tazdiginez

øv og føj

13 indlæg i dette emne

Kender i det med at man sidder og tænker - har jeg været vild med HAM??!!

Sådan har jeg pt. med en bekendt der er med i Voice (rød kasket og træls attitude)...

Øj nej dog...

ville bare lige af med det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahaha, jeg mødte også en eks, som jeg har været kæreste med for MANGE år siden (en af mine første kærester) bag kassen for ikke så længe siden. Kors det var mærkeligt at se ham, og helt ærlig, så har årene ikke været gode ved ham. :whistling Sjovt som folk forandrer sig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe...ja det kender ejg godt... Det er virkelig mærkeligt at møde dem.. Og man tænker virkelig bare... OH MY GOOD... Og man forstår jo slet ikke sig selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lidt ja.

Men tror ikke nødvendigvis de har ændret sig, tror mere jeg selv har.

Men har så også kun andre kærester fra folkeskolen/1.g, så der var nogle lidt andre perspektiver.

Eller har en fra 2.g, men han klare sig vidst super :) Hvis man var blevet med ham havde der nok være lidt flere penge :)

Men også været sammen med min nuværende kæreste siden jeg var 17.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke så meget udseendet, men mere attituden.. ej, men så lad dog vær' med at være så skide højrøvet og cocky altså... Han er jo påfugleeffekten om igen! :rolleyes

bvadr!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaallltttt for godt :balloons Vi har desværre en eks langt ude i omgangskredsen og hver gang vi er inviteret til et eller andet spiller han op og han er så dum at høre på.............

Med desværre har jeg også mødt en den anden vej hvor jeg tænkte WHAT du er da blevet maks lækker :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha tazdiginez, det er ham Thomas der? Da jeg så programmet igår tænkte jeg netop at han var mega belastende :lol

Jeg har også et par eks'er, som jeg bestemt ikke kan forstå den dag idag at jeg har været sammen med :puke jeg tror måske at jeg dengang bare søgte noget bekræftigelse og synes det var fantastisk at der var nogen der var interesseret i mig - uerfaren som jeg var.. så jeg havde ikke så høje standarder :rolleyes

Og Bellabum, så har jeg også den fyr jeg var venner med i gym som var meget forelsket i mig, men som jeg ikke rigtig gad på den romantiske måde i længden - og idag har han så røven fuld af penge og ser pisse godt ud :whistling (vi er iøvrigt stadig venner, han er mega sød)

Ikke at jeg fortryder at jeg istedet er endt med min nuværende kæreste, men man tænker da på hvordan det ville have været, hvis man var blevet sammen med ham den anden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det desværre alt for godt - med min store søns far :(

Kan slet ikke forholde mig til at jeg har været i seng med ham!! ADW!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mette A: hele sådan,er det jo nogle gange. Godt at penge ikke er alt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kender jeg.. hehe. Hvad tænkte jeg dog på! Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh det kender jeg ALT for godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha tazdiginez, det er ham Thomas der? Da jeg så programmet igår tænkte jeg netop at han var mega belastende :lol

Jeg bøjer mit hovede i skam og nikker...

Jeg har været SÅ vild med ham engang, inden jeg mødte Jesper...

Jeg fik skrevet en del privat med ham og var dum og naiv nok til at tro, at han rent faktisk også kunne li' mig :rolleyes

og nu dukker han fa'me op på tv igen, dumme mand!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det med Mikkels far, fatter virkelig ikke hvad jeg så i ham :rolleyes også med udseendet og hans fysik, addd har jeg været i seng med ham :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER