s.k.w

Hjælp

6 indlæg i dette emne

Jeg har en søn på 5 mdr pg han sover max en halv time af gangen, også er han pylleret hele tiden, han spiser mega meget og bliver mæt, så det er ikke pga sult. Er der nogen der kan give nogle gode råd eller har oplevet det sammen????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er inde i en periode med Ronja (5,5 mdr.) hvor hun også vågner efter 30-45 min. Jeg gør det at jeg ikke tager hende op, men prøver at få hende til at sove igen. Hun sover ude i løbet af dagen så jeg står og ruller med barnevognen. Nogengange ser hun lysvågen ud, men falder alligevel i søvn efter noget tid. Nogengange tager det 10-15 min. at få hende til at sove, men hun SKAL sove. Det kræver temmelig meget tålmodighed.

Enkelte gange bliver hun rigtig ked af det og så tager jeg hende op men så skal hun være rigtig ked.

Jeg tror umiddelbart hun er i gang med et tigerspring i øjeblikket og så er hun vist ved at vænne sig til at skulle sove 2 gange om dagen i stedet for 3.

I dag og i går er nogen af de dage der er gået helt galt. I går sov hun 3 * 10 min om eftermiddagen og kom allerede i seng kl. 18 fordi hun var så træt. I dag har hun sovet ca. 45 min. og er i gang med at blive puttet nu fordi hun er træt igen ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Erica var samme alder havde jeg også problemer med hun tog korte lure. Jeg begyndte at holde hende vågen i 3 timer i stedet for 2 og det hjalp rigtig meget. Om det hjælper for jer aner jeg ikke, børn er jo forskellige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være jeg skal prøve som dig tiak for det er godt nok trættene og irriterende at skulle rulle så meget. Og igen i dag virkede det ikke særlig godt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være jeg skal prøve som dig tiak for det er godt nok trættene og irriterende at skulle rulle så meget. Og igen i dag virkede det ikke særlig godt :(

Tror os jeg prøver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER