Posted July 12, 2015 Vi har jo så en Simon også nu, udover Lise :) Han er ikke opkaldt efter nogen, det var bare et af 3 navne vi kunne blive enige om - og så da jeg lå på barselshotellet skulle Per lige i kiosken efter en cola og så stod der Simon på flasken. Det blev vi enige om måtte være et tegn :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 23, 2015 Vi har (som tidligere nævnt) en Sif som i dag er tre år... Og på onsdag for et år siden kom lillesøster Saga... Begge er fra den nordiske mytologi... Manden fik lov til at vælge navn til den store (efter at jeg havde plantet navnet Sif i hovedet af ham) og så skulle jeg vælge for nummer to. Jeg valgte Maja og det var også bestemt i lang tid. Vi skulle jo så også lige finde det der drenge navn hvis det nu var sådan en vi skulle have. Begge endte vi på listerne over pige navne og faldt i staver over navnet Saga. Jeg vendte mig om til manden og sagde at jeg havde ombestemt mig og jeg ville gerne forslå Saga, hvilket manden var ret forundret over for han skulle lige til at forslå det samme... Så sådan blev det! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 23, 2015 Vi har en Willum - og han er bare SÅ skøn <3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2015 Vores prinsesse hedder Rosa. Det er en lyserød farvenuance, og betyder rose på latinsk. Det passer utrolig godt til vores lille pige <3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2015 Vi er blevet enige om at lillenbror skal hedde Eigil :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2015 Vi har Cicilie Evelyn og Christine Magdalena. Begge bliver kun kaldt ved deres første navn. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 Denne her skal da op igen.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2017 Vi har Caroline Kristine og lillebror som kommer sidst i april skal hedde Emil Christian. Deres mellemnavne bruges ikke til daglig Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2017 Vi har en Tobias og Niklas....elsker generelt navne der ender på as til drenge... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 15, 2017 Jeg har nu Alexander, Melissa, Mathilde, Lilly Luna og Lea Laura. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 18, 2017 Vi har en Caroline Maja - kun Caroline til daglig tale. Maja er efter hendes ene oldemor. Tænker vi skal have en Alexander Leo (Leo efter oldefar) eller en Isabella Lotte, victoria Lotte eller josephine Lotte ved næste barn. Lotte er efter bedstemor der pludselig er død her i efteråret. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2017 Vi har en Sigrid efter min farmor Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 23, 2021 Vi har to drenge og en pige. Drengene hedder Asger og Asta for min prinsesse er det Emily. /Mike https://fodbold.dk/ Share this post Link to post Share on other sites