MLM

Hvad elsker du

359 indlæg i dette emne

Jeg elsker hans evne til at få mig til at slå koldt vand i blodet, når jeg bliver stresset

Elsker at han uden vrøvl gider at klø mig på ryggen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ELSKER når jeg ser min kæreste lege sammen med vores labrador unghund/hvalp. De ligger og ruller rundt på gulvet og bare MAX hygger sig med enten at brydes eller nusse/kæle. Og hans tålmodighed er endeløs til at kaste/sparke bolde til hunden. Det giver mig et meget godt billede af hvordan han bliver som far også :loveshower

Jeg elsker når min kæreste kilder mig! Han kender alle de bedste steder, hvor jeg er allermest kilden og kan få mig til at skrige og skråle og kæmpe for at blive fri - men han ved jo jeg elsker det, så han bliver bare ved på trods af alle mine protester :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kan sidde og synge ( meget falks) og han sidder og kigger og siger du er sød så syng du bare

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han kommer og aer mig på ryggen når jeg kaster op. Det er sgi da kærlighed :biglove

Og når han køber slik til mig, selvom jeg har sagt at jeg ikke har lyst til noget, fordi han ved at ddet enten er løgn eller at jeg FÅR lyst til noget :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... jeg elsker når min mand går amok med rengøring, indretning, eller fx informationssøgning om et eller andet emne...

Han duer ikke til at lave noget stille og roligt og undgår faktisk helst rengøring... men når han så går igang giver han den gas, og så er det lidt ligemeget at han ikke har været til at få igang i 14 dage.

Hvis vi skal have noget nyt til hjemmet finder han altid ud af hvad det bedste er, og finder en god deal på det ;-) om det så er købt brugt eller fra nyt af finder han det billigste.

Jeg elsker at han skælder mig ud for, at jeg dummer mig eller er klodset, men på en måde, så man kan mærke at han slet ikke mener det; men snarere bekymrer sig :whistling

og jeg elsker ham specielt for, at han gerne vil tage del i alt vedrørende Lina, så det er ligefør at han har en holdning til hvilke ammeindlæg jeg skal bruge, når mælken løber til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og når han køber slik til mig, selvom jeg har sagt at jeg ikke har lyst til noget, fordi han ved at ddet enten er løgn eller at jeg FÅR lyst til noget :blush

det gør mig også, bare med ostepops :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at min kæreste er vildt selvsikker - og ikke på den irriterende måde! Han hviler i sig selv og ved at han er dejlig. Det gør at jeg kan slappe meget mere af og bare nyde ham, for han skal ikke konstant bekræftes (som jeg fx havde en eks der skulle).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hihi hvor er det hyggeligt at læse alle de gode ting..

jeg elsker min mand fordi han er den eneste der rigtig forstår mig og at vi deler den samme skæve humor...

at han er dygtig til næsten alt han sætter sig for.

at han aldrig er udspekuleret som mig, men altid ærlig og let at gå til

at han altid er glad og kan få mig i godt humør selvom jeg er rasende.

at han ikke kan holde ud at være uvenner og har lært mig, hvad det betyder at sige undskyld

at han ofte bryder ud i diverse børnesange el. oh happy day, når han bare sidder for sig selv eller går rundt i lejligheden

at han kalder mig mærkelige navne, som nuller, pølle og for tiden plubie.. "farvel plubie jeg går nuu.."

at han ser på mig hver dag og siger at jeg er lækker, sød, dejlig, smuk, dufter godt osv. og jeg ved at han mener det..

at han har brug for at putte og ligge tæt og blive set i øjnene hver dag, og at han deler sine følelser og tanker med mig..

iiih det er så meget jeg elsker, hvis bare jeg var bedre til at vise det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker min mand for mange ting :loveshower

Men jeg elsker at han er skør og barnlig, og kan finde på at drøne rundt i et storcenter på en indkøbsvogn og se grim ud og sige mærkelige ting, bare for at få mig til at grine (og flove mig).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker, når han er sød og naiv :)

Jeg elsker, at han tror på det bedste i mennesker.

Jeg elsker, at han omsorgsfuld!

Jeg ÆLSKER og hader hans evne til at mene, at han har fuldstændig ret i en diskussion :D

Jeg elsker, når han fuld af begejstring kan snakke i en halv time eller mere om en NFL-kamp.

Jeg ELSKER, når han bliver strålende glad, bare fordi jeg har bagt en kage.

Åh ja, jeg elsker ham nu for meget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at han altid rydder op i køkkenet når jeg har lavet mad - hvilket han har gang i lige nu, så derfor kom den først. ;)

Jeg elsker at han deltager lige så meget i det huslige herhjemme, som jeg gør. At jeg fx ikke behøver bede ham vaske tøj - det gør han helt af sig selv. Og der er ikke noget af det huslige (udover maden), som han FORVENTER at jeg gør.

Jeg elsker hans humor! Det er helt lige som min, og vi har det fantastisk sjovt sammen!

Jeg elsker hans skæve tænder og dejlige smil :7himmel

Jeg elsker at han er så god til at sige jeg er smuk, at han elsker mig og andet i den dur.

Jeg elsker at han lige som mig er Vendelbo - vi er begge fra Hjørring, men kendte ikke hinanden da vi begge boede i byen. Vi mødtes først senere, da vi begge arbejdede på kasernen her i Skive.

Jeg elsker ham bare så forbandet højt altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg kunne skrive meget i denne tråd...

Men skal nok begrænse mig

Elsker at min mand altid starter med at kilde mig, til trods for at det er han der er kildersyg, så det ender altid med at han skriger fordi jeg kilder ham.. Ellers råber han højlydt overgreb, voldtæææægt eller lignende :D

Elsker at han er så god til at få mig til at føle mig tryg, han er altid så stærk når jeg er syg og først bagefter finder jeg ud af hvor bekymret han har været..

Elsker at han allerede snakker om at han skal have sig et haglgevær for at beskytte vores babypige mod de slemme fyre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker min mands skøre hjerne og humør, at han er så fjollet og glad som han er.. Og at hans skørhed passer så godt til min.

At han har taget min families skørdans til sig, så det er den vi danser når det har været en dårlig dag..

At han altid ved hvornår jeg SKAL have chokolade og hvornår et kram er nok :whistling

At han tit siger sådan en smaskelyd/pivelyd for at jeg giver ham et kys...

At han glæder sig så meget til at blive far og får mig til at glæde mig til det.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at han aldrig brokker sig når jeg beder ham om noget.

jeg elsker når han kan gå helt i selvsving når der kommer lego på bordet.

jeg elsker at han er lige så stort et rodehoved som jeg selv er.

jeg elsker at han elsker film lige så højt som jeg.

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha elsker også at min mand er sådan et madøre.. Han eeeelsker bare mad og han roser nærmest alt jeg serverer. Hvis jeg så laver noget jeg ved han elsker kan han få helt julelys i øjnene og glæde sig over det i flere dage :D

Men en ting der kan stikke mad er slik og kager, glemmer aldrig en gang han kom hjem og jeg havde bagt madmuffins vi skulle have til en suppe..

Han udbrød mmmmmmm muffins... Han blev noget så skuffet da det ikke var kage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

elsker hans arme omkring mig

elsker måden han kigger på mig

elsker måden han altid griber mig på, når jeg er nede

elsker hans smil og grin, det er så smittende

elsker hans måde at være på og se tingene på - også selvom vi ikke altid er enige

elsker at han ikke er så impulsiv, som jeg er

jeg elsker at kunne sige han er min

og jeg kunne blive ved :)

Aw det er jo næsten poesi :biglove hvor er kærligheden dejlig når den blir beskrevet sådan, tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at min kæreste bare er den mest omsorgsfulde mand jeg nogensinde har kendt. Hvis jeg har en dårlig dag eller har brug for ham er der så ER han der.

Jeg elsker den rolige energi han strømmer over af, når vi ligger i arm.

Jeg elsker at han er mere huslig end mig og ofte er den der sørger for her blir pænt igen.

Jeg elsker at jeg kan stole helt på ham og gi mig hen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker min fordi:

Han har en humor der passer så godt til min, og vi kan grine rigtig meget sammen!

At han gør sit bedste for at muntre mig op når jeg er trist

At vi kan snakke sammen om alt!

At han deler min store interesse for heste på lige fod med mig!

At han er sådan en god og kærlig far!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker ham for at han elsker mig :loveshower

jeg elsker hans hænder, hans duft og hans stemme. Elsker hans fingre, elsker at betragte dem kærtegne ting. Jeg elsker hans hår, specielt når han har været ude i blæsevejr og det bare fylder og sidder :7himmel

Jeg elsker ham for at ha' skænket mig den smukkeste skabning i form af vores datter og jeg elsker ham fordi han gør sit bedste i alt hvad han laver og gør, specielt i fader-rollen.

Jeg elsker hans dejlige nøddebrune øjne, hans bløde læber og hans lækre mås! :blush

Ååh den kærlighed! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER hende for at skrive sådan nogle beskeder, og tusinde andre ting, faktisk alt ved hende; ligefra hendes smukke ansigt, hendes øjne som jeg kan svømme væk i, hendes lange bløde hår, hendes væsen :7himmel :loveshower ....jeg kunne blive ved, MEN, hvis jeg ikke kommer ud og vasker op skriver hun om mig i "Hvad hader du" tråden :whistling ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER hende for at skrive sådan nogle beskeder, og tusinde andre ting, faktisk alt ved hende; ligefra hendes smukke ansigt, hendes øjne som jeg kan svømme væk i, hendes lange bløde hår, hendes væsen :7himmel :loveshower ....jeg kunne blive ved, MEN, hvis jeg ikke kommer ud og vasker op skriver hun om mig i "Hvad hader du" tråden :whistling ;-)

Kan du så se at komme igang!! ;) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan vi tråden på rette spor igen alt det kærlighedsfnidder er ikke her :-))))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer alt det, som jeg elsker ved Martin

- at han hver morgen giver mig roser og morgenmad på sengen

- at han hver dag fortæller mig, hvor smuk jeg er

- at han altid husker min fødselsdag, vores bryllupsdag, vores kærestedag

- at han altid lægger sine strømper og underbanditter direkte i vasketøjskurven

- at han altid har handlet ind og lavet mad til mig

:blink :blink :blink

Øh ikke?

Nå men så elsker jeg, at han ikke er bleg for at løfte min dyne, møffe sig ind under den, slå en ordentlig prut for derefter hurtigt at forlade gerningsstedet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer alt det, som jeg elsker ved Martin

- at han hver morgen giver mig roser og morgenmad på sengen

- at han hver dag fortæller mig, hvor smuk jeg er

- at han altid husker min fødselsdag, vores bryllupsdag, vores kærestedag

- at han altid lægger sine strømper og underbanditter direkte i vasketøjskurven

- at han altid har handlet ind og lavet mad til mig

:blink :blink :blink

Øh ikke?

Nå men så elsker jeg, at han ikke er bleg for at løfte min dyne, møffe sig ind under den, slå en ordentlig prut for derefter hurtigt at forlade gerningsstedet :P

Hahaha. MÆND!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer alt det, som jeg elsker ved Martin

- at han hver morgen giver mig roser og morgenmad på sengen

- at han hver dag fortæller mig, hvor smuk jeg er

- at han altid husker min fødselsdag, vores bryllupsdag, vores kærestedag

- at han altid lægger sine strømper og underbanditter direkte i vasketøjskurven

- at han altid har handlet ind og lavet mad til mig

:blink :blink :blink

Øh ikke?

Nå men så elsker jeg, at han ikke er bleg for at løfte min dyne, møffe sig ind under den, slå en ordentlig prut for derefter hurtigt at forlade gerningsstedet :P

hahaha :D du reddede lige min aften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER