MLM

Hvad elsker du

359 indlæg i dette emne

Lad os få lidt gang i det her forum igen

Så tænke jeg vi kunne lave et par tråde for sjov. Den her tråd er en vi skal grine af så alt det der eneste ene osv høre ikke til her :whistling

En ting jeg elsker ved min mand er hans form for humor altså den sorte af slagsen

Jeg elsker at min mand er pisse ringe til at diskuterer så det er mig der vinder :whistling

Så må også komme med lidt det er de små ting i hverdagen vi skal have fat i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker som nu jeg får en ide og vupti vapti han er med og så blev der arrangeret maler hold så nu kan jeg lave de små hyggelige ting ved projektet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at se ham sammen med børn, så blir han lige så meget legebarn som børnene er :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at han griner af mig og synes jeg er sød når jeg bliver urimelig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at han altid har et svar på mine spørgsmål. Har han ikke, finder han ud af det. :)

Jeg elsker også at han er villig til at smide alt han har i hænderne for min skyld og at han nusser mine fødder hver aften. Jeg elsker at han altid tænker på mig; tager glas med til mig og spørger ind til mig. Og der er sikkert tusinde andre ting. :loveshower :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at når jeg er allermest hidsig og sur, så siger han et eller andet, så jeg bare griner :whistling Men det skal han ikke vide ;)

Jeg elsker at han kan stå og være helt tøsefornærmet og næsten råbe.. "Får man ikke et kyyyyys..." hvis jeg ikke kysser ham når jeg kommer hjem.

Jeg elsker at hvis jeg beder ham om noget, så forhandler han med kys... "Skat, gider du lade være med at råbe når du taler i telefon" - "Ja.. Hvis jeg får to kys". "Skat, gider du tage noget vand med ind til mig" "Ja. Men det koster 1 kys"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at hvis jeg beder ham om noget, så forhandler han med kys... "Skat, gider du lade være med at råbe når du taler i telefon" - "Ja.. Hvis jeg får to kys". "Skat, gider du tage noget vand med ind til mig" "Ja. Men det koster 1 kys"..

det bruger min også :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at han er en dårlig taber.... Ligesom mig :-) det griner vi tit af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at han altid kan få mig til at grine - selvom jeg er pisse sur på ham!

Han får mig til at føle mig fantastisk tryg i hans nærhed.

Hans humor, og hans måde at være far på. Så naturlig og ligetil.

Og så elsker jeg hans krop :D MUMS :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at han hellere end gerne passer mig når jeg er syg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er verdens bedste far for vores unger :loveshower

At han tror at jeg er klogere end ham :rolleyes (hvilket jeg absolut ikke er)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker, at min mand hver aften, når vi er gået i seng siger "Du siger bare til, når du vil ind i lommen (som i ind at lægge i ske)? :7himmel Ææææææææææææææælsker at ligge i ske inden jeg skal sove - det er en del af mit putteritual ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker hans kærlige omsorg når jeg er trist...

Hans måde at være sammen med hans søn på..

Når han gør impulsive ting, som at komme med søde kærlige ord eller en ting... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han tror at jeg er klogere end ham :rolleyes (hvilket jeg absolut ikke er)

Ja.. Det elsker jeg også ved min kæreste.. Og han ved SÅ meget mere end mig :whistling

Jeg elsker, at min mand hver aften, når vi er gået i seng siger "Du siger bare til, når du vil ind i lommen (som i ind at lægge i ske)? :7himmel Ææææææææææææææælsker at ligge i ske inden jeg skal sove - det er en del af mit putteritual ;)

Jaa.. Min kæreste siger også "Kommer du snart på plads, så jeg kan sove?" - fordi han ved jeg elsker når han har armen rundt om mig, og jeg sover på hans brystkasse :7himmel :7himmel

Elsker også når han bliver ivrig, og hans fynske dialekt tager så meget over, at jeg bare slet ikke forstår hvad han siger :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker, at min mand hver aften, når vi er gået i seng siger "Du siger bare til, når du vil ind i lommen (som i ind at lægge i ske)? :7himmel Ææææææææææææææælsker at ligge i ske inden jeg skal sove - det er en del af mit putteritual ;)

Bare min mand gad det... :( Det sker kun når han er i ekstra godt humør - han har det altid super varmt og hader at ligge tæt - jeg elsker det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker han er lige så huslig som mig - lige nu står han i køkkenet og koger kødsovs i suppegryden, så der er til mange portioner til fryseren + lasagne. Og endda på egen opfordring - så rart han gider! :loveshower

Jeg elsker at han glæder sig som et lille barn til at komme på barsel og gå hjemme sammen med Erica.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, også en god en..

Jeg elsker, at min mand hver aften, når vi er gået i seng siger "Du siger bare til, når du vil ind i lommen (som i ind at lægge i ske)? :7himmel Ææææææææææææææælsker at ligge i ske inden jeg skal sove - det er en del af mit putteritual ;)

Det elsker jeg også ved min mand - og at jeg måtte få en dobbeltdyne istedet for 2 :loveshower

Jeg elsker hans humør - han er så sort og helt perfekt til mig :)

Jeg elsker at han er så god til at lave mad (og at han elsker det, så jeg slipper)

Jeg elsker at han gør alt for mig, hvis jeg mangler noget og at han elsker mig så meget som han gør - er så heldig :7himmel

Jeg elsker at han går så meget op i min fødselsdag, fordi han ved det er den dag jeg synes er aller bedst :whistling

Og så elsker jeg bare ham fordi han er så sød og dejlig og helt den perfekte mand til at døje med umulige mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at min kærestes ide om junkfood og hurtig mad, ikke går på just-eat... Men at det er nudler :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at han gerne vil putte med mig hele natten hver nat

Elsker at han smider sit tøj i vasketøjskurven og rydder selv op efter sig

Elsker at han hjælper til når jeg beder om det

Elsker at han tørrer af når vi vasker op og går ned med skraldet.

Elsker at han gør mig tryg og glad

Elsker at han siger til folk at han har to børn, selvom de ikke er hans

Elsker at han har en sød familie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at min kæreste er så huslig :loveshower

Elsker at han tit overrasker mig med at have lavet aftensmad, når jeg kommer sent hjem fra arbejde.

Elsker at han driller mig med at jeg "båler op" (tænder stearinlys.) - Fordi han hvis han skal hygge når han er alene hjemme, gør fuldstændig det samme :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

elsker hans arme omkring mig

elsker måden han kigger på mig

elsker måden han altid griber mig på, når jeg er nede

elsker hans smil og grin, det er så smittende

elsker hans måde at være på og se tingene på - også selvom vi ikke altid er enige

elsker at han ikke er så impulsiv, som jeg er

jeg elsker at kunne sige han er min

og jeg kunne blive ved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker (og hader!) at med min mand gælder "hverdagsreglerne" bare ikke altid. Hvis man vågner klokken 2 om natten og har lyst til forårsruller, så laver man sgu da forårsruller! :blink Og hvis man har lyst til at gå i seng uden at børste tænder og istedet med en kæmpe skal slik, jamen så hul i hvad man "bør" :P :rolleyes

Jeg elsker at HVER gang han har spist noget ulækkert/har mad i mundvigen, så "angriber" han og siger "KYYYYYYYYS MIG!"

Jeg elsker (og hader) at han er så økonomisk fornuftig.

Jeg elsker at han lige har gidet sidde og skrive ned hvor alle vores kanaler på tv er.

Jeg elsker at han er lige så barnlig som mig, og også glæder sig til at få børn fordi det er en undskyldning for at lege :loveshower

Jeg elsker (elsker elsker ELSKER) at han gider og kan lave mad.

Jeg elsker at han hver morgen kysser mig på panden inden han tager på arbejde (og at han aldrig nogensinde har nævnt at det er - tror jeg da - fordi jeg har afskyelig morgenånde :badgirl )

Jeg elsker at han altid siger "Hvorfor noget?" istedet for "Hvad for noget?" og andre "talefejl" (ved ikke om det virkelig er en talefejl, men jeg synes ikke det lyder korrekt - og han har i hvert fald mange sprogblomster.)

Og så en masse af det pladdersøde, som I siger, ikke hører til i denne tråd ;)

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrrgghhh nu er tråden ved at blive pladdersød :balloons :balloons

Jeg elsker min mand begejstring når is bilen kommer ( han spiser ikke is selv, men jeg elsker det ), råber han så højt at alle naboerne kan høre det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker hans lange kram

Jeg elsker den måde han kender mig som ingen anden gør det

Jeg elsker den 6. Sans han har, der altid betyder, at han ringer ril mig, når jeg tager min telefon frem for at ringe til ham (han kommer altid først)

Jeg elsker hans barnlige sjæl, der gør ham til verdens bedste far, og sååå god til at opmuntre mig.

Jeg elsker hans nusning på ryggen, hvis jeg er urolig ved sengetid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at min mand er min klippe og får mig til at føle mig fuldstændig tryg :loveshower

Jeg elsker at min mand er total ordensmenneske :)

Jeg elsker min mand fordi han kan leve med mig i gode og dårlige tider :)

Jeg elsker ham for den han er :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER