MLM

Hvad elsker du

359 indlæg i dette emne

At når Mar ikke kan komme i dp pga kursus og lignende, så er han der bare lige med det samme og taget Mar med på tur, så de rigtig får hygget sig mens jeg får fred til at skrive projekt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker:

At han altid ryster på hovedet af mig når jeg er mærkelig (ja, det hænder engang i mellem), men at han så alligevel smiler stort, fordi han synes jeg er sød

At han er så ihærdig og gerne vil lære noget, så han er gået fra at have 10 tommelfingre da vi købte huset, til at have renoveret det halve af det selv nu

At han arbejder alt hvad han kan, også gerne i weekenderne ved siden af, fordi han "skal tjene penge så min skat kan blive forkælet", som hans egen sætning lyder

At han altid spørger om jeg ikke skal lave noget når han skal på weekend arbejde og gerne giver mig ekstra penge til det, så jeg ikke skal sidde hjemme

At han til vores bryllup fik en til at synge min absolutte yndlingssang uden forsvar med marie key for mig, i forbindelse med sin tale

At han siger eller skriver hver eneste dag at han elsker mig!

At han har en regel om at vi SKAL kysse hver gang vi ses eller siger farvel

At han er ved at blive lige så mærkelig som mig, og nu siger godnat til vores bil efter en bytur, fordi vi nu har fået en Volvo

At han er det mindst jaloux menneske jeg nogensinde har mødt, som stoler 100 % på mig

At han falder så godt i hak med mine forældre at ham og min far lyder som om de har været gift i 10 år

At han altid peger fingre af folk og mig når han har ret i noget eller skal forklare noget - skide irriterende, men SÅ sødt

At han ringer når han er på arbejde hvis vi ikke har set hinanden så meget pga arbejde, for "bare at snakke med mig"

At han køber twix med hvid chokolade i det øjeblik han opdager det er kommet på markedet, fordi han ved jeg elsker twix OG hvid chokolade, og selvfølgelig nogle ekstra til skabet

At han altid siger at ingen er smukkere end mig, selvom jeg godt ved det ikke passer :)

At han allerede nu kalder mig "lillebror" med kæmpe smil på læben, selvom jeg "kun" er 6 uger henne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når Mar ikke kan komme i dp pga kursus og lignende, så er han der bare lige med det samme og taget Mar med på tur, så de rigtig får hygget sig mens jeg får fred til at skrive projekt :loveshower

Og at de så oven i købet lige finder på at tage min mor med :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han tager over, når jeg er træt og udkørt. ♡

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han kan finde på, at påstå, at han faktisk er lidt socialpsykologisk interesseret og at det KUN er derfor at han ser zombiefilm :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han kan finde på, at påstå, at han faktisk er lidt socialpsykologisk interesseret og at det KUN er derfor at han ser zombiefilm :lolhit

Øh ok så da :) godt argument

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh ok så da :) godt argument

Hehe tanken er, at det er interessant at se, hvordan de overlevende behandler hinanden. Og det synes jeg da, han har ret i. Meeeeeeeen mon ikke, at hans forkærlighed for zombiefilm har en lillebittebitte smule med splattet at gøre også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han insisterer på, at det hedder GucamolO og ikke guacamolE :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han insisterer på, at det hedder GucamolO og ikke guacamolE :lolhit

Det er alligevel bedre end den sandwich jeg købte forleden med "gourgemole" i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er alligevel bedre end den sandwich jeg købte forleden med "gourgemole" i ;)

Hehe der er mange gode bud på hvad det hedder :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han tog Simon da han stod op 5.30 i morges, så jeg kunne sove 1,5 time mere og få plejet min ømme hals og forkølelse.

Og at han selv foreslog at han at fremadrettet ville have en fast morgen om ugen, selvom han kommer sent hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi havde en dejlig kæresteaften i går med Linie 3, spisning ude, kys, kram, nærvær og dejlige samtaler :wub Vi skal virkelig blive bedre til at gøre sådan noget, vi har det lige så dejligt i dag :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi havde en dejlig kæresteaften i går med Linie 3, spisning ude, kys, kram, nærvær og dejlige samtaler :wub Vi skal virkelig blive bedre til at gøre sådan noget, vi har det lige så dejligt i dag :7himmel

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi havde en dejlig kæresteaften i går med Linie 3, spisning ude, kys, kram, nærvær og dejlige samtaler :wub Vi skal virkelig blive bedre til at gøre sådan noget, vi har det lige så dejligt i dag :7himmel

 

Hvor skønt! Sådan nogle aftner er bare guld værd - for effekten fortsætter i lang tid efter!  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt! Sådan nogle aftner er bare guld værd - for effekten fortsætter i lang tid efter! :kuller

Lige præcis, dog har vi da mundhakkedes en smule i dag, træerne skulle nødigt vokse ind i himlen :P Men er nu installeret på samme sofa til fælles lur, men M. Sover :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

:loveshower :wub

Utroligt- men samtidig det der gør, at man HUSKER, hvorfor vi er sammen- især når

Vi har haft en træls periode, hvor vi nemt har hakket på hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :wub

Utroligt- men samtidig det der gør, at man HUSKER, hvorfor vi er sammen- især når

Vi har haft en træls periode, hvor vi nemt har hakket på hinanden.

Det gør altså noget ved forholdet at grine sammen - blandt andet :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han kom helt uventet med en gave til mig i går.., i anledningen af at vi har 1års bryllupsdag på søndag!

Og lod mig pakke den op, fordi jeg er alt for nysgerrig til at vente :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han kom helt uventet med en gave til mig i går.., i anledningen af at vi har 1års bryllupsdag på søndag!

Og lod mig pakke den op, fordi jeg er alt for nysgerrig til at vente :biglove

Sødt :biglove Må vi få at vide, hvad det var? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han har planlagt overraskelse på vores 1. bryllupsdag i morgen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han køber chokolade med hjem til mig, når min dag har været dum og jeg har manglende overskud. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At komme hjem til aftensmad, lys tændt alle vegne og en mand der kysseer og krammer <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødt :biglove Må vi få at vide, hvad det var? :)

Jeg fik en rigtig lækker vest fra Hummel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en rigtig lækker vest fra Hummel :)

Lækkert :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker ham for at være ligeså engageret i hele det her "gøre-mig-gravid-cirkus" som jeg. Her til morgen lå han og sagde, at det da også var vildt irriterende, at jeg kun havde ægløsning for 8 dage siden, for så var der stadig lang tid til, at jeg kan tage en test  :haha  Kan da kun give ham ret, men bare vildt dejligt, at han også er lidt utålmodig og glæder sig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER