Linda77

melodigramprix

23 indlæg i dette emne

Øv Øv - havde nummer 1 som vinder - hvem stemte/syntes du skulle vinde?

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg stemte på nordmanden, som vandt i 09, for helt ærligt, så synes jeg ikke der var nogle af numrene, som var melodi grand prix-agtige. For mig er det nemlig en god pop melodi, og en sang man hurtig kan synge med på og hurtigt får i hovedet, samt bliver i godt humør af. Lige sådan som Norges vindersang i 09 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke noget af det var godt.

Men nr. 10 var den jeg bedste kunne lide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne faktisk også godt lide det dansk/svenske nummer, men børnenes stemmer lagt sammen med mine blev en sms til sang nummer 1.

Syntes faktisk det var dejligt med lidt fornyelse og var overrasket over hvor god mange af sangene var. Syntes også værterne var en skøn fornyelse og det er selvom jeg også er meget stor fan af det "gamle" melodigramprix - det er første år mine børn har hængt ved uden at glide af halvvejs - så hvis det er for at få de unge med er det et meget godt bud på en fornyelse :-)

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var et lousy MGP i år. Men nr 7 er min favorit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten nr. 10 eller nr 1 sku ha vundet.

Havde jeg kunnet, så stemte jeg hellere på sidste års vinder i dansk melodi grand prix.

I år var sangene mere end ringe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne faktisk også godt lide det dansk/svenske nummer, men børnenes stemmer lagt sammen med mine blev en sms til sang nummer 1.

Syntes faktisk det var dejligt med lidt fornyelse og var overrasket over hvor god mange af sangene var. Syntes også værterne var en skøn fornyelse og det er selvom jeg også er meget stor fan af det "gamle" melodigramprix - det er første år mine børn har hængt ved uden at glide af halvvejs - så hvis det er for at få de unge med er det et meget godt bud på en fornyelse :-)

Linda

det er sjovt, for jeg har lidt modsatte oplevelse, jeg synes showet var kedeligt og tamt og jeg kunne slet ikke lide den mandelig vært. Louise synes jeg egentlig okay om, men jeg synes det gik for meget op i at være unge og hippe, druk osv.

Sangene er måske mere internationale, jeg ved det ikke. Men jeg synes ikke de er indbegrebet af melodi grand prix, for det er sange, som man bliver i godt humør af, og hurtigt kan synge med på. Og det var ikke min opfattelse af året deltagende sange ( kun fåtallet i hvertfald)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så vildt hvor forskellige man er hvad angår smag - det kan være jeg er farvet af alt det popmusik, der strømmer ud fra Ronjas værelse <_<

Er ellers normalt mest til rock og blød heavy!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne bedst lide nr 5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sang nr 3,,synes det var en af dem man kunne nynne med på straks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne lide alle i top 3...men sys der var et par andre sange som var bedre end den der nr. 1... ak ja...

Men i år var der trods alt mere end blot en enkelt god sang så det var rart at se... synes nr. 9 eller 10 var de bedste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kunne bedst lide nummer 1 & nummer 9. Dog med en lille overvægt til nummer 1, da jeg mente den var mere melodi grand prix... Men synes også at 9'eren var super fed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brød mig allermest om børnenes sang og den norske snack. Jeg synes personligt at standarden i år har ramt bunden og jeg er ikke stolt af at være dansk i denne tid alt det her står på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemte på 10'eren og havde 9'eren som nr. 2.

Jeg synes det var utrolig dårligt i år. Jeg manglede i den grad den helt rigtige sang og synes ikke der var mange der kom ud over scenekanten. Derudover synes jeg det var mærkeligt at nogle af de andre lande også skulle stemme, det har jeg svært ved at se fidussen i.

Så alt i alt var jeg skuffet, men mgp børnene gjorde det godt og det eneste tidspunkt Sebastian sad limet til skærmen, så jeg ved da hvad jeg skal på lørdag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi stemte ikke, men 10 var min favorit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg stemte på nr. 9 som jeg helt klart synes var bedst og meget nem at synge med på og en rigtig glad og fin pop-sang som man nemt kunne høre i radioen.. egentligt synes jeg der var en masse gode sange i år, men jeg hader også det er melodigranprixagtige som jo åbenbart stoppede tiden i 80'erne..

synes det er okay at man følger med tiden, det gør mange andre lande jo også og det er oftest dem der vinder.. jeg gider ikke høre flere abbarytmer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten nr. 10 eller nr 1 sku ha vundet.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en favorit men den kom ikke videre. De 3 der kom videre, har ikke det der skal til..

Som jeg sagde til min mand: Jeg tror ikke at vi kommer langt med de sange der kom videre til den eupæiske melodi grand prix.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne faktisk rigtig godt lide nr 1 og fortryder lidt at jeg ikke stemte, da jeg så hvor tæt den egentlig var på at komme videre (Jeg havde en mistanke om at den var chanceløs, at alle de "gamle" ville svigte den :P)

Generelt synes jeg at sangene er som de altid er til melodigrandprix. Ok, men ikke noget fantastisk. Nr 9 er helt ok i min bog, men for mig er det sleeeeeeeeeet ikke en melodi grand prix sang. Jeg sidder nok lidt fast i 80'erne på det punkt, jeg vil have mere fest, glæde og farver, og ikke et nummer hvor der bliver sunget noget om at man skulle have vidst bedre, og at man savner nogen. :rolleyes

Og jeg synes det er HELT FORKERT at der er en ekspertjury. Især den udenlandske! Jeg går ind for at det er folkets (i hjemlandets!) stemmer, der afgør 100%

Men jeg synes selve showet var flot og kunne rigtig godt lide Emil og Louise. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg heppede på nr. 1 - synes det var en fin sang, og så er jeg altså vildt med Jespers stemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemte ikke, men syntes at nr 1 var bedst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes det er okay at man følger med tiden, det gør mange andre lande jo også og det er oftest dem der vinder.. jeg gider ikke høre flere abbarytmer!

Her er jeg meget enig! Jeg synes også, det er godt med fornyelse, og hvis MGP skal overleve, så er det det, der skal til. Jeg er glad for at slippe for alle "Kirsten og Søren"-kopierne.... Det er altså passé!

Min favorit var nummer 10, stærkt forfulgt at nummer 9. Jeg forstår ikke, hvorfor nummer 1 fik så mange stemmer. Han nåede slet ikke ud over scenekanten, og det var som om, sangen aldrig nåede et klimaks. Så jeg er meget glad for, at sejren ikke gik til Jesper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg meget enig! Jeg synes også, det er godt med fornyelse, og hvis MGP skal overleve, så er det det, der skal til. Jeg er glad for at slippe for alle "Kirsten og Søren"-kopierne.... Det er altså passé!

Min favorit var nummer 10, stærkt forfulgt at nummer 9. Jeg forstår ikke, hvorfor nummer 1 fik så mange stemmer. Han nåede slet ikke ud over scenekanten, og det var som om, sangen aldrig nåede et klimaks. Så jeg er meget glad for, at sejren ikke gik til Jesper.

Jeg er så meget enig! Og efter at have hørt et par af dem nogle gange synes jeg at nr 10 faktisk er bedre. den er så frisk og jeg kan ikke blive træt af den.

wiii :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER