MLM

Hvad elsker du

359 indlæg i dette emne

Jeg elsker at høre ham synge godnatsang for Valdemar :biglove (Og at godnatsangen var verdens blideste "Højt fra træets grønne top", fordi det var den eneste sang, han lige kunne komme i tanke om teksten til :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker når han giver mig grineflip over nogle ting der "egentlig ikke er sjove" men situationen ér.

Igår blev jeg ringet op af nr jeg ikke kendte, ringer tilbage og får receptionen på et hotel - fortæller manden det og joker lidt og siger "det kan være det er din elskerinde" hvortil han bare svarer helt tørt "det håber jeg ikke" der gik lige 3 sekunder og så knækkede vi begge sammen af grin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker hvordan min machomand er blevet så følsom overfor Karla siden hun er kommet. Vi så et program, hvor de snakkede om en pige, der havde uhelbredelig kræft, og min ellers så standhaftige mand kunne ikke holde tårene tilbage. For hvad nu hvis det var ham, der stod i den situation. Han kan slet ikke holde tanken om, at der kan ske hende noget ud. :wub

Jeg elsker (og hader :rolleyes) hans enormt platte humor. Fx synes han at det er vild sjovt hvis jeg bruger nogle ord, som kan forståes dobbelt, fx hvis jeg siger, at vi ikke skal regne med godt vejr i weekenden synes han det er vildt sjovt. Eller ord som "Protestere", der lyder som "prutte-stere" i hans ører. :rolleyes

Samme forhold har jeg til hans sange. Den mand kan IKKE huske sangtekster, så han laver altid sine egne, der er helt ved siden af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at han formår, at stå i mørket og helt lydløst og kun ved at lade hans smil lyse rummet op, at gøre det tydeligt at jeg lige har sagt noget komplet idiotisk, men at han synes det er charmerende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at han formår, at stå i mørket og helt lydløst og kun ved at lade hans smil lyse rummet op, at gøre det tydeligt at jeg lige har sagt noget komplet idiotisk, men at han synes det er charmerende :D

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når han vågner om natten fordi jeg snakker i søvne, og han så skriver ned hvad jeg siger, så han kan fortælle mig det om morgenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker, at lige meget hvor irrationelt og tøset, jeg opfører mig, forsøger han altid at forstå hvorfor og bare være der, mens det raser ud. Og jeg elsker, at han elsker mig så højt, at han faktisk overvejer at lade mig få en chihuahua, selvom han synes, det er den mest fimsede hund i verden :rolleyes :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at min mand altid er der for mig.

Jeg elsker den måde min mand er sammen med vores 16 dage gammel søn på.

Kunne helt sikkert skrive mange tusind ting, som jeg elsker ved min dejlige mand, men så er det jo bare kedelig læsning for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at min mand går til livet som en stor lagkage.... At han er levemand med stort L....

Elsker den måde han kalder mig vores babys 'mor' på. Elsker at han er så handy og flittig.

Elsker at han skaber sig venner hvor han end kommer frem. Elsker ham fordi vores søn ligner ham... Elsker ham fordi han ryger cigarer selvom jeg inderst inde måske synes det er lidt ækelt ;) men han ser sgu lækker ud på afstand når han gør det mens han har solbrillerne på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at han er så blid og kærlig, og alligevel er en rigtig mand.

Jeg elsker at han er så passioneret omkring hans arbejde.

Jeg elsker at han altid går i jakkesæt (uhh eyecandy!) ;)

Jeg elsker at falde i søvn med hovedet på hans brystkasse og med hans arme omkring mig.

Jeg elsker hans smil og kærlige øjne, når han ser på mig. Og hans lynende øjne, når jeg taler med andre mænd :P

Jeg elsker at han kan finde på at sende røde roser til mig, mens jeg er på arbejde.

Jeg elsker at han er så sød til hjælpe og forstå mig, når jeg har en dårlig dag.

Jeg elsker at han uden videre smuttede fra et vigtigt møde, for at komme ud på hospitalet og berolige mig, da jeg kom slemt til skade med min nakke her tidligere på ugen. Bare følelsen af at han var i rummet var nok til at berolige mig. Hans duft, hans ro og hans kærlige strøg over håret. <3

Jeg elsker når han kysser mig blidt på næsetippen.

Jeg elsker når vi er ude og han lægger armene rundt om mig og kysser mig på øreflippen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at se ham med vores datter. Elsker at han er så blid og omsorgsfuld mod hende og også ved mig, at han lader mig sove lige en time længere mens han står op med hende, fordi han ved jeg er rigtig træt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker

- at se ham sammen med Ida :wub

- elsker måden han er på

- hans spontanitet

- hans smil, når han siger han elsker mig

- at hans sidste ord/sætning inden han sover hver dag er: Jeg elsker dig, husk det og vi ses i drømmeland :wub

- at han kan få mig til at grine når jeg er trist

- at han forstår mig fuldt ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han virkelig sætter pris på, når jeg ofrer noget for hans - vores - skyld. Som nu, hvor jeg desværre er nødt til at sælge min hest pga. økonomien. Han ved, hvor meget min hest betyder for mig, ergo ved han også, at jeg kun gør det, fordi jeg vil ham og os det bedste. Og det er han så god til at vise mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kæreste ved at når jeg snapper af ham uden grund er det på tide at han kommer over og gir mig et ordentligt kram og hvisker uartige ting i mit øre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at jeg nærmest ikke har skulle rører en finger i denne weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi krøller sammen på sofaen og lige nupper et afsnit af yndlingsserien, selv om klokken er over midnat og han skal tidligt op :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans små Amalie-agtige sprogblomster, som idag hvor "hurlumhej-huset" blev til "humle-hej-huset". :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan som nu, hvor han render rundt i bar overkrop og slå græs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kærestes evne til at glemme sine ting, præcis som jeg! Jeg er ikke alene i verden, ha ha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden allerede nu (26+4) sikrer sig at vi ikke har planer langt hjemmefra op til 3 uger før min termin :-)

Jeg er selv noget mere afslappet, altså så længe vi er i DK så går det jo nok, meen næ nej han beskytter løs og synes det er så kært, selv om det nok betyder at vi ikke skal på et sidste lille kroophold uden bebse :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi krøller sammen på sofaen og lige nupper et afsnit af yndlingsserien, selv om klokken er over midnat og han skal tidligt op :7himmel

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han gør alt han kan, for at det kan lade sig gøre at få 2 ugers ferie i August - det kræver at han får nogle til at tage hans vagter, og det er et større puslespil at få til at gå op, men han gør det for vires skyld, og det elsker jeg ham for :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi er blevet et godt "dræb stankelbenet"-team :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi er blevet et godt "dræb stankelbenet"-team :D

De der flyverter? Yck mand jeg flipper, skriger og får gåsehud :wacko

Elsker at min kæreste altid kommer mig til undsætning overfor flyvende insekter :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og glor på den smukke buket langstilkede store røde roser, jeg fik af min elskede i forgårs. Jeg elsker ham, fordi han er så betænksom :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER