Pip

Hvornår er min ÆL??

5 indlæg i dette emne

Hej Piger

Nu har jeg så været nede og investere i nogle ÆL tests.. Så håber jeg kan få lidt hjælp på vej mod PB :bd

Jeg har meget uregelmæssig mens, og har derfor svært ved og regne ud, hvornår jeg kan forvente ÆL. Sidste cyklus har ligget på 39dage.. -Så hvornår skal jeg så forvente at jeg kan teste positiv for ÆL?? Håber der er nogle derude som kan hjælpe mig?? :help

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min cyklus svinger også (indtil nu mellen 26 og 32 dage).. Min skønne veninde siger at man skal teste for ÆL fra dag 11 i cyklus. Det kan godt gå hen og blive en bekostelig affære hvis din cyklus er helt oppe på 39 dage, men så er man da rimelig sikker på at ramme. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej sødte ;)

Jeg er enig med ovenstående! Du tæller 11 dage frem, fra den dag hvor din sidste mens startede, og så tester du hver dag indtil den er der :)

Ja, det kan godt nok blive en lidt bekostelig affære, men måske det værd.. :)

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd TIL DIG!!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej sødte ;)

Jeg er enig med ovenstående! Du tæller 11 dage frem, fra den dag hvor din sidste mens startede, og så tester du hver dag indtil den er der :)

Ja, det kan godt nok blive en lidt bekostelig affære, men måske det værd.. :)

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd TIL DIG!!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TAK for besvarelserne:-)

Jeg er hermed gået i gang med og teste, første test var negativ, håber ikke jeg bliver ruineret før jeg står med en positiv test i hånden.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER