websie

Udstyr

9 indlæg i dette emne

Hej alle skønne kvinder :)

Jeg må lige have lidt luf. Ved godt det er tidligt men vi har været ude og snuse efter barnevogn :) vi blev hurtigt enige om at vi ville forsøge at finde noget brugt sådan med tiden :) dog vidste det sig at præcis den barnevogn vi gerne ville have var billigt til salg nu på Sjælland :) manden ringede og købte den det er en der er lavet i begrænset udgave :) han aftalte med dem at vi skulle hente den i morgen onsdag

Så skriver de en SMS at det kan vi ikke for de har solgt den til nogen der kom og hentede den i går mandag. Jeg blev bare så ked af det for jeg havde lige set mig og manden rende op og ned ad gaden med baby i den barnevogn vi havde jo købt den :( og så lige når hormonerne raser øv

Nå men nu tænker jeg så er der nogen af jer der har nogle gode råd til hvad msn skal kigge efter når man skal ud og investere i en barnevogn.

Hilsen førstegangskøberen der er nysgerrig og på bar bund.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil lige sige jeg er ikke nogen ekspert men har da haft 3 barnevogne og en klapvogn. Det I skal tænke på er fx hvordan I mest vil komme til at bruge den. Skal I meget med bus og tog så syns jeg det er vigtigt at man kan bremse alle 4 hjul og gerne på en gang. Skal I ofte ha den med i bil skal den være nem at folde sammen og ikke fylde så meget. Generelt syns jeg at lufthjul er en rigtig irriterende og unødvendig ting, da affjedringen ligger i stellet på barnevogne, og det er ikke sjovt at punktere.

Den vogn jeg skal bruge denne gang købte jeg for 7 år siden til min datter, det er en Odder og desværre med lufthjul, for det havde de alle dengang, men jeg har fundet ud af jeg kan købe et sæt nye hjul uden luft i Babysam for 1000,- så det har jeg tænkt mig at gøre, fremfor at ta chancen med de gamle lufthjul, som nok er både flade og møre nu. Da jeg købte den valgte jeg at skifte standard bremsen ud med en som bremser alle 4 hjul på en gang fra start, og vil sige jeg har været utroligt glad for barnevognen, den er meget stabil og pæn og kan sagtens holde til at bruges til flere børn. Odder vognen blir brugt til gå ture, indkøb, ture med bus og tog osv. Desuden havde jeg en klapvogn som havde plads til der kunne stå en lift i, som nemt ku klappes ned og være bagi en bil eller komme med på fly rejser, den lever ikke mere men jeg tænker at jeg nok forholdsvis tidligt vil kigge efter en lille, handy klapvogn også, det er jo også en ting man kan bruge længe. Der ville jeg ikke vælge en type paraplyklapvogn, for de har ingen affjedring og hjulene er ofte ikke så gode, men en "rigtig" klapvogn med kaleche.

God fornøjelse med barnevogns shopping, jeg håber I finder lige det rigtige for jer til en rimelig pris.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh gud nu kom jeg også til at sidde og kigge på babyudstyr :whistling jeg tror jeg vil ha en Carena Free klapvogn... den lå højt i test og kan det den skal kunne mens prisen er under det halve af Teutonia som jeg kender og Emmaljunga som sku være rigtig god.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls :(

Jeg vil gå efter gummihjul, det er så træls når barnevognen punktere..

Derudover vil jeg går efter et langt liggemål, så baby kan bruge den så længe som muligt ;)

Jeg er helt trist over vi kun skal have en vugge denne gang :( elskede at finde udstyr og indrette babyværelse, men det bliver ikke til noget den gange ;) baby skal ind på storesøsters værelse, overtager barnevogn og tremmeseng, pulsebordet har vi også.. Vuggen solgte vi pga pladsproblemer, så det er det eneste vi mangler samt pulsetaske og lift men den har jeg fået lov til at låne, da vi helst vil bruge voksi men den er nok lige varm nok den første månede til to ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blev lige inspireret af indlægget og gik selv på jagt, er blevet rimelig hooked på en odder zip, rigtig mange anbefaler den, og så er det da smart med den lynlås!

iih, tiden går langsomt når man kigger på udstyr! så måtte det bare godt være juli og en stor mave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups nu har vi købt en magen til, som vi skal afhente i morgen :) en emmaljunga blev det med Carbon stel i pro java farven :)

Ved godt det er tidligt men vi har ønsket os den her graviditet så længe så nu gør vi det sørme.

Jeg glæder mig til at høre om jeres køb, og skal da lige kigge nærmere på jeres forslag inden vi henter i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blev lige inspireret af indlægget og gik selv på jagt, er blevet rimelig hooked på en odder zip, rigtig mange anbefaler den, og så er det da smart med den lynlås!

iih, tiden går langsomt når man kigger på udstyr! så måtte det bare godt være juli og en stor mave

odder Zip det kan jeg godt forstå den er også flot og smart, og fedt at man også selv kan få lov at designe den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige sige jeg er ikke nogen ekspert men har da haft 3 barnevogne og en klapvogn. Det I skal tænke på er fx hvordan I mest vil komme til at bruge den. Skal I meget med bus og tog så syns jeg det er vigtigt at man kan bremse alle 4 hjul og gerne på en gang. Skal I ofte ha den med i bil skal den være nem at folde sammen og ikke fylde så meget. Generelt syns jeg at lufthjul er en rigtig irriterende og unødvendig ting, da affjedringen ligger i stellet på barnevogne, og det er ikke sjovt at punktere.

Den vogn jeg skal bruge denne gang købte jeg for 7 år siden til min datter, det er en Odder og desværre med lufthjul, for det havde de alle dengang, men jeg har fundet ud af jeg kan købe et sæt nye hjul uden luft i Babysam for 1000,- så det har jeg tænkt mig at gøre, fremfor at ta chancen med de gamle lufthjul, som nok er både flade og møre nu. Da jeg købte den valgte jeg at skifte standard bremsen ud med en som bremser alle 4 hjul på en gang fra start, og vil sige jeg har været utroligt glad for barnevognen, den er meget stabil og pæn og kan sagtens holde til at bruges til flere børn. Odder vognen blir brugt til gå ture, indkøb, ture med bus og tog osv. Desuden havde jeg en klapvogn som havde plads til der kunne stå en lift i, som nemt ku klappes ned og være bagi en bil eller komme med på fly rejser, den lever ikke mere men jeg tænker at jeg nok forholdsvis tidligt vil kigge efter en lille, handy klapvogn også, det er jo også en ting man kan bruge længe. Der ville jeg ikke vælge en type paraplyklapvogn, for de har ingen affjedring og hjulene er ofte ikke så gode, men en "rigtig" klapvogn med kaleche.

God fornøjelse med barnevogns shopping, jeg håber I finder lige det rigtige for jer til en rimelig pris.

Odder har også et rigtig klassisk look som jeg godt kan lide :) Og ja lufthjul er vist noget der skal overvejes igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en simo barnevogn fra min søn, og den har jeg været lykkelig for.

Den har langt mål, dvs Han har brugt den til Han var 3 år, hvis vi skulle op i byen eks.

Selvom den har lufthjul har den kun punkteret en gang, Og den har jeg gået med min 3 timer hver dag i 10 mdr...

Jeg glæder mig faktisk helt til at skal lufte den igen He He..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER