Barbamama

Kunne du tilgive utroskab?

77 indlæg i dette emne

Jeg tror ikke man kan forudse hvordan man vil reagere ved utroskab før man står i det....men håber og tror bestemt aldrig det sker her hos os.... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu hvor tråden er taget op igen - NEJ, aldrig om jeg kunne tilgive det! Det samme gælder for min mand - vi har snakket meget om det, fordi vi begge, inden vi fandt sammen, oplevede at have en utro kæreste.

Jeg ville aldrig nogensinde kunne leve med, at min mand havde været sammen med en anden og haft den samme intimitet, som han kun får med mig - uanset årsagen. Hvis han søger andre ting, end det jeg kan give ham, må han søge væk, som i HELT VÆK!

Jeg ville ikke kunne glemme det, og jeg ville absolut ikke have lyst til ham mere. Jeg ville heller ikke føle, jeg kunne stole på ham - jeg har det sådan lidt "én gang utro, altid utro". Min mand og jeg har det på samme måde og er helt enige om, at sker det, så er det slut. Og det er uanset om der er børn eller andet, der binder os sammen.

Der er mange andre ting i livet, som sker, og som jeg måske ville kunne ændre holdning til, når det skete - men ikke det her. Ikke efter jeg har oplevet det en gang før.

Men kæmpestor respekt til jer, der kan eller allerede har tilgivet utroskab :respekt

Puha, jeg blev helt oprevet der! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER