Nitzen1987

Har I en sang/vuggesang som I synger meget for jeres de små?

57 indlæg i dette emne

Vi synger også 'Solen er så rød, mor" som en del af putteritualet - det er den hun spiser til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har droppet sangene til putteritualet herhjemme :( Det var som om hun vågnede mere op af det end hun faldt til ro.

Men når hun ikke bliver puttet ELSKER hun musik og "headbanger" gerne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her synger vi Kære Linedanser, jeg elsker den sang :loveshower

ihh... Nu sidder jeg og tuder....

Har mange minder til den sang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Du er" og "Forårssang". De får ham til at slappe af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh sikke en masse dejlige sange i synger for jeres børn :biglove

Min den ældste på knap 5 vil gerne have jeg synger Rasmus Seebacks "Nangijala" for ham. Hvis det er hans far der skal synge beder han altid om "Bjerget i skoven". Andre gange synger jeg "Solen er så rød mor".

Den lille synger jeg den der sang fra Bamses Billedbog som starter med "Hvor kigger dine øjne hen, de ser slet ikke mig, så er det man ku ønske sig, at se langt ind i dig".... den er såårh sød og han synger selv med på nogle a ordene nu :biglove Han vil også gerne høre "Elefantens vuggevise" eller "Mariehønen Evigglad" eller "Lille Peter edderkop" :loveshower Og allerhelst alle sangene hver dag :rolleyes :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De klassiske; solen er så rød, i skovens dybe stille ro, elefantens vuggevise osv..

Og så en sang fra kaj og andrea :P

"jeg hedder Lærke fordi det var et navn de ku li. Den dag jeg blev født synes de navnet var sødt. Jeg ku drømme om den dag alle mennesker de sagde at det bedste navn i verden det var lærke - det bedste navn i verden det var lærke" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synger elefantens vuggevise for min nevø :) jeg kan så ikke hele teksten uden ad, og blander vist versne lidt sammen, men han virker ny fuldstændig ligeglad ;) (godt han kun er 6 måneder.. hehe)

Og synger under stjernerne på himlen, de virker begge super godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER