MLM

Hvad elsker du

359 indlæg i dette emne

Jeg elsker min mands humor :D

Som f.eks. her til aften hvor jeg står og roder i køkkenskufferne og tilsidst må give op og med skuffet mine siger "Øv vi har slet ikke noget lækkert i huset!". Han begynder at gnide sine hænder rundt på overkroppen, imens han overdrevet vrider sig og siger "Du har da mig". Jeg griner og siger "Noget jeg kan spise!", hvorefter hans hånd glider fra overkroppen og ned mellem benene med et fjoget grin :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker min mands humor :D

Som f.eks. her til aften hvor jeg står og roder i køkkenskufferne og tilsidst må give op og med skuffet mine siger "Øv vi har slet ikke noget lækkert i huset!". Han begynder at gnide sine hænder rundt på overkroppen, imens han overdrevet vrider sig og siger "Du har da mig". Jeg griner og siger "Noget jeg kan spise!", hvorefter hans hånd glider fra overkroppen og ned mellem benene med et fjoget grin :D

Det var dagens grin, tak for det! :yay Priceless!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker min mands humor :D

Som f.eks. her til aften hvor jeg står og roder i køkkenskufferne og tilsidst må give op og med skuffet mine siger "Øv vi har slet ikke noget lækkert i huset!". Han begynder at gnide sine hænder rundt på overkroppen, imens han overdrevet vrider sig og siger "Du har da mig". Jeg griner og siger "Noget jeg kan spise!", hvorefter hans hånd glider fra overkroppen og ned mellem benene med et fjoget grin :D

Haha fantastisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han faktisk er ret sej til at lægge en forbinding (my hero :biglove)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han faktisk er ret sej til at lægge en forbinding (my hero :biglove)

Hvad har du lavet, tumle? ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad har du lavet, tumle? ;) :kiss

Spildt skoldhed karrysovs udover min arm :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han bare er skøn <3

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han altid formår at gøre det helt rigtige når jeg panikker og stresser :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at jeg har haft en skøn dag sammen med Isaac, som desværre reagerer voldsomt på flytningen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han har taget Noah både aften, nat og morgen, så jeg bare har kunne sove og hvile!

Men nu savner jeg også min baby ;)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M efter et par dage med super travlt på arbejdet (og dertilhørende lidt dårligt humør) i går kom hjem og undskyldte, og havde købt en fin buket blomster :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er så meget sig selv, elsker at han hviler så meget i sig selv. Det letter mit liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M efter et par dage med super travlt på arbejdet (og dertilhørende lidt dårligt humør) i går kom hjem og undskyldte, og havde købt en fin buket blomster :kuller

Årh, stil over din mand! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kæreste aldrig går uden at kysse mig, og altid siger at jeg ser dejlig ud, eller sådan noget :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kæreste åbenbart mens han var væk har besluttet at sexlivet skal ha en tand opad på prioriteringslisten. Med alt det lækre :whistling som får mig til at føle mig super kvindelig og værdsat og alt det der :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kæreste åbenbart mens han var væk har besluttet at sexlivet skal ha en tand opad på prioriteringslisten. Med alt det lækre :whistling som får mig til at føle mig super kvindelig og værdsat og alt det der :biglove

:loveshower

Det ku min mand godt lære lidt af :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når han køber blandede bolcher til mig, så vender og drejer han poserne for at finde den pose med flest af mine yndlings :biglove :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand i går kom hjem med TV2s papjulekalender - jeg synes det er så sødt at selvom han synes jeg er total tosset angående jul, så ved han at det betyder noget for mig :wub .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at han bare lå og holdte om mig hele natten, mens jeg lå med mens smerter.

At han bare kunne smile af, at jeg snuppede hele vores dobbeltdyne den anden nat :) ups...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke kom med andet end trøst og kram, da jeg grædende fortalte at jeg havde ridset bilen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke kom med andet end trøst og kram, da jeg grædende fortalte at jeg havde ridset bilen.

Arh, øv med bilen! Min mand reagerede ligesådan, da jeg lavede samme nummer sidste år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, øv med bilen! Min mand reagerede ligesådan, da jeg lavede samme nummer sidste år :)

Det er bare guld værd! Jeg var ellers klar til skældud og skam og råb, men sådan er han jo heldigvis slet ikke.

Men ja stadig pisse øv med bilen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand er den eneste i verden, der kan se lækker ud foran en rundsav iført gamle hullede militærbukser, en rød t-shirt fra Shell, høreværn og savsmuld i håret.  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand er den eneste i verden, der kan se lækker ud foran en rundsav iført gamle hullede militærbukser, en rød t-shirt fra Shell, høreværn og savsmuld i håret. :kuller

Det tror jeg nu også godt at min mand kunne :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han sidder og spoler i en film for at finde netop lige min yndlings scene :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER