MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

Suk, at han snorker.... guuuuuud hvor er det bare højt og irriterende! Og så gør det det selvfølgelig ikke bedre at han er lynhurtig om at falde i søvn (og begynde at snorke) imens jeg altid er noget længere tid om det.

Ditto!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At han konstant nedgør sig selv hvis han ikkr lever op til sine urimelige høje krav til sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han insisterer på at jeg da bare tager Simon om natten - "for jeg er jo bedere til det" - say what - kom ind i kampen kammerat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han kontant skal på toilettet - og smækker med toiletbrættet så det kan høres i held huset... Totalt turn off!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at han i weekenderne altid gerne vil sove, han har så ondt af sig selv, hvis han har været oppe og give sut et par gange... så er han såååååå træt, åårrhhhh klap i, jeg gør det mandag til fredag og delt weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at han i weekenderne altid gerne vil sove, han har så ondt af sig selv, hvis han har været oppe og give sut et par gange... så er han såååååå træt, åårrhhhh klap i, jeg gør det mandag til fredag og delt weekend

Åh, hvor jeg kender det :rolleyes

De stakkels mænd :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER når min kæreste..

.. Strækker tiden såå langt, at han desværre ikke kan nå opvasken før han skal afsted til ishockeytræning!

.. Folder kluden helt sammen, så den rigtig kan ligge og blive sur - hvilket tirre min mave og kan foresage opkast

(Ja, jeg er sart - men min næse er ekstrem!)

.. Konstant skal kommentere min måde at lave mad på (Enten om jeg sviner eller jeg skræller mine ting i vasken istedet for direkte i skraldespanden!!!)

De små latterlige ting der tit og oftet bliver overskygget af min store kærlighed til ham og de fantastiske ting han gør i hverdagene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor jeg kender det :rolleyes

De stakkels mænd :P

:D ja i starten, da hun lige var kommet og han pev over alt muligt, for lidt søvn for lidt tv osv. (jeg ammede så havde hver nat) og han tit gik i stuen og sov, og jeg var MEGET tyndslidt, og min far en dag var på besøg og spurte hvordan det gik, bød jeg bare sammen. JEG HAR BARE SÅDAN EN LYST TIL AT SMÆKKE HAM EN PÅ SKRINET, nærmest skreg jeg. Min stakkels far måtte skjule et smil og stille og roligt få mig ned på jorden.

Det skal dog siges han fik en brat opvågning, da jeg næsten sad og rystede og ikke kunne sov pga. manglende søvn og han skulle ombugge en tid ved SPen for mig, og de kom til at tale om at han var bekymret for jeg ikke kunne sove, jeg kunne jo bare ligge mig når hun sov. SPen fangede en fødselsdepression lige på vippen og manden tog 2 fridage, hvor han havde hende konstant, jeg så hende næsten kun når jeg ammede, ellers lå jeg i sengen, jeg elsker ham for at han gjorde det og ikke fik andre til det, og siden har han ikke brokket sig helt så meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader når vi har aftalt at når han har fri tager han køkkenet, og han så vælger at lade være med det og i stedet gør noget andet der ikke er lige så vigtigt eller nødvendigt ><

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader når vi har aftalt at når han har fri tager han køkkenet, og han så vælger at lade være med det og i stedet gør noget andet der ikke er lige så vigtigt eller nødvendigt ><

Det er sq heller ikke fair, hvis i har en aftale om det.!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at han ikke engang kan overkomme at hente et glas vand til sig selv når han er syg, mens jeg skal lave alt det praktiske jeg plejer når JEG er syg??? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at han ikke engang kan overkomme at hente et glas vand til sig selv når han er syg, mens jeg skal lave alt det praktiske jeg plejer når JEG er syg??? <_<

Fordi den frygtede mandeinfluenza er SÅ meget værre, end den sølle forkølelse vi kvinder får.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han brokker sig tit og ofte over, at han skal handle hver dag, og dermed får brugt flere penge på småting der lige ryger med i kurven.. :blink Jamen så køb dog for pokker det jeg skriver på din liste din nød, så skal du ikke handle igen før vores madplan byder det!!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader når han sidder med den skrigende unge og bare sidder der - argh! så gør dog noget! Tjek bleen, tilbyd vand, find noget legetøj, tænd tv'et, etellerandet KOM NU! I stedet for bare at vente på at jeg kommer på banen med noget.

(Men elsker at hans tålmodighed tit fører til at hun faktisk falder til ro.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han tager alt som kritik for tiden og hader sig selv for at ikke kunne huske alt hvad han læser

At han bruger mere tid ved computer og på træning end at være sammen med mig

At vi for tiden kun har kærestetid når vi sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han tager alt som kritik for tiden og hader sig selv for at ikke kunne huske alt hvad han læser

At han bruger mere tid ved computer og på træning end at være sammen med mig

At vi for tiden kun har kærestetid når vi sover.

Hmm... Var det ham, der ikke kunne bestille noget som helst derhjemme på grund af lektier..? I så fald må både computer (udenfor studiesammenhæng) og træning vel SERIØST nedjusteres..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at det lorte fjernsyn altid skal være tændt.

Her sidder man og nyder fred og ro i en helt stille lejlighed, og så kommer idioten og tænder for sit lorte Formel 1 :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Var det ham, der ikke kunne bestille noget som helst derhjemme på grund af lektier..? I så fald må både computer (udenfor studiesammenhæng) og træning vel SERIØST nedjusteres..?

Hans argument for at spille/glo film og spil nyheder er at det afstresser. Træning er meditering for ham.

Læste en artikel den anden dag om at mange unge mænd er træningsafhængige. Dvs at de får humørsvingninger hvis de ikke træner nok. Den var så kædet sammen med mænd og spiseforstyrrelser, men tror da på at man kan blive afhængig af det. For han bliver seriøst negativ hvis han ikke får trænet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når manden, selvforskyldt, er skide træt og ikke magter noget som helst! Så kan han fandeme lade være med at bruge 1/2 lørdag på at være på jagt!!! :gal

Vi taler bare slet ikke samme sprog i dag- og det er en af de der dage, hvor jeg undre mig over, at vi er sammen :(

Derudover så tror jeg, at jeg har noget influenza på vej: ondt i kroppen, hovedet, svimmel og lysfølsom. Mandens kommentar: Tag dig sammen! Også har jeg selv tonset rundt efter tumlingen hele dagen! Da han tog over (mens jeg lavede mad) resulterede det i maksimalt hysterisk anfald fra M. Og en mand der bare ikke var konstruktiv i hans måde at agerer på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når manden, selvforskyldt, er skide træt og ikke magter noget som helst! Så kan han fandeme lade være med at bruge 1/2 lørdag på at være på jagt!!! :gal

Vi taler bare slet ikke samme sprog i dag- og det er en af de der dage, hvor jeg undre mig over, at vi er sammen :(

Derudover så tror jeg, at jeg har noget influenza på vej: ondt i kroppen, hovedet, svimmel og lysfølsom. Mandens kommentar: Tag dig sammen! Også har jeg selv tonset rundt efter tumlingen hele dagen! Da han tog over (mens jeg lavede mad) resulterede det i maksimalt hysterisk anfald fra M. Og en mand der bare ikke var konstruktiv i hans måde at agerer på!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når manden, selvforskyldt, er skide træt og ikke magter noget som helst! Så kan han fandeme lade være med at bruge 1/2 lørdag på at være på jagt!!! :gal

Vi taler bare slet ikke samme sprog i dag- og det er en af de der dage, hvor jeg undre mig over, at vi er sammen :(

Derudover så tror jeg, at jeg har noget influenza på vej: ondt i kroppen, hovedet, svimmel og lysfølsom. Mandens kommentar: Tag dig sammen! Også har jeg selv tonset rundt efter tumlingen hele dagen! Da han tog over (mens jeg lavede mad) resulterede det i maksimalt hysterisk anfald fra M. Og en mand der bare ikke var konstruktiv i hans måde at agerer på!

Arg! :prik

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når manden, selvforskyldt, er skide træt og ikke magter noget som helst! Så kan han fandeme lade være med at bruge 1/2 lørdag på at være på jagt!!! :gal

Vi taler bare slet ikke samme sprog i dag- og det er en af de der dage, hvor jeg undre mig over, at vi er sammen :(

Derudover så tror jeg, at jeg har noget influenza på vej: ondt i kroppen, hovedet, svimmel og lysfølsom. Mandens kommentar: Tag dig sammen! Også har jeg selv tonset rundt efter tumlingen hele dagen! Da han tog over (mens jeg lavede mad) resulterede det i maksimalt hysterisk anfald fra M. Og en mand der bare ikke var konstruktiv i hans måde at agerer på!

:kram :kram kender godt de dage! ><

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når manden, selvforskyldt, er skide træt og ikke magter noget som helst! Så kan han fandeme lade være med at bruge 1/2 lørdag på at være på jagt!!! :gal

Vi taler bare slet ikke samme sprog i dag- og det er en af de der dage, hvor jeg undre mig over, at vi er sammen :(

Derudover så tror jeg, at jeg har noget influenza på vej: ondt i kroppen, hovedet, svimmel og lysfølsom. Mandens kommentar: Tag dig sammen! Også har jeg selv tonset rundt efter tumlingen hele dagen! Da han tog over (mens jeg lavede mad) resulterede det i maksimalt hysterisk anfald fra M. Og en mand der bare ikke var konstruktiv i hans måde at agerer på!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når han går op og handler med en indkøbsseddel, som jeg har skrevet, så kan han finde på at undlade at købe noget, fordi han tror vi har det, i stedet for at stole på, at jeg har tjekket (eller i det mindste spørge om jeg har tjekket) = Nu står jeg og laver mad og mangler en ingrediens <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når han går op og handler med en indkøbsseddel, som jeg har skrevet, så kan han finde på at undlade at købe noget, fordi han tror vi har det, i stedet for at stole på, at jeg har tjekket (eller i det mindste spørge om jeg har tjekket) = Nu står jeg og laver mad og mangler en ingrediens <_<

Herhjemme hedder det en ommer, hvis der udelukkes noget eller glemmes noget :P

Så kan J stå og se nok så pigefornærmet ud, men han skal ned efter det. Det er så sjældent han laver det nummer, men når han gør det, så skal han også selv sørge for at hente det manglende. Så kan han bande for sig selv i køen i rema og jeg kan grine af ham herhjemme :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER