MamatilJ&M

Bør man gå til læge

5 indlæg i dette emne

De sidste 20 dage har jeg nok haft influenza 9 dage nu. Var syg i 5 dage, rask i en uges tid og nu kører det på 4 dagen og føles som om, det ingen ende vil tage. Har meget ondt i halsen, kriller og hoster en del. Tør hoste. Feber og opkast. Er mest nervøs for spiren i maven. Men har ikke voldsom høj feber.

Bør man tage til læge og blive tjekket om der skal penicilin til eller skal man bare have tålmodighed og lade det tage den tid det tager??? Vagtlægen sagde i nat at det ikke er muligt at have influenza og halsbetændelse samtidig. Men de ville ikke se mig.

Lad mig høre jeres erfaringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville kontakte min egen læge, men går udfra du har gjort nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsaa, det tager jo laengere tid at komme over den slags skrammel som gravid... kan du ikke booste lidt med vitamin C, ingefaer, persille, zink, d-vitamin osv. Det behoever ikke vaere som tilskud, men hvis du har en blender, saa lav en immunsmoothie:

Friskpresset appelsinsaft

Et aeble

En halv banan

En lille dusk persille

en til to cm ingefaer skaaret i smaa stykker

Nogle paranoedder

Frosne jordbaer

Hvis den skal vaere mere creamy, saa kan du tilsaette lidt rismaelk og en teskefuld soyalecithin

Ellers lav dig en tallerken frugt og spise valnoedder og paranoedder til og koeb dig nogle D-pearls Staerk og snup en om dagen

Lav en kop the og put et stykke ingefaer i.

Det er ting, som lige giver immunforsvaret et hak opad :)

God bedringicon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til læge med dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog til læge. Fik at vide jeg havde virus, men hun intet kunne gøre eller give mig pga graviditet. Så jeg endte med at ligge 12 dage i sengen. Men har heldigvis været frisk siden. Tak for de gode råd. De kan jo helt sikkert bruges end anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER