s.k.w

Gider ik flaske

4 indlæg i dette emne

Hej jeg kan læse mange steder børn skal ha mm/mme indtil de er et år?? Men min søn er 5 mdr og han gider sku ikke flaske, så ham får grød og mos, men hvordan skal jeg så søger for han får masser af mm/ mme stadig??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det MM/MME du putter i grøden tæller også med, så der får han jo en del. Ellers har du mulighed for at give MME i en kop så han kan drikke af den. Ellers er der jo mulighed for at amme f.eks. morgen eller aften til han er 1 år. Fra han er 6 mdr. må han få lidt sødmælk også men det skal stadig primært være MM/MME han får.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det MM/MME du putter i grøden tæller også med, så der får han jo en del. Ellers har du mulighed for at give MME i en kop så han kan drikke af den. Ellers er der jo mulighed for at amme f.eks. morgen eller aften til han er 1 år. Fra han er 6 mdr. må han få lidt sødmælk også men det skal stadig primært være MM/MME han får.

Ja jeg plejer at lave grøden med vand?? Jeg ammer om natten ,det er det eneste tids punkt han gider bryst. Men jeg tror bare jeg begynder at give ham mme i en kop, hvor han normal får vand i nu. Tak for svaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det MM/MME du putter i grøden tæller også med, så der får han jo en del. Ellers har du mulighed for at give MME i en kop så han kan drikke af den. Ellers er der jo mulighed for at amme f.eks. morgen eller aften til han er 1 år. Fra han er 6 mdr. må han få lidt sødmælk også men det skal stadig primært være MM/MME han får.

Ja jeg plejer at lave grøden med vand?? Jeg ammer om natten ,det er det eneste tids punkt han gider bryst. Men jeg tror bare jeg begynder at give ham mme i en kop, hvor han normal får vand i nu. Tak for svaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER