MLM

Hvad elsker du

359 indlæg i dette emne

At da jeg ringede til ham, og spurgte om han gad komme ud på uni med min strømforsyning som jeg havde glemt, så kom han straks med den. OG MED KAGE! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At han pludselig mente at jeg skulle have tidlig julegave... Mine gode støvler gik nemlig i stykket da jeg var i KBH, så jeg skulle have nogen nu!

så vi tog begge fri i går, så vi kunne komme på støvlejagt.

mega hyggelig dag! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han overrasker mig med en totalt barnlig chokolade julekalender her til morgen, fordi han ved jeg elsker den slags, men synes det er lidt pinligt at købe til mig selv :rolleyes :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han overrasker mig med en totalt barnlig chokolade julekalender her til morgen, fordi han ved jeg elsker den slags, men synes det er lidt pinligt at købe til mig selv :rolleyes :wub

Haha - det er kærlighed! :D :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han havde købt en lyskæde med hjem, så jeg kunne få julelys på altanen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der lå "Den store Gatsby" til mig i julesokken idag, og at det blev begrundet med at jeg gav så meget til dem, så nu skulle jeg også have noget :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er her :) Der blev spurgt efter den i hvad hader jeg tråden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han snorker så sødt ved siden af mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må hellere få postet den her i denne tråd også, hvor den jo egentlig hører mest hjemme ;)

 

Jeg elsker min mands evne til at overraske og forkæle indimellem - helt uden nogen anledning! :loveshower 

Den anden dag, da jeg skulle i seng, hang der en stofpose på dørhåndtaget til soveværelset. Deri fandt jeg 2 kjoler, en neglelak, en øjenskygge og 2 tøseblade! Så havde han lige været ovre og shoppe lidt til mig i weekenden, imens jeg havde været til BK-møde med Lise! :kiss Det ene var en totalt festkjole med pailetter på og den anden lidt mere stilfuld med gråt/sort leopardmønster - begge sad super godt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh en sød tråd - god afledning på PB :)

 

Jeg elsker, at...

han altid kan få mig til at grine, når jeg trænger mest til det- også når jeg er sur eller umulig (shhh)

han altid altid er der for mig

han er rolig, tålmodig og altid retfærdig

han er intelligent

han er super romantisk, når han endelig er det

han husker de små 'ligegyldige' detaljer, selvom jeg ikke tror, at han gør (fx yndlingsfilm)

at han liiiiige køber den der parfume med fra udlandske business trips, som han ved er ved at være færdig

at han kan holde mine humørsvingninger og intense følelser ud (drama queen til tider)

at han stadig overrasker mig

at han IKKE er interesseret i fodbold/sport (SCOOOOOOOREEEEEE!!!)

at han er fantastisk med børn

at han esker HELE mig, og ikke kun de gode sider

at han har valgt mig frem for alle andre

 

<3 <3

:kuller  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jævnt tilfreds med min mand idag!

Jeg kunne ikke sove i nat, så jeg har rodet rundt i sengen, spillet spil på mobilen, gloet serier på iPad og sikkert vækket ham flere gange.

Og imorges stod han op med Valdemar og klarede det hele. Da jeg så stod op for at sige farvel inden de skulle ud af døren var der 0 sure miner, kun kram, kaffe på kanden og "Hvordan har du det, du har da vist ikke sovet ret godt i nat?"

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jævnt tilfreds med min mand idag!

Jeg kunne ikke sove i nat, så jeg har rodet rundt i sengen, spillet spil på mobilen, gloet serier på iPad og sikkert vækket ham flere gange.

Og imorges stod han op med Valdemar og klarede det hele. Da jeg så stod op for at sige farvel inden de skulle ud af døren var der 0 sure miner, kun kram, kaffe på kanden og "Hvordan har du det, du har da vist ikke sovet ret godt i nat?"

:biglove

Hvor er han sød!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når min mand (han går altid før mig) sidder og kigger på mig om morgenen, mens jeg er ved at vågne eller stadig sover… har fanget ham i det.

Det er så sødt. Selvom at jeg ved at jeg ligner en drage, ser han ud som om, at jeg er en engel hahaha

 

Han kysser mig næsten altid inden han går, også selvom at jeg sover. Nogle gange vågner jeg lige bagefter, og kan dufte hans parfume i luften stadigvæk… ahhhhhh  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker, at..

  • Han er intelligent.
  • Han er stor og stærk.
  • Han er stille og rolig, helt nede på jorden.
  • Han altid kan få mig til at smile ved at "mobbe" mig med mine smilehuller, også selvom jeg prøver at spille sur.
  • Han selv om det midt på natten kan finde på massere mine ømme skuldre. Der findes intet bedre end at sidde og putte op af ham i sengen.  :kuller
  • Han ikke brokker sig, selvom jeg falder i søvn midt under den romantiske film som jeg har valgt, og dette til trods for at han egentlig hader pladderromantik. :blush
  • Han synger med, når vi er ude og køre, og ikke fordi han synger specielt godt. :lol
  • Han kan kysse mig så inderligt, at jeg næsten ser stjerner.
  • Han altid siger at jeg er dejlig og sådan noget. 
  • Han næsten kan blive sur, hvis jeg kalder mine bryster for "bare bryster" og sagtens kan skrive at jeg lige skal nusse dem lidt fra ham inden jeg går i seng.  :badgirl
  • Han har verdens dejligste smil.
  • Han lægger armene rundt om mig og kysser mig bildt i nakken.
  • Han altid kan få mig til at grine uanset hvad.
  • Han ind i mellem ikke lige får gennemtænkt hans ord inden han siger noget. Så har f.eks. fået at vide at han gerne snart ville på barsel. Ro på mand, skal vi ikke liiiiige vente lidt endnu med at få børn?! :blink
  • Han kan skrive til mig, mens han er i byen med sine kammerater for at fortælle mig at jeg er noget specielt. Når jeg så spørger ind til hvorfor, er det fordi han har mistet sin telefon og han er meget stolt af at jeg er den første der får det at vide. Fulde dyr altså. :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans sprogblomster! :D

"Jeg tænkte på til aftensmad, at vi kunne få det der pulled pork chicken?"

Pulled pork chicken? :D Og det bedste er næsten, at da jeg grinende spørger ham, hvilket dyr, det lige er fra, så griner han og finder på en lang røverhistorie relateret til et program om genmodificering, vi har set for nyligt :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han efter snart 6½ år stadig siger til mig, at han synes, at jeg er den mest fantastiske kvinde han kender :kuller (ville så ønske at jeg virkelig kunne tage den til mig i stedet for at tænke "jaja"-agtigt <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han gik mig i møde, da jeg kom med bussen hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans sprogblomster! :D

"Jeg tænkte på til aftensmad, at vi kunne få det der pulled pork chicken?"

Pulled pork chicken? :D Og det bedste er næsten, at da jeg grinende spørger ham, hvilket dyr, det lige er fra, så griner han og finder på en lang røverhistorie relateret til et program om genmodificering, vi har set for nyligt :lolhit

:D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans sprogblomster! :D

"Jeg tænkte på til aftensmad, at vi kunne få det der pulled pork chicken?"

Pulled pork chicken? :D Og det bedste er næsten, at da jeg grinende spørger ham, hvilket dyr, det lige er fra, så griner han og finder på en lang røverhistorie relateret til et program om genmodificering, vi har set for nyligt :lolhit

 

Det dyr ville jeg nu gerne se! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han efter snart 6½ år stadig siger til mig, at han synes, at jeg er den mest fantastiske kvinde han kender :kuller (ville så ønske at jeg virkelig kunne tage den til mig i stedet for at tænke "jaja"-agtigt <_<)

Det kender jeg godt. Hvorfor kan vi ikke det?! Syntes ellers ikke min selvtillid fejler noget, men ja... Det er åbenbart svært..

Men sødt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lige så "hård" og uretfærdig en far han kan være, lige så blød, kærlig og omsorgsfuld er han :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans sprogblomster! :D

"Jeg tænkte på til aftensmad, at vi kunne få det der pulled pork chicken?"

Pulled pork chicken? :D Og det bedste er næsten, at da jeg grinende spørger ham, hvilket dyr, det lige er fra, så griner han og finder på en lang røverhistorie relateret til et program om genmodificering, vi har set for nyligt :lolhit

Hæhæ, kan lige se for mig, hvordan den scene er forgået :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han stadig kan være galant og bære sin hustru henover grus og jord, når hun har fine sko på :biglove

At han er overraskende god til at shoppe børnetøj. 3 par shorts og 6 t-shirts i rigtig størrelse og pæne og fornuftige farver til 270 kr :respekt

At han helt tydeligt bliver i godt humør af sex :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han stadig kan være galant og bære sin hustru henover grus og jord, når hun har fine sko på :biglove

At han er overraskende god til at shoppe børnetøj. 3 par shorts og 6 t-shirts i rigtig størrelse og pæne og fornuftige farver til 270 kr :respekt

At han helt tydeligt bliver i godt humør af sex :lolhit

 

Aweeee til den første  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han tog Mar imorges, så jeg kunne sove længe. Yderst tiltrængt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER