Amaryllis

Barnets bog - hvilken?

9 indlæg i dette emne

Jeg sidder og skriver ønskeseddel til vores kommende lillebror.

Vil gerne have en barnets bog med gæstesider, men hvilken skal jeg vælge?

Hvad for en har I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke lige hvad du mener med gæstesider.....

Men vi har den der hedder "Mine første år" fra specialday.dk ...... Den er SÅ fin synes jeg :loveshower

Og så kan man tilkøbe ekstra/andre sider efter behov :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke lige hvad du mener med gæstesider.....

Men vi har den der hedder "Mine første år" fra specialday.dk ...... Den er SÅ fin synes jeg :loveshower

Og så kan man tilkøbe ekstra/andre sider efter behov :)

Den har vi også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke lige hvad du mener med gæstesider.....

Men vi har den der hedder "Mine første år" fra specialday.dk ...... Den er SÅ fin synes jeg :loveshower

Og så kan man tilkøbe ekstra/andre sider efter behov :)

Gæstesider er en slags gæstebog i barnets bog, så barselsgæster eller andre kan skrive en hilsen til den lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gæstesider er en slags gæstebog i barnets bog, så barselsgæster eller andre kan skrive en hilsen til den lille.

Nårh på den måde :) Jamen der er en del ekstra "blanke" sider i den, og de kan flyttes rundt som man vil, da bogen indeni er lavet som et ringbind.....

Og ellers kan du købe ekstra "blanke" sider til..... Jeg mener du kan købe 10 sider til 69 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt Min første år i går aftes og fik 10 ekstra sider med gratis :) den er bare rigtig fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger en online version af barnets bog. Den hedder lifeof.dk og er en super fed barnets bog, bare på nettet. Der er et hav af muligheder f.eks blog, galleri, udvikling, journal og meget mere. Du kan vælge ikke at gøre profilen offentlig, på den måde er det kun inviterede der kan se det du ligger ud. Samtidig kan de skrive en masse kommentarer =)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke lige hvad du mener med gæstesider.....

Men vi har den der hedder "Mine første år" fra specialday.dk ...... Den er SÅ fin synes jeg :loveshower

Og så kan man tilkøbe ekstra/andre sider efter behov :)

Den har jeg lige været inde og bestille :)

Har ikke været særlig glad for den jeg fik til mit babyshower.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået med tanken om "skulle vores barn have en barnets bog?", "gider jeg/har jeg tid til at få den udfyldt)", "hvad med de næste børn, får jeg også udfyldt til dem?" og sidst men ikke mindst "hvilken bog skulle det i så fald være?"...

Efter at have læst lidt på dette og andre fora, er folk vist ret glade for den fra specialday, og jeg satte mig så for at finde den billigst (for sådan er jeg :whistling ) :)

Ville derfor give dette tip videre til dem som også køber via nettet:

- eLounge har tilbud på bogen + de ekstra sider: tryk på dette link

Ved dog ikke hvor længe tilbuddet varer, men synes selv at en rabat på 26% på bogen og 43% på ekstra-sider var meget godt :glad

Så nu skal jeg bare finde ud af hvor mange ekstra-sider jeg muligvis får brug for :unsure

Nogen af jer der har den, som brugte ekstra sider/fotolommer/plastiklommer? Og hvor mange og hvilke brugte I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER