betina88

hvornår mærkede i liv?

24 indlæg i dette emne

hej i skønne...

vil lige hører jer, om hvornår i mærkede liv første gang, da i var første gangs fødende???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var 15+? da jeg mærkede de første kildende fornemmelser indefra.. Et par uger efter kunne det mærkes uden på maven hvis man mærkede nøje efter (men det kunne let forveksles med pulsslag, bare ikke med samme rytme )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede også bobler fra ca uge 14

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang var jeg 15-16 uger henne. Som bobler mod mit maveskind indefra. Ih hvor jeg glæder mig til at mærke den lille ny spire.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang var jeg ca. 20 uger henne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring uge 19 mærkede jeg de berømte bobler :loveshower fantastisk fornemmelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 19+6 helt sikker på, at det var hende jeg havde mærket i en lille uges tid :loveshower

(der er lavet en meningsmåling om det HER)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 16+4, da jeg mærkede bobler og blev klar over at det var babydrengen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 16 uger henne da jeg mærkede boblerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som første gangs gravid var jeg i uge 16 og denne gang nr 3 er det uge 14. Kan ikke huske det med nr to. Men ja som en svag boblen eller let kilden på indersiden af maven. Lige under navlen. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 14+2 idag... Og guuuud, hvor ville jeg da snart gerne mærke liv. Kan slet ikke vente... Men ved ikke hvornår det begynder og ske, og ved ikke helt hvilke tegn jeg skal gå efter? Det kan vel lige så godt være luft i maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang tror jeg først jeg mærkede det omkring 18. Uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede først liv (med sikkerhed) efter MD scanning. Men min moderkage lå også ud mod maven <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke mærket babyen endnu og jeg er i uge 19. Jeg har muligvis mærket den lidt en gang da jeg var i uge 17, men jeg er slet ikke sikker på om det var den, så jeg venter stadig spændt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede 'bobler' i uge 17, og i uge 18 fik jeg de første puf :) og jeg har moderkagen liggende ud mod maveskindet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 23+0 da jeg mærkede bobler for første gang :) (min moderkage ligger ud mod maveskindet, så den har forhindret, at jeg har kunnet mærke liv tidligere)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 19+ da jeg mærkede spunk for første gang og var sikker på at det var den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 17+2 idag og er ikke længere i tvivl om det er trolden der hygger sig. Kan ikke mærke det udvændigt endnu, men den kildren fornemmelse lige omkring navlen. Det er nok 1-2 uger siden jeg mærkede dem førstegang, men der var jeg usikker ;)

Så første gang har nok været i uge 16.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at jeg var i uge 18 da jeg mærkede liv for første gang, med nr 2.. kan ikke huske det ved den første.

Det er os 6 år siden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var ca 16 uger henne, da jeg mærkede de berømte bobler... rolleyes.gif og i ca uge 19 da jeg mærkede sparkloveshower.gifi uge 20 kunne manden mærke udenpå maven7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg maerkede liv allerede 13+ ? - let kilden som smaa sommerfuglebask og siden kunne det nemt forveksles med pulsslag, men blev hurtigt klart, at det er Bettenok. Fra uge 18+ har jeg maerket liv hver dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var 20 eller 21 uger henne, da jeg mærkede liv første gang med min den ældste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh... Husker det ikke helt præcist :) Men tror det var omkring uge 13-15 :) Nu, i uge 20+, mærker jeg det ret ofte.. Tror jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+1 :loveshower Jeg tror måske, at jeg har mærket hende lidt tidligere, men ved 20+1 var jeg i hvert fald ikke i tvivl mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER