MLM

Hvad elsker du

359 indlæg i dette emne

At han får mig til at grine :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At han på 100% eget initiativ lader Valdemar ringe til min mor, så de kan spørge, om hun vil med dem i IKEA :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er så følsom og bliver bedre og bedre til at stå ved det og vise det :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er gået fra at være panisk for far rollen og i tvivl om han kunne og ville det, til nu at elske vores datter med krop og sjæl. Og virkelig være en god og nærværende far for hende. Det er fantastisk at se ham vokse og blive den far jeg altid har vidst han har haft potentiale til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er gået fra at være panisk for far rollen og i tvivl om han kunne og ville det, til nu at elske vores datter med krop og sjæl. Og virkelig være en god og nærværende far for hende. Det er fantastisk at se ham vokse og blive den far jeg altid har vidst han har haft potentiale til.

:wub :biglove hvor er det dejligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han bare er totalt superhelte-far, der helt af sig selv skifter ble om natten, skolder malkeudstyr og kommer med sunde snacks til Mar og amme-mor :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker virkelig at min kæreste, som jeg ikke har set i en uge sender en sød besked og skriver at han synes jeg er smuk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han bare er totalt superhelte-far, der helt af sig selv skifter ble om natten, skolder malkeudstyr og kommer med sunde snacks til Mar og amme-mor :biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har lagt en besked på min tlf svarer, hvor han bare siger "Hej skatter, jeg synes du er sød og du har en god personlighed, hej hej". Åh man kan jo ikke andet end at elske ham <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er sådan en, der gider at invitere min mor og mormor på flæskesteg, OG giver dem en madpakke med rester med hjem bagefter :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er sådan en, der gider at invitere min mor og mormor på flæskesteg, OG giver dem en madpakke med rester med hjem bagefter :biglove

Enhver svigermors drøm ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han hjælper min mor der lige er flyttet med at hænge en masse ting op :biglove Intet under min mor kalder ham hendes yndlings svigersøn (den eneste hun har ^_^ )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han forstår at give kys og kram når jeg allermest har brug for det... og kan få mig til at grine selvom jeg egentlig var ked!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- at konstatere, at han i al stilhed har slået klapvognen op og sat den ud, fordi han ved, at jeg skal bruge den til at transportere junior i i dag :)

Det er jo en mini-ting, men den er egentlig meget repræsentativ for nogle små ting, som han er rigtig god til, og som jeg nok skulle bemærke lidt mere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- at konstatere, at han i al stilhed har slået klapvognen op og sat den ud, fordi han ved, at jeg skal bruge den til at transportere junior i i dag :)

Det er jo en mini-ting, men den er egentlig meget repræsentativ for nogle små ting, som han er rigtig god til, og som jeg nok skulle bemærke lidt mere :rolleyes

Den er jeg helt med på! Min mand gør faktisk også rigtig mange bittesmå ting i hverdagen, men jeg er bare virkelig god til at fokusere på de store ting, han ikke gør :rolleyes :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han sender en SMS hvor han citater "vores" sang og skriver at han savner mig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- at konstatere, at han i al stilhed har slået klapvognen op og sat den ud, fordi han ved, at jeg skal bruge den til at transportere junior i i dag :)

Det er jo en mini-ting, men den er egentlig meget repræsentativ for nogle små ting, som han er rigtig god til, og som jeg nok skulle bemærke lidt mere :rolleyes

De små fine ting i hverdagen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hver fredag glæder han sig ustyrligt meget til at hente V fra bh og hjem til slik og tegnefilm :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hver fredag glæder han sig ustyrligt meget til at hente V fra bh og hjem til slik og tegnefilm :biglove

:biglove det er R**sexet at være en god far :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove det er R**sexet at være en god far :D

Indeed!

Men omvendt, hvem ville ikke glæde sig til det her :wub

ZYCNGrb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indeed!

Men omvendt, hvem ville ikke glæde sig til det her :wub ZYCNGrb.jpg

:wub

Vi er begyndt på lidt fredagshalløj med sofa, Peter Plys og lidt kiks/frugt o.l. Men ikke i dag, hvor den to-årige baryler ikke har sovet lur i vuggeren :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wub

Vi er begyndt på lidt fredagshalløj med sofa, Peter Plys og lidt kiks/frugt o.l. Men ikke i dag, hvor den to-årige baryler ikke har sovet lur i vuggeren :rolleyes

Det lyder ellers også super hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han kan få mig til at grine med sin Christian Bitz parodi :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han bare tager over med A. Når han er hjemme rr han bare lige så meget på som jeg. Han er en fantastisk far og det elsker jeg altså :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han kan få mig til at grine med sin Christian Bitz parodi :D

Uh, hvilken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER