MLM

Hvad elsker du

359 indlæg i dette emne

Fordi han er mærkelig og ligger i ove værelset og ser bold så jeg slipper :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når han giver mig et kæmpe kram og siger han elsker mig...

Når han kan se jeg er helt færdig og går aftenturen med hunden for mig.

Når han kærligt klapper mig i numsen, når han går forbi.

Når han roser mig for det huslige arbejde jeg har gjort..... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han altid køber mine "nørde"film til mig, på udgivelsesdatoen og selvfølgelig i special eddition :kuller

At jeg har været gift med ham i 5 måneder nu, og vores forhold bliver bare bedre og bedre :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at min kæreste er ved at blive lige så skør som mig

at han føjer mig og lader mig bestemme hvad vi skal se

at han holder om mig hver nat

at han er den han er :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at han kommer ind på arbejdspladsen og giver mig lidt massage og nuser mig fordi han ved jeg ved ved at tude pga hormoner.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker ved min mand, at han altid er så optimistisk når tingene ser svære ud.

Jeg elsker at han forguder mig.

Jeg elsker at han laver mega god mad.

Jeg elsker at han lufter hunden hver aften inden sengetid, og hver tidlig morgen.

Jeg elsker hans kram, og hans kys:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er den han er :biglove

Han er ganske enkelt bare skabt til mig.. :7himmel

Han er ganske enkelt fantastisk for mig.. :kuller

Og derfor elsker jeg ham :biglove :loveshower

Ja i bund og grund, ville jeg nok frem til at jeg elsker ham, fordi han får mig til at føle som jeg gør.. helt speciel og elsket :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han siger når han ser babyer at,han glæder sig til vi får en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er der 100% for mig og især når alt brænder på og smerterne bliver for meget :loveshower som det er i øjeblikket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han hopper ud af sengen efter kiks og danskvand når jeg vågner med kvalme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker, jeg kan være mig selv med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker når han hver dag laver mad og spørger om Victoria ikke kommer og hjælper ham! Det er skønt at høre de 2 snakke og hygge i køkkenet :loveshower

Jeg elsker at han beder mig rejse mig op og hoppe med ham, når jeg er ked af det - så kommer smilet altid frem bag tårerne.

Jeg elsker at han gerne tager fri og kommer hjem, når jeg er trist. Bare for at holde om mig.

Jeg elsker at han altid putter tæppet om mig om aftenen, så jeg ikke fryser.

Jeg elske at han nipper mig i bagdelen og siger "Nuuuuuuuuuuums!"

Jeg elsker når han tager min hånd og fletter vores fingre og siger "For altid - det er der ingen der kan tage fra os"

Jeg elsker at han altid spørger, om jeg vil have den sidste tår af sodavanden, når vi er ude at spise.

Jeg elsker ham fordi han får mig til at føle at jeg er ALT i hans verden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi ikke have gng i dem her igen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at han altid spørger, om jeg vil have den sidste tår af sodavanden, når vi er ude at spise.

Det her gør min kæreste også :loveshower og det eeeelsker jeg! Det samme med pomfritter, så lader han mig altid lige få de sidste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her gør min kæreste også :loveshower og det eeeelsker jeg! Det samme med pomfritter, så lader han mig altid lige få de sidste

Vi gør det lige omvendt :loveshower

Elsker at min kæreste hjælper mig af med det sidste når jeg ikke kan spise mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker når han gennem et helt lokale fyldt med mennesker får øjenkontakt, smiler, blinker og får mig til at føle mig som den mest specielle

Jeg elsker at han elsker det vi har skabt lige så meget som mig, selvom hun stadig gemmer sig i min mave

Jeg elsker at han altid kan få mig til at grine

Jeg elsker at han siger at jeg er den sødeste gravide -selvom jeg godt ved at jeg er en strid kælling ind imellem.

Jeg elsker at jeg kan råbe hysterisk af ham, og han så bare ignorerer, men det øjeblik jeg råber "så gi mig dog for HELVEDE den krammer", så slår han om i et stort smil, vender sig mod mig, slår armene ud til siden og siger "kom her din tosse"/"nuhr er du lidt hormonel"/det sku du da bare bede om noget før.

At han bare altid ved hvad jeg har brug for

At jeg kan græde og være mega hormonel men han bliver aldrig i dårligt humør af det.

At han er den han er overfor mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker, at når vi ligger i sengen om aftenen, og mit har stadig er morgengrimt, jeg har en afskyeling souvenir-t-shirt på (fordi det er det jeg kan være i), ingen trusser (fordi jeg kan ikke være i dem), ingen make-up, jeg lugter af maveolie (og det lugter altså mærkeligt når det er den uden parfume), og har et surt og forpint ansigtsudtryk på.... Så ligger han alligevel bare og smiler og siger, at jeg er dejlig :biglove

(Elsker ham btw også big time fordi han pt. er nede og hente mere hyldeblomst saft til mig!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at min mand giver mig rygmassage når jeg trænger til det, elsker at han er så opmærksom på mig og graviditeten, nu skal jeg gøre det.... lad mig... han er så god ved mig!!! Han glæder sig så meget til at blive far, mærker på maven hver dag og jeg føler mig heldig over at jeg dagligt oplever at det er en fælles oplevelse = vores graviditet, vores barn..... vores nye fremtid.

Jeg elsker han tænker i navne, og endte med at bestemme hvad hun skal hedde..... Elsker at han ihærdigt afslutter alle projekter på huset til lillepigen kommer, for der skal vi bare hygge os sammen med hende.

Elsker at han er der for mig hele tiden.... ikke reagerer negativt på mine hormonture... men istedet kommer og giver mig et knus, det er jo det eneste jeg har brug for når jeg har sådan en tur. At have haft ham i mit liv alle de år, gør at han er den i hele verden der kender mig bedst.... og det værdsætter jeg hver eneste dag! Jeg er den heldigste!

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at han synes jeg er den klogeste i hele verden :rolleyes Selvom han ved så meget mere end mig..

Elsker at han er så omsorgsfuld, og at alt han gør, gør han af kærlighed :biglove

Elsker når han smiler skævt til mig, og ser helt forelsket ud :7himmel

Elsker virkelig at han er HAM.. Når jeg græder og går i hormonpanik og siger "Du må ikke gå fra mig".. Og han siger "selv hvis du går fra mig, så følger jeg efter dig" :7himmel

Elsker når jeg siger "Tænk sig, hvis vores datter bliver ligesom mig" og hans svar er: Det tror jeg ikke jeg ville kunne holde ud... øhm øhm, altså at elske to så højt! :biglove

( :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker når jeg siger "Tænk sig, hvis vores datter bliver ligesom mig" og hans svar er: Det tror jeg ikke jeg ville kunne holde ud... øhm øhm, altså at elske to så højt! :biglove

( :whistling )

Haha godt reddet! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nu hvor han pakker sin nye køkkenmaskine ud, så er det første han gør: At tage røreskålen på hovedet som en hat :rolleyes :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER de små komplimenter det lykkes ham at snige ind engang imellem :loveshower

Som fx den anden dag, da jeg stod med Lise på armen og han kommer forbi og udbryder "Nøj for en lækker lille sag!" og så kommer hen, kysser Lise på kinden imens han siger til hende "Og du er også meget lækker, Lise". :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER de små komplimenter det lykkes ham at snige ind engang imellem :loveshower

Som fx den anden dag, da jeg stod med Lise på armen og han kommer forbi og udbryder "Nøj for en lækker lille sag!" og så kommer hen, kysser Lise på kinden imens han siger til hende "Og du er også meget lækker, Lise". :biglove

Sødt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at se ham med Simon og hans kærlighed til ham og mig.. Og så elsker jeg hans noget sære form for humor. Han kan bilde folk hvad som helst ind f.eks. Har han bildt mig ind at hans far havde siddet i fængsel da han var barn og en kollega bildte han ind at de skulle teste tillefløjterne inden de solgte dem, så kollegaen en hel uge rendte rundt og blæste i de fløjter de solgte. Det er bare alt for sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER