Posted April 6, 2011 Sikke en fin mave Majken :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2011 hvor er den smuuuk :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 22, 2011 Ihh altså Majken! Sikke en smuk mave du har fået dig :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2011 Sikke et dejligt billede! Virkelig smuk mave :loveshower Skal du snart have taget mavebilleder prof og sammen med manden??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2011 Tak for jeres søde hilsner piger :) Sikke et dejligt billede! Virkelig smuk mave :loveshower Skal du snart have taget mavebilleder prof og sammen med manden??? Det tror jeg vi hopper over.. Ingen af os er ret vilde med at få taget billeder og jeg synes ikke rigtig pengene er til det... Hvis jeg skal ha' taget nogle.. bliver det nok bare hjemmefix med mit eget spejlrefleks kamera :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 23, 2011 Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul Share this post Link to post Share on other sites