Tina80

udflåd i starten af graviditeten

16 indlæg i dette emne

Havde I noget og hvordan så det ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har hade rigtig meget, bare såen noget tyndt klart væske...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke rigtig jeg havde noget i starten. Synes først det er kommet her efter uge 10. Bare mere af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep jeg har også udflåd :) Det hvidt, lidt tyndere end det man har ved ægløsning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde rigtig meget i starten af min graviditet. Sådan at jeg kunne blive helt smurt ind på inderlårene når jeg var på toilettet (undskyld for detaljerne :rolleyes )

Sker engang imellem her senere i graviditeten også, men ikke helt ligeså slemt og ikke ret ofte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg har haft det lige siden jeg fandt ud af at jeg var gravid. Faktisk ved at være ret irriterende :rolleyes Og ja, som de andre siger, så er minder det om ÆL-slim bare tyndere (og mere :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg har haft det lige siden jeg fandt ud af at jeg var gravid. Faktisk ved at være ret irriterende :rolleyes Og ja, som de andre siger, så er minder det om ÆL-slim bare tyndere (og mere :rolleyes )

Helt det samme her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en del tyndt i starten, især efter fysisk aktivitet.. Og når jeg kunne mærke det blev jeg altid nødt til at tjekke om det var blod.. Så havde lidt noia i starten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det samme her..tænker det er et godt tegn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft det hele graviditeten og det er vildt belastende, det kommer tit lige efter jeg har været på toilettet og så vælter det ellers ud som en syndflod, mit varierer lidt i hvordan det ser ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh nu føler jeg mig lidt forkert for modsat jer så har jeg stort set INTET udflåd - det forsvandt med de to streger... kun efter fysisk aktivitet fx en gåtur har jeg lidt, men det ser nu meget normalt ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er flere af jer der skriver i starten af graviditeten. Var det så også før I fandt ud af I var gravide? Har nemlig haft mere end normalt den sidste uges tid og jeg skal teste på fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er flere af jer der skriver i starten af graviditeten. Var det så også før I fandt ud af I var gravide? Har nemlig haft mere end normalt den sidste uges tid og jeg skal teste på fredag.

Det kan også være ÆL slim..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også være ÆL slim..

Kan se du også svaret på næsten det samme i et andet indlæg. Det kan nok ikke være rigtig Æl-slim da det passede med jeg havde det for små 14 dage siden. Men der har både været Æl-slim lignende tilstande de seneste par dage og også noget helt gennemsigtig tyndt slim (hmmm detaljer :toot )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde mere udflaad op til den dag, jeg testede - dels tyndere maelkehvidt og AEL-slim-agtigt. Nu har jeg oeget maelkehvidt og nogle gange noget lidt farvet, men kun en dag eller to ad gangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde mere udflaad op til den dag, jeg testede - dels tyndere maelkehvidt og AEL-slim-agtigt. Nu har jeg oeget maelkehvidt og nogle gange noget lidt farvet, men kun en dag eller to ad gangen.

Så kan det måske være et positivt tegn :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER