MLM

Hvad elsker du

359 indlæg i dette emne

Her kommer alt det, som jeg elsker ved Martin

- at han hver morgen giver mig roser og morgenmad på sengen

- at han hver dag fortæller mig, hvor smuk jeg er

- at han altid husker min fødselsdag, vores bryllupsdag, vores kærestedag

- at han altid lægger sine strømper og underbanditter direkte i vasketøjskurven

- at han altid har handlet ind og lavet mad til mig

:blink :blink :blink

Øh ikke?

Nå men så elsker jeg, at han ikke er bleg for at løfte min dyne, møffe sig ind under den, slå en ordentlig prut for derefter hurtigt at forlade gerningsstedet :P

ha ha ha så kender vi gammelsmølf igen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha hvor godt.. Sad ellers lige og måbede over roser og morgenmad på sengen.. Men kunne levende forestille mig det andet ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAhahaha! :lol

Hvor hygsomt med prutter under din dyne! :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker ham for så meget :loveshower men især for at ville mig og min søn også selvom jeg er invalid og har store smerter som tiltider gør at det ikke er lige nemt at leve sammen med mig, men han er der med sin store tålmdighed støtte kærlighed og evne til at tag tingene som de kommer :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at min mand kan blive glad for selv de mindste mærkelige ting, som f.eks da han kom fra arbejde og fortalte at han havde sat en ny lampe om inde i hans firmabil :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan jo skrive stolpe op og stolpe ned med ting jeg elsker ved min mand, så jeg nøjes med et par enkelte ting :balloons

Jeg elsker at han hviler i sig selv..

At han er så pokkers omsorgsfuld og vil kun folk det bedste..

At han er verdens bedste far for vores døtre..

Og når vi er ude i det, så elsker jeg at han altid indrømmer hvis han har lettet en balle :P

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at han er en rigtig drengerøv, altid med fis og ballade

Jeg elsker at han så ekstremt mild blid og kærlig, og alligevel er en rigtig MAND.

Jeg elsker den måde han er ved mine børn

Jeg elsker den måde han dufter på

Jeg elsker at han prutter hele tiden (og ok, den duft elsker jeg så IKKE)

Jeg elsker at han danser skørt og gerne nøgen eller i underdrenge

Jeg ELSKER at når jeg falder i søvn med hovedet på hans brystkasse med hans arme omkring mig - DET er den allerdybeste ro og tryghedsfølelse der infinder sig mig lige præcis der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker når min mand kravler gryntende hen over sofaen bare for at få mig til at grine

Jeg elsker at min mand altid vinder sine diskussioner - bare ikke når det er over mig <_<

Jeg elsker at min mand engang hældte en hel fadøl ud over en pige fordi hun havde hældt en drink ud over mig - om det var den rigtige pige ved ingen :whistling

Jeg elsker at han, når jeg bliver hormonella, bare griner af mig og siger "bliver du lige lidt hormonel? Så skal du have en krammer!!!"

Jeg elsker at jeg ikke er den eneste herhjemme der render rundt og har lange dybe samtaler med kattene! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEJLIG tråd! :loveshower

ELSKER at han kan elske skøre mig..

ELSKER at han knokler for at vi kan få forsøg i det private...

ELSKER når vi sidder og skråler med på musikken i bilen (fx. igår "der lå et lille bjerg") :whistling

ELSKER når HAN synger for mig i bilen... og ligger "tryk" påd e søde ting - imens han kigger på mig..

ELSKER at han taler ligeså meget med Mikkel-mis som jeg gør..

Der er SÅÅÅÅ mange ting at jeg ikke lige kan komme i tanke om dem alle lige nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker når han siger søde ting til. elsker hans udtryk i hovedet når der er noget han ikke forstår :whistling og jeg elsker at han tager opvasken når han ved jeg er træt :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at han lader mig klare det huslige så jeg får det på den måde som jeg vil have det.

Jeg elsker at han spørger mig om ideer til udførelsen af hans projekter.

Jeg elsker at han er lige så glad for tegnefilm som mig.

Jeg elsker at han kan følge med mig når jeg er manisk og holde om mig når jeg er depressiv. (Tak skat! :respekt )

Jeg elsker at han er en nørd! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ELSKER at komme hjem her lørdag eftermiddag. Til et rent hus og en smuk buket blomster "bare fordi" <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker hans humor, hans ligetil måde at være på, hans smil og hans små tossede indfald i vores liv, der gør det hele lidt sjovere :loveshower

Hans overlevelses instinkt, hans livs filosofi er "Intet er umuligt for den som bærer viljen i hjertet" og det lever han efter, - han giver ALDRIG op.

Han er en handymand og han laver alle de praktiske små som store ting i hjemmet - I LOVE IT !! :loveshower

Elsker ham, fordi han fandt mig - så jeg kan være hans :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er bare så meget sig selv, og det er fantastisk at være kone til en mand, som meget bevidst ikke deler sig selv ud til alle, men som vælger at dele sig selv med mig. Hans energi, han integritet, hans accept når jeg ikke kan finde ud af mig selv, at han er en klippe for mig og alligevel er klar over sine egne behov.

Jeg elsker at vi vokser samme vej, hans mod og hans eventyrlyst og ikke mindst, at han tror på mig og at hans drømme bliver til mine og mine til hans. Han har en evne til at vise mig, at jeg kan meget mere end jeg troede og alligevel vil han gerne være med, når jeg også bare har brug for at nørde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker ham for at arrangere en surprise fødselsdag for mig her til morgen med hele hans familie, for jeg skal ikke snydes for en god fødselsdag :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker ham for at arrangere en surprise fødselsdag for mig her til morgen med hele hans familie, for jeg skal ikke snydes for en god fødselsdag :loveshower :loveshower

<3 <3 <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker ham for at arrangere en surprise fødselsdag for mig her til morgen med hele hans familie, for jeg skal ikke snydes for en god fødselsdag :loveshower :loveshower

Hvor sødt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker ham for at arrangere en surprise fødselsdag for mig her til morgen med hele hans familie, for jeg skal ikke snydes for en god fødselsdag :loveshower :loveshower

:balloons :balloons Tillykke :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<3 <3 <3

Tak, det var også bare så sødt da du skrev at din mand havde gjort rent da du kom hjem og en buket "bare forbi"

Hvor sødt :biglove

Ja jeg smeltede også :7himmel han ved godt at jeg ikke kan regne med mn familie, og jeg fatisk har opgivet at holde en ordentlig fødselsdag, så derfor skulle jeg havde en fordi det fortjente jeg.

Så skidt med han ikke kan sige "jeg elsker dig" det viser han istedet :loveshower :loveshower

:balloons :balloons Tillykke :balloon :balloon

Tak, det er nu imorgen men det er nemmere at holde det på en søndag :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker ham for at have givet mig to smukke og skønne prinsesser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi han er så mærkelig, han råbte lige jeg sidder og skider så hvis du vil snakke skal du komme herind.

Øhhhh jeg gider ikke snakke jeg putter med Augustog er på BK.

Nå mn så ved du hvad jeg laver tusinde tak :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at min mand er så stærk at han i selv sine hårde dage med har tid til at tage sig af sin tykke gravide kone.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at min mand altid er der for mig. Han er super opmærksom og giver mig et knus i det sekund jeg har brug for det.

Hjælpsom, omsorgsfuld, sjov og helt igennem skræddersyet til mig.

Jeg værdsætter det hver dag, for tænk at en som jeg kunne være så heldig at finde sådan en fantastisk mand :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FOR:

Jeg elsker dig når du sover hele vores aften væk på sofaen

Jeg elsker dig selv om du har viet dit liv til nordkysten og indimellem er jeg i om hvem der kommer i første rykke…?

Jeg elsker dig selvom du uden hæmninger fører din hånd ned i bukserne fordi ”det” sidder forkert eller bare fordi det lige klør.

Jeg elsker dig når du hver aften rydder op og tager af bordet.

Jeg elsker dig også når du kommer hjem svedig og beskidt hjem fra arbejde og du virkelig trænger til et bad .

Jeg elsker dig selv når du slår en kæmpe prut under dynen og lige synes at jeg også skal have glæde af den.

Jeg elsker dig også når du ringer og siger du er hjemme om 20 min., men der går en time eller to..

Jeg elsker dig når du altid snakker om arbejde lige meget hvem vi er sammen med.

Jeg elsker dig når du smør min madpakke.

Jeg elsker dig især når du hver morgen kommer op til mig for at sige farvel og give mig et farvel kys.

Jeg elsker dig meget når du ordner haven og pudser vinduer.

Jeg elsker dig højt når du kigger forelsket på mig og siger kys mig.

Jeg elsker når du fortæller mig at du elsker mig.

Jeg elsker din charme, jeg elsker dit grin,

men allermest elsker jeg, at du vil være min!

Det er en lille del af min tale til min søde mand ved vores bryllup sidste år. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at min mand kan have verdens mærkeligste platte humor og alligevel få mig til at skraldgrine...

Som f.eks. igår hvor han sætter en lommelygte til sin næse og siger "Jeg har en rød næse. En af de rødeste næser, jeg nogensinde har set" med Jørgen Leth-stemme (hans virkelig mærkelige parodi på en i forvejen mærkelig parodi af Jørgen Leth lavet af Rytteriet) :lol

Og jeg elsker at han kommer hen til mig i sofaen med et sammenrullet tæppe, fordi han tænkte at jeg nok gerne ville have fødderne lidt mere op :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER