dage efter og kunne hente den derefter.

Det skulle jeg da ikke mene :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik bare en bekræftigelse hvor der stod at jeg kunne hente den efter ca 14 dage.. Mener ikke jeg fik yderligere besked. Skulle bare henvende mig i butikken med mailen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik først en mail 2 måneder efter jeg havde bestilt den, at nu kunne jeg hente den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu ikk modtaget en mail om at jeg kan hente den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke hørt noget og det er snart en måned siden at jeg bestilte... Og jeg har lige tjekket mit spamfilter. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en mail rimlig hurtigt fra dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig gik der ikke mere end et par dage.. og det var ret tidligt i min graviditet, så tror ikke det har noget med det at gøre.

Jeg har så hørt fra andre at man ikke behøver vente på at få besked på at hente den, men at man skulle kunne hente den med det samme, hvis man bare medbringer et print af bestillingsmailen. Så jeg ville da bare spørge nede i butikken og vise dem den mail du har fået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lidt nysgerrighed, hvad er der i de pakker, er det noget man kan bruge tidligt i graviditeten da? Jeg har egentlig tænkt mig at vente med at hente div babypakker til jeg er i slutningen af graviditeten, bl.a fordi jeg før har prøvet at få vareprøver der blev for gamle, altså mad prøver til min baby, som ville være for gamle når min baby var gammel nok til at smage dem :rolleyes den slags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I pakken fra REMA1000 er der en pakke newborn bleer, skumvaskeklude, vådservietter, 2 bamser, 1 sut fra MAM + 1 overraskelse (som i mit tilfælde var en lille bog med historie om bamserne).

En rigtig god pakke synes jeg :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, nu er jeg så i den situation, at jeg ikke anede at man kunne hente en babypakke i Rema 1000. Hvordan får jeg fingre i sådan en? I skriver at I har bestilt.... Hvorhenne ? Hvad skal jeg gøre, jeg vil da også gerne have sådan en....

:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan bestille på deres hjemmeside :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestilte pakken for nogle måneder siden. Skrev til dem i sidste uge for at høre hvad der blev af mailen jeg skulle modtage for at hente pakken.

Jeg fik mail tilbage hvor der stod at de havde meget travlt med pakkerne for tiden og derfor var bagud.... Hun mente ikke der ville gå så længe før jeg ville høre noget. Men har stadigvæk ikke hørt noget desværre.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan bestille på deres hjemmeside :)

TAK :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opgivet at få min pakke:( Printede sedlen ud og var derefter derude 3 gange hvor de sagde de ikke havde nogen hjemme. Har også haft ringet og til sidst fik de mit nr og lovede at ringe når der var en til mig - det er så små 2 mdr siden :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestilte min for mange mange måneder siden. og har også flere gange skrevet og spurgt om min tilmelding var gået tabt. dog uden svar fra dem.

Men nu har jeg lige fået en mail fra dem om at jeg ka hente pakken fra 6/2 ;-) så er spændt på hvad den indeholder :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestilte min for mange mange måneder siden. og har også flere gange skrevet og spurgt om min tilmelding var gået tabt. dog uden svar fra dem.

Men nu har jeg lige fået en mail fra dem om at jeg ka hente pakken fra 6/2 ;-) så er spændt på hvad den indeholder :-D

Jeg har også lige fået sådan en mail om at jeg kan hente den fra d. 6/2 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige fået sådan en mail om at jeg kan hente den fra d. 6/2 :yay

Oz mig oz mig :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon der bliver kørt startpakker rundt i hele DK til den 6/2, for jeg har også fået mail om, at jeg kan hente min der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon der bliver kørt startpakker rundt i hele DK til den 6/2, for jeg har også fået mail om, at jeg kan hente min der :D

sjovt - samme mail har jeg lige fået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan også hente pakke på mandag :loveshower De har nok været rundt i hele landet. Det er da fedt, så får man helt friske pakker med nye sager (modsat i babysam :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også lige fået en mail om det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER