Posted January 18, 2012 Det kunne da være lidt hyggeligt at få nogle opdateringer på den front :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Theo ligger på vores seng og leger med sin elefant :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 David står op af stuebordet og prøver at nå fjernbetjeningen Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 jeg tror vores trold ligger i sin koreamoms mave og er en lille peanuts, som er under udvikling :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 jeg tror vores trold ligger i sin koreamoms mave og er en lille peanuts, som er under udvikling :biglove Det tror jeg også :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Hyggelig tråd :) Vanni: det er det den gør :loveshower Ronja ligger og sover i barnevognen udenfor :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Oliver er i legestuen for første gang alene idag.. :).. Hvornår mon de ringer, og beder mig hente ham.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Dejlig tråd :) Leo ligger på sofaen og leger med en rangle mens han triller lidt. Skal snart lægges til sin formiddagslur. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Hihi, hyggelig tråd :biglove Marlon sover formiddagslur, og når han vågner skal vi ud og hente en flyverdagt til ham, så han kan komme lidt på græs :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Hihi, hyggelig tråd :biglove Marlon sover formiddagslur, og når han vågner skal vi ud og hente en flyverdagt til ham, så han kan komme lidt på græs :) Ha ha... Lyder som en lille hest :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Anna ligger ved siden af mig på sofaen og sover :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Ha ha... Lyder som en lille hest :) Hehe, det er sjovt du siger det, for han øver sig for tiden rigtig meget i at sige som en hest...... Ihhhhhhh prrrrr (min hestelyd på skrift :rolleyes ) Måske han tror han er en hest...... Lissom den der næsehornsunge der tror den er en motorcykel.... Har du set den? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Hehe, det er sjovt du siger det, for han øver sig for tiden rigtig meget i at sige som en hest...... Ihhhhhhh prrrrr (min hestelyd på skrift :rolleyes ) Måske han tror han er en hest...... Lissom den der næsehornsunge der tror den er en motorcykel.... Har du set den? Haha! Hvor er den sjov! :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Har lige puttet Silje.. igen igen igen.. meeeeeget pylret lille mus idag, som er varm og hæs.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Hehe, det er sjovt du siger det, for han øver sig for tiden rigtig meget i at sige som en hest...... Ihhhhhhh prrrrr (min hestelyd på skrift :rolleyes ) Måske han tror han er en hest...... Lissom den der næsehornsunge der tror den er en motorcykel.... Har du set den? Ha ha... Nej den kendte jeg ikke. God tør humor :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Hehe hvor er den sød :D Sjovt :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Har lige puttet trolden i barnevognen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Marlon er ved at blive puttet af far, til sin eftermiddagslur.... Han var godt nok også blevet en træt lille mus :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Theo tager sin anden lur på altanen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Erica sover også - godt træt efter at have været med på cafe i dag :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 Filippa meldes i gruppen af sovende babyer ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2012 står op af sofabordet og driller sin mor Share this post Link to post Share on other sites