Betty87

Uha..

98 indlæg i dette emne

Krydser fingre for en fin streg i morgen, det er da virkelig spændende :goodluck Stoler desværre ikke på svage streger på en Valmed test, men håber for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ikke alle der kan lave positive ÆL-tests ved graviditet- vi lavede en lille test herinde engang :whistling Jeg er godt nok en af dem som kan ;)

Hvis du kan vente med at teste til søndag, så er der størst sandsynlighed for en udvikling i testen- men ved også, at det er svært at lade være med at teste i morgen :) Man bliver også frustreret, hvis ikke den udvikler sig, så det er derfor jeg vil råde dig til at forsøge at vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også sige clear blue - pengene er givet godt ud! Og så er der jo heller ingen tvivl..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg selvfølgelig testet igen idag, fordi jeg simpelthen ikke kunne vente til imorgen :whistling

Og der dukkede endnu en svag streg op :glad Den er tydeligere end i går, men stadig ikke helt vildt tydelig.. Så tror sørme jeg skal have købt et par teste mere til de næste par dage - bare for at være helt sikker inden jeg ringer til lægen..

Uha jeg tør næsten ikke tro på det.. Jeg synes ikke den er tydelig nok til at kunne konkludere noget på den.. Er også helt vildt usikker nu, da begge teste er valmed og det er dem i andre har haft problemer med... Så tør simpelthen ikke glæde mig for meget endnu :unsure

post-2401-052345900 1327133385_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er overbevist om den er god nok :loveshower

Stort tillykke med det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er overbevist om den er god nok :loveshower

Stort tillykke med det :yay

Åhh jeg håber du har ret... Men jeg er bare så bange for at tro, at den endelig er der - tænk nu hvis.. Århh håber sådan at der i løbet af de næste par dag kommer en klokkeren test.. Så jeg kan føle mig mere sikker.. :huug

Har den følelse af, at det er for godt til at være sandt.. Men jeg håber!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apropos, hvis jeg er gravid, har jeg så ret i at jeg er 4+4 i dag??

Jeg ved nemlig ikke 100% hvornår jeg havde æl, men første mens-dag var d. 20 dec..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I forhold til testen igår, så kan man i hvert fald godt se en forskel..

Så herfra et stort TILLYKKE.. :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis din cykluslængde normalt er på 30-32 dage, vil jeg nok antage, at du har haft ÆL på dag 16-18 i din cyklus... ÆL dagen betegner de fleste vist som 2+0 så hvis vi siger at din ÆL er på dag 16 i din cyklus = 2+0 og du nu er på dag 33, så vil jeg mene at du er omkring 4+3 i dag, hvorimod hvis du først har haft ÆL på dag 18, så er du 4+1 i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er helt klart sket noget fra igår til idag, så jeg ville sige at den er god nok :glad

Men ville nok som du selv siger teste de næste par dage for en sikkerhedsskyld :)

Ang. hvor langt du er, så vil lægen gå ud fra sidste mens første dag, specielt fordi du ikke ved hvornår ÆL var, og efter det er du i dag 4+4 og har termin d. 25. september :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen vil kun vide din sidste mens dag og sætter terminen efter det uanset hvad du selv mener. Men det betyder ikke så meget hvis det kun er +/- et par dage, for det blir jo justeret til NF scanningen.

Testen ser god nok ud, selv om det er en valmed :) selv jeg tror på den. Så tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke der er da ingen tvivl mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I forhold til testen igår, så kan man i hvert fald godt se en forskel..

Så herfra et stort TILLYKKE.. :balloon

Tillykke der er da ingen tvivl mere.

Århh jeg håberi har ret.. Jeg er simpelthen de sidste par dage været så usikker på min egen fortolkninger af testene, så det er dejligt at jeg ikke er den eneste..

Men tester nu alligevel de næste par dage for at være helt helt sikker.. Jeg kunne godt tænke mig en mere klokkeren test..

Har i andre også testet med SÅ utydelige streger i 4+??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis din cykluslængde normalt er på 30-32 dage, vil jeg nok antage, at du har haft ÆL på dag 16-18 i din cyklus... ÆL dagen betegner de fleste vist som 2+0 så hvis vi siger at din ÆL er på dag 16 i din cyklus = 2+0 og du nu er på dag 33, så vil jeg mene at du er omkring 4+3 i dag, hvorimod hvis du først har haft ÆL på dag 18, så er du 4+1 i dag

Problemet er bare, at jeg ikke aner, hvilken dag jeg har haft æl - mener at have haft nogle æl-smerter omkring d. 2 og 3 januar (dag 14 og 15) - men hvis det er tilfældet vil jeg jo være i 4+4/4+5.. Og så tænker jeg bare - burde jeg ikke kunne lave tydeligere teste nu så??

Ang. hvor langt du er, så vil lægen gå ud fra sidste mens første dag, specielt fordi du ikke ved hvornår ÆL var, og efter det er du i dag 4+4 og har termin d. 25. september :)

Men det er jo også den eneste info jeg med sikkerhed ved.. Men så passer det også rimeligt med min opfattelse af hvornår jeg har haft æl..

Hvor sjovt hvis jeg har termin d. 25 - jeg selv har fødselsdag d. 25 og der har min kæreste også (bare i andre måneder, selvfølgelig)

Lægen vil kun vide din sidste mens dag og sætter terminen efter det uanset hvad du selv mener. Men det betyder ikke så meget hvis det kun er +/- et par dage, for det blir jo justeret til NF scanningen.

Testen ser god nok ud, selv om det er en valmed :) selv jeg tror på den. Så tillykke :hurra

Jamen så er det jo fint nok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid haft svært ved at teste bare lidt tydelig før 3-4 dage over tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid haft svært ved at teste bare lidt tydelig før 3-4 dage over tid.

Hmm jah.. Ved egentlig bare ikke hvor meget jeg er over tid, fordi jeg ikke har haft to cyklusser der er ens.. :lolhit

1 cyklus - 34 dage

2 cyklus - 31 dage

3 cyklus - 32 dage

4 cyklus - 30 dage

5 cyklus - indtil videre er jeg på dag 33..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Et forsigtigt tillykke herfra

Krydser fingre for i morgen tidlig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tog en før tid test,torsdag aften..dumt..så på den under natlampeø og tænkte negativ.i dag tog jeg den op af skuffen og kiggede og sørme ligner den præcis din..jeg havde sidste mens d,21-12-11.og sikker æglæsning 8.12.12..så tænker på at tage en ny imorgen tidlig..mine test er også valmed,men de har altid passet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tog en før tid test,torsdag aften..dumt..så på den under natlampeø og tænkte negativ.i dag tog jeg den op af skuffen og kiggede og sørme ligner den præcis din..jeg havde sidste mens d,21-12-11.og sikker æglæsning 8.12.12..så tænker på at tage en ny imorgen tidlig..mine test er også valmed,men de har altid passet..

Ikke for at være lyseslukker, men valmed har det med at frembringe positive resultater efter noget tid, som ikke er ægte positive.. Det er bare for at du ikke skal blive alt for ked af det, hvis den er negativ næste gang.. Men jeg hepper på dig og håber vi kan følges ad, hvis vi begge er gravide.. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har heldigvis ikke prøvet det før...men tester i nat( er på job) kan ikke vente..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har os haft taget Valmed teste begge gange jeg har været gravid og har intet ondt og sige om den - selvom det var svage streger til at starte med - de blev bare tydeligere og tydeligere for hver gang jeg tog en :)

Så synes helt bestemt at dine ser fine og postive ud :)

Så håber alt bedst for dig og tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop taget en test med apotekets GT - og der er en meget svag streg; man kan kun se den i skarp lys og kan ikke rigtig se den på billedet..

Hvad er nu det for noget?? Ihh altså - det er jo meningen at den skulle blive fin i dag.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men det positive er at de teste jeg målte med igår og fredag målte ved 25 mIU/mL og den i dag måler åbenbart ved 50 mIU/mL... Så det kan være derfor at dagens rsultat er så utydligt.. Ihh altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop taget en test med apotekets GT - og der er en meget svag streg; man kan kun se den i skarp lys og kan ikke rigtig se den på billedet..

Hvad er nu det for noget?? Ihh altså - det er jo meningen at den skulle blive fin i dag.. <_<

Så længe der er en streg, så er den der.. Der er forskel på hvor tidlig de kan måle.. Sidst jeg var gravid, viste den hurtig svag positiv med valmed, men kunne ikke måles hos lægen.. Hvis jeg var dig, ville jeg stadig købe en clearblue.. smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber nok en clearblue imorgen så.. har jo en test mere til imorgen..

Men en streg er jo en streg..

Århh hvorfor kan jeg ikke bare få et tydeligt positivt resultat.. Suk :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER