ennas123

Så er mælken løbet til...

3 indlæg i dette emne

Ja, den er.. Har nu lagt mærke til det flere gange når jeg er i bad eller skifter tøj at der kommer små dråber frem på mine :hophop . Synes godt nok at det er lidt tidligt.. Da jeg ventede den første løb den også til inden at jeg havde født, men ikke så tidligt...

Andre der oplever at have mælk allerede??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Oplever også at der er begyndt at komme lidt klar væske ud, og blev godt nok forbavset over at det kunne ske allerede!

Men så vidt jeg har forstået er det ikke mælken der decideret er løbet til, som den gør når amningen sættes igang, men nærmere en råmælk/mælkesekret der produceres indtil den egentlige mælk er løbet til :)

Det skulle vist være meget normalt, men læste at man helst skal holde sig fra at presse det ud, da det vil stimulere mælkeproduktionen endnu mere. Men at det siver ud af sig selv kan man jo ikke rigtig gøre ved :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om man kan kalde et " at mælken er løbet til". Jeg har siden jeg var gravid med den første og til nu, kunne klemme nogle dråber råmælk ud af mine bryster, så der er ikke den store forskel på nu og før jeg blev gravid. Det samme kunne jeg inden jeg fødte mit første barn, men det betød ikke at mælken var løbet til da jeg fik hende. Det var kun lidt råmælk, og det tog da et døgntid, inden der dengang var ordentligt gang i sagerne, så det regner jeg bestemt også med denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER