Guest

Hvilken computer har du?

28 indlæg i dette emne

Jeg er bare lidt nysgerrig efter at se hvilke computere, der er mest populære blandt folket.

Jeg selv har en COMPAQ, købt i maj 2010, og er DØDTRÆT af den. Batteriet har ikke virket siden jeg havde haft den i 4 måneder, og den synger nok på sidste vers. Så jeg skal snart ud og have en ny en, og det bliver nok en Macbook Air. Hellere betale lidt ekstra for et produkt, der bare virker.

Hvilken computer har du? Er der nogen speciel grund til dit valg? Hvad bruger du den primært til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en iMac - der står på mit hjemmekontor... og så har jeg min lille hvide macbook - som jeg sidder med her i lænestolen.

Må ærligt indrømme jeg aldrig har haft bedre computer end nu! Den holder strøm RIGTIG længe og ja... fantastisk <3

Edit: ja har forresten også en ipad - men vi bruger den til at spille musik fra - med mindre vi er "ude af huset"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en ganske almindelig stationær..

Så en bærbar HP computer.

Også har vi en mac book pro.. Det er dog min kæreste der ofte bruger den - især til skole.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en imac som stationær og så har vi en gammel hp som bærbar.. Men bærbar er nu så meget sagt da den ikke holder strøm mange sekunder, men den er nok også 6 år gammel.. Vil gerne have en macbook når vi skal have en ny :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige fået en ny hp synes den er rigtig god. Har ellers haft acer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en iMac - der står på mit hjemmekontor... og så har jeg min lille hvide macbook - som jeg sidder med her i lænestolen.

Må ærligt indrømme jeg aldrig har haft bedre computer end nu! Den holder strøm RIGTIG længe og ja... fantastisk <3

Ditto til både IMac og MacBook :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Acer Aspire One.

Den er ikke særlig pålidelig, den holder batteri af H til, og den bliver ret varm og larmer...

Men den var forholdsvist billig, den fylder ikke ret meget, og den fungerer almindeligvis til at skrive skolenoter/opgaver, være på BK og engang imellem kigge på youtube, ekstrabladet, babysam og andre hjemmesider - og det er godt nok til mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en packard bell bærbar, der ikke er meget værd efterhånden. Holder strøm i godt et kvarter, hvis man har et dokument åbent og skriver i det, og den bliver vildt varm. Hjemme har jeg mandens aflagte stationære, som ikke er helt ny længere, men som fungerer helt fint til mit behov, som er ret beskedent. Det er en medion fra Aldi tror jeg faktisk.

Vi har også en iPad, som jeg altså er blevet suuuper glad for. Var lidt modstander af den i starten, den er jo ikke helt billig, og synes nu nok den var ret overflødig med 2 stationære og en bærbar i hjemmet, men den bliver brugt så meget! Det er bare så nemt lige at tage den op, trykke på et ikon, og wupti - så er man på BK :biglove Så det er meget sjældent jeg bruger de andre computere nu. Kun til opgaver og netbank efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

herhjemme har en en stationær (som jeg ikke aner hvad hedder) men den blir mest brugt til at spille på :)

også har jeg en toshiba satellite fra 2010 (tror jeg nok :whistling ) som jeg er super glad for :)

jeg ville gerne ha en macbook pro men det er økonomien altså ikke lige til :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en hvid macbook :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Macbook - jeg ELSKER den og det er det bedste køb, jeg har gjort på teknikfronten i MANGE år :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en rød Asus, en dejlig computer, men jeg savner nu min tidligere mac pro

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har en lille asus Eee pc, og manden har en stor asus. Hans er fra 2009 og var ret dyr, mens min er fra 2010 og købt for en krone med mobilt bredbånd, som alt ialt har kostet mig 1000 kr. Den fungere godt, kan holde strøm i 1½-2 timer og er fin til mig og mit brug :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto til både IMac og MacBook :-)

Har også IMac og MacBook. Min MacBook skal dog snart skiftes ud, men ved ikke og der er være en MacBook igen eller en IPad i stedet for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en IBM begge to og en HP et eller andet som er noget test noget to stationære.

Men jeg bruger den aldrig for bruger næsten kun Tlf eller Ipaden. Til mit forsvar er det min mand som er IT nørd i hjemmet og han laver jo af det skidt derfor så mange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare lidt nysgerrig efter at se hvilke computere, der er mest populære blandt folket.

Jeg selv har en COMPAQ, købt i maj 2010, og er DØDTRÆT af den. Batteriet har ikke virket siden jeg havde haft den i 4 måneder, og den synger nok på sidste vers. Så jeg skal snart ud og have en ny en, og det bliver nok en Macbook Air. Hellere betale lidt ekstra for et produkt, der bare virker.

Hvilken computer har du? Er der nogen speciel grund til dit valg? Hvad bruger du den primært til?

Jeg ville nu nok vælge MacBook Pro i stedet for airen. I MacBook air'en er der kun USB porte. Der er ikke port til netstik, der er ikke cd ROM drev, KUN USB porte. Ja den er tynd, men efter min mening, betaler man mere for mindre :)

---------------------------------

Jeg selv har en gammel Asus pc men bruger den sjældent , da jeg bruger "paddy" mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en macbook og er ovenud tilfreds.. Dog tog det mig lige lidt tid at lære den at kende :) Jeg er ikke tekniknørd og styresystemet er lidt anderledes end på PC :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Macbook - jeg ELSKER den og det er det bedste køb, jeg har gjort på teknikfronten i MANGE år :loveshower

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også IMac og MacBook. Min MacBook skal dog snart skiftes ud, men ved ikke og der er være en MacBook igen eller en IPad i stedet for.

Vi har også en IPad, men det er mest min mand og børn som bruger den. Jeg er mest til at tage den bærbare i skødet i sofaen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har begge to stationære, som manden selv har bygget. Jeg aner ikke, hvad der er indeni, men de virker begge to fortrinneligt ;)

Derudover har jeg en lille HP, som jeg dog aldrig bruger. Men den er meget rar at have, hvis jeg skal have en computer med i skole. Vi har også en iPad, men den bruger manden oftest og jeg har den med i skole nogen gang, når det er vigtigt at jeg har en computer, men ikke skal skrive dokumenter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en gammel medion, hvor bateriet er dårlig. Manden har en macbook og en stationnær han selv har samlet. Men han er også NØRD :D Så har vi en iPad for tiden, som jeg mest bruger i stedet for den bærbare. Den tilhører godt nok mandens arbejdsplads, men jeg tror ikke jeg vil aflevere den igen :D Og så har vi lidt rundt omkring i skabe og i skuffer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har iMac, og elsker den :loveshower

Dog bruger jeg den faktisk sjældent mere, da jeg har min iPad, som er så skøn og handy :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare en parkard bell bærbar som ca er 3 år gammel - men bruger ligeså tit min Ipad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en HP pavilion bærbar og har været rigtig glad for den. Valgte den af en meget speciel årsag - jeg ville have en bærbar, hvor ctrl-tasten sidder samme sted som på et løst tastatur, da jeg bruger genveje ret meget og sidder med et løst tastatur på arbejdet. Så gad ikke have en computer hvor fn-tasten sidder yderst. Dette og så skulle piletasterne være til at finde uden at kigge = der skulle være to tomme felter over pilene (og ikke de der fancy euro-tegn eller hvad det nu er)

Dog er den lige begyndt slet ikke at kunne holde strøm (jeg kan ikke huske hvor gammel den er, men +3 år) og næste gang vil jeg have en iPad - satser lidt på jeg kan nøjes med en sådanne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER