MLM

Hvad elsker du

359 indlæg i dette emne

At se hans passion for hans små byggeprojekter.

At se hvor meget han ønsker sig at kunne leve bare af gården.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg bare behøver nævne, at jeg i flere dage har drømt om chokoladekage og vupti, så har han bagt en til mig ^_^

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er sindssyg god i sengen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er sindssyg god i sengen!

Det er min også. Han kan sove vildt længe, og hører stort set aldrig Karla, når hun vågner. Han er også ret god på en sofa - han skal bare ligge der i 5 minutter før han er faldet i søvn :p

(sorry, kumme ikke lade være)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er min også. Han kan sove vildt længe, og hører stort set aldrig Karla, når hun vågner. Han er også ret god på en sofa - han skal bare ligge der i 5 minutter før han er faldet i søvn :p

(sorry, kumme ikke lade være)

Ha ha jeg tænkte det samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er min også. Han kan sove vildt længe, og hører stort set aldrig Karla, når hun vågner. Han er også ret god på en sofa - han skal bare ligge der i 5 minutter før han er faldet i søvn :p

(sorry, kumme ikke lade være)

:D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er min også. Han kan sove vildt længe, og hører stort set aldrig Karla, når hun vågner. Han er også ret god på en sofa - han skal bare ligge der i 5 minutter før han er faldet i søvn :p

(sorry, kumme ikke lade være)

Ha ha :p men det er han så ikke den vej, skal jeg indrømme... Han står tidligt op og hører altid ungerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han fungerer som min personlige bank :lolhit

Jeg hader kontanter, han elsker dem. Så hvis jeg har nogle, så får han dem og overfører via mobilepay, og hvis jeg mangler, har han altid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fejl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De blå blå øjne som begge vores børn har arvet :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han uden beklagelser tager ALLE de sure tjanser med syge børn :biglove

Måske en lidt underlig ting at værdsætte, men når man som jeg bare slet slet ikke kan håndtere opkast, så er det altså vidunderligt at han bare tørrer op, rengør og rækker mig en ren unge gang på gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han uden beklagelser tager ALLE de sure tjanser med syge børn :biglove

Måske en lidt underlig ting at værdsætte, men når man som jeg bare slet slet ikke kan håndtere opkast, så er det altså vidunderligt at han bare tørrer op, rengør og rækker mig en ren unge gang på gang!

Totalt kærlighed! Way bedre end blomster :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt kærlighed! Way bedre end blomster :D

:ditto :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt kærlighed! Way bedre end blomster :D

:ditto!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt kærlighed! Way bedre end blomster :D

Enig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt kærlighed! Way bedre end blomster :D

Så meget bedre!!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans evne til at SNAKKE om tingene. Elsker ham for dét!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han har rundstykker med hjem på min fødselsdag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her lyder lidt forkert, men min kæreste er rigtig dårlig til at stave. Han har skrevet indkøbsliste med blandt andet "kornflex" - jeg bobler totalt over med kærlighed, for han ved udemærket at det er forkert, men han ved også jeg forstår det alligevel, så det føles lidt som om vi har et hemmeligt sprog sammen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her lyder lidt forkert, men min kæreste er rigtig dårlig til at stave. Han har skrevet indkøbsliste med blandt andet "kornflex" - jeg bobler totalt over med kærlighed, for han ved udemærket at det er forkert, men han ved også jeg forstår det alligevel, så det føles lidt som om vi har et hemmeligt sprog sammen :biglove

:biglove Sådan har jeg det også lidt, når min mand siger noget sjovt (forkert). Og når jeg selv gør det. Det bliver vores interne humor. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her lyder lidt forkert, men min kæreste er rigtig dårlig til at stave. Han har skrevet indkøbsliste med blandt andet "kornflex" - jeg bobler totalt over med kærlighed, for han ved udemærket at det er forkert, men han ved også jeg forstår det alligevel, så det føles lidt som om vi har et hemmeligt sprog sammen :biglove

Det er da total hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er en så god far

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- At da jeg igår bad ham om at bruge en time på at rydde op, foreslog han, at han istedet kørte ud og købte gardiner og tv-bord og satte det op. :super Så slap han godt nok for oprydningen, haha, men det var et godt byt for mig :)

- At han virkelig er hyggemenneske. Sofaen vælges 100% efter hvad man putter bedst i, impulskøbene er kiks og ost, og hvis jeg nævner en film, jeg gerne vil se, så er den lynhurtigt fundet på netflix eller blockbuster og så er han klar :D

- At han sover sammen med Valdemar for at give ham den tryghed, V har brug for, selvom han ligger pissedårligt i Vs seng. :wub

- At han aldrig brokker sig over, når jeg tager en lur, men altid tager det for givet, at det havde jeg nok behov for.

- At når jeg siger "Jeg overvejer at tage på café idag", så kan han finde på straks at hive en seddel op af pungen og sige "God idé!".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den måde han pakker tingene ind på. Jeg har købt nye bukser. De er faktisk ret grimme, men dejlige her til sommer :D Han siger til Astrid her i morges "skal i op og synge i dag? (Salmesang) "Mon mor skal have de der bukser på?" Jeg siger jeg godt ved de ikke er kønne men de er behagelige. Han siger med flink stemme "De er ikke grimme. De ligner bare noget ens mormor går med." ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den måde han pakker tingene ind på. Jeg har købt nye bukser. De er faktisk ret grimme, men dejlige her til sommer :D Han siger til Astrid her i morges "skal i op og synge i dag? (Salmesang) "Mon mor skal have de der bukser på?" Jeg siger jeg godt ved de ikke er kønne men de er behagelige. Han siger med flink stemme "De er ikke grimme. De ligner bare noget ens mormor går med." ^_^

Hehe!

Jeg fik købt nogle leggins med print, i den tro at det var mere løstsiddende bukser, da jeg var gravid, til brug efter fødslen. De er virkelig ikke flatterende, men ganske behagelige. C spurgte, om jeg ikke kunne smutte ud og købe nyt tøj. Han prøvede tydeligt at få det til at lyde som om jeg skulle forkæle mig selv med en shoppingtur, men jeg har ikke haft de leggins på siden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER