Solvej99

Hvad laver jeres barn lige nu?

1,983 indlæg i dette emne

De første 2 gange reagerede han på samme måde: Fik feber om aftenen og græd non-stop i en time :(

Indtil videre har vi ikke kunnet mærke noget på ham, men er da spændt på om feberen kommer snigende senere <_<

Tak :kram2

Anna var også ret hårdt ramt med feber og gråd/klynkeri i søvne i 1-2 timer før hun fik ro, så håber Theo klarer den uden feber denne gang, for så er der måske også håb for os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anna var også ret hårdt ramt med feber og gråd/klynkeri i søvne i 1-2 timer før hun fik ro, så håber Theo klarer den uden feber denne gang, for så er der måske også håb for os ;)

Det her indlæg kræver mega meget antijinx :glad

Men jeg tror da bestemt der er håb for jer ;)

Theo har slet ikke haft feber endnu!!! Han har været lidt pylret her til aften, men det betød bare at jeg fik lov til at sidde og hygge med ham i sofaen med sut og dyne. Det nyder jeg altså lidt når han vil :blush

Han kom i seng kl. 19.30, men kl. 20 græd han og jeg tog ham op fordi jeg tænkte at nu startede det :unsure Men han var stadig ikke varm, så vi hyggede lidt videre i sofaen indtil jeg kom til at tænke på at han ikke spiste særlig meget aftensmad. Så jeg fik lavet en portion grød og han åd rub og stub. Så han var altså bare sulten :rolleyes

Ind i seng igen, hvor han nu har sovet siden 20.30 :glad

Håber ikke at reaktionen og feberen kommer i nat i stedet for :unsure :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her indlæg kræver mega meget antijinx :glad

Men jeg tror da bestemt der er håb for jer ;)

Theo har slet ikke haft feber endnu!!! Han har været lidt pylret her til aften, men det betød bare at jeg fik lov til at sidde og hygge med ham i sofaen med sut og dyne. Det nyder jeg altså lidt når han vil :blush

Han kom i seng kl. 19.30, men kl. 20 græd han og jeg tog ham op fordi jeg tænkte at nu startede det :unsure Men han var stadig ikke varm, så vi hyggede lidt videre i sofaen indtil jeg kom til at tænke på at han ikke spiste særlig meget aftensmad. Så jeg fik lavet en portion grød og han åd rub og stub. Så han var altså bare sulten :rolleyes

Ind i seng igen, hvor han nu har sovet siden 20.30 :glad

Håber ikke at reaktionen og feberen kommer i nat i stedet for :unsure :goodluck

Uhhhhh!!! :loveshower :loveshower :loveshower (antijinx antijinx antijinx) ;)

Dejligt, at han umiddelbart ikke er ramt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhhh!!! :loveshower :loveshower :loveshower (antijinx antijinx antijinx) ;)

Dejligt, at han umiddelbart ikke er ramt :)

Og han blev aldrig ramt :o

Han vågnede et par gange i nat, hvor han bare skulle have sutten, men ellers var der intet :yay Ingen feber og ingen gråd :loveshower

Så er vi friske til samtale i vuggestuen i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De snorker om kap ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ligger ude i sin barnevogn og sover. Jeg har taget en barn"syg" i dag for hun har endnu en gang sover mega dårligt og i går var hun lidt skidt i VSen så vi besluttede hun skulle have en dag hjemme i dag hvis hun sov dårligt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og han blev aldrig ramt :o

Han vågnede et par gange i nat, hvor han bare skulle have sutten, men ellers var der intet :yay Ingen feber og ingen gråd :loveshower

Så er vi friske til samtale i vuggestuen i dag :)

:yay hvor dejligt

Det bliver spændende med samtale og det bliver godt i morgen når han skal starte (selvom det er mega underligt!) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay hvor dejligt

Det bliver spændende med samtale og det bliver godt i morgen når han skal starte (selvom det er mega underligt!) :kram2

Ja det var super dejligt :)

Hvornår skal Ronja vaccineres?

Åh samtalen gik bare rigtig godt :loveshower Theo kravlede selv hen til pædagogen og kom op at sidde hos hende. De havde alt klar til ham med navn på barnevogn, garderobe osv.

Det var rart at føle at de er klar til at tage imod ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var super dejligt :)

Hvornår skal Ronja vaccineres?

Åh samtalen gik bare rigtig godt :loveshower Theo kravlede selv hen til pædagogen og kom op at sidde hos hende. De havde alt klar til ham med navn på barnevogn, garderobe osv.

Det var rart at føle at de er klar til at tage imod ham :)

Først d. 6. hvor vi har ferie :) jeg håber hun tager det på samme måde som de to sidste hvor hun bare har sovet.

:yay hvor dejligt. Det er så vigtigt og skønt at have en god fornemmelse for det hele. Så skal det hele nok gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først d. 6. hvor vi har ferie :) jeg håber hun tager det på samme måde som de to sidste hvor hun bare har sovet.

:yay hvor dejligt. Det er så vigtigt og skønt at have en god fornemmelse for det hele. Så skal det hele nok gå :)

Vi valgte også at han skulle have den i går så han ikke skulle have den midt i indkøringen.

Ja det er så vigtigt med den gode fornemmelse. Håber den fortsætter i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den mindste sover i barnevognen, og den store leger i haven med far :7himmel

Jeg sidder indenfor og passer syg hund.... Jeg tror den er blevet stukket af en hveps i næsen/munden..... Stakkels dyr :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den mindste sover i barnevognen, og den store leger i haven med far :7himmel

Jeg sidder indenfor og passer syg hund.... Jeg tror den er blevet stukket af en hveps i næsen/munden..... Stakkels dyr :(

Stakkels hund :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi spiser frokost :) jeg kan mærker på mig selv det var helt rigtigt at holde hende hjemme i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiser og holder hendes mors blik fanget :biglove :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige taget sine første skridt uden støtte :wee :yay :glad :glad :biglove :7himmel :loveshower så jeg sidder med lidt tårer i øjene :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i liften og klasker til sin libero-bi :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo sidder i sit badebassin på altanen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leger på sit værelse uden ble på (har lige været i bad) så dejligt hun er god til at lege selv - jeg ligger nemlig i værelset ved siden af. Men måske jeg burde tjekke om det er sket nogle uheld...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leger på sit værelse uden ble på (har lige været i bad) så dejligt hun er god til at lege selv - jeg ligger nemlig i værelset ved siden af. Men måske jeg burde tjekke om det er sket nogle uheld...?

Hun havde så skidt - og leget med det - og smagt på det!!! Iv!

Så nu har hun været i bad igen, denne gang med sæbe!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun leger på gulvet med sin onkel, onkel laver et tårn af klodser og Caroline vælter den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er sur... Han mener ikke han skal have børstet tænder og i seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hænger ved mig mens vi venter på lægevagten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun havde så skidt - og leget med det - og smagt på det!!! Iv!

Så nu har hun været i bad igen, denne gang med sæbe!!

Ej nej :blink

Hvor klamt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hænger ved mig mens vi venter på lægevagten

Håber ikke det var alvorligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER