OnlyMe

Åhh ja...

58 indlæg i dette emne

Det er en trælst situation at stå i - men hvor er det fantastisk at se at din kærlighed til dine børn er så stor!!

Held og lykke, eller hvad man nu skal sige, ved lægen i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

efter en lang dag....og følelsesmæssig og meget hård underskrift ved lægen er det første skridt nu taget ... og har aftalt tid på en klinik i silkeborg selv for at få foretaget en medicinsk abort...jeg er ikke så langt henne så de vil vente en uge så de er sikre på de får alt med i første omgang...jeg er 4 plus 1 i dag...så næste onsdag skal jeg tage de første piller og så fredag resten....de første stpper graviditetshormonerne og de sidste får kroppen til at udstøde "fostret"...

in læge som var ny var virkeligt meeeget forstående....skammer mig virkeligt over jeg kunne ende her...men ja sket er sket...

Tak fr jeres søde ord og har faktisk valgt at være alene igen..... kan simpelthen ikke rigtigt følge med og få mine følelser til at hænge sammen med min kæreste..han var støttende o.s.v men må lige klare det her selv...

Så u er der fuld fokos på mine børn OG mig selv og har besluttet at tage en sommerferie med min store søn med autisme til sommer når de andre skal til deres far....

så nu står den på en smule mor tid....og lidt eftertænksomhed...o.s.v

Synes det er så dejligt at have en forstående læge...der støtter en 110% og kan SE jeg gør det for de rigtige grunde.... skal jo også passe på mig selv i det hele ...

håber jeg om 2 år vender tilbage med en mand:) og en kærlighedshistorie og en g test der er positiv for at blive ..:) <3

Tak for jeres støtte og held og lykke med jeres "babyprojekter" også:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du er sej - at du kan gå igennem det!

Jeg håber du måske vil være herinde lidt - der er flere med ældre børn..

Om ikke andet, så viser du jo en side af "babyverden", som hører med nogengange..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder til at det går så godt som det nu kan efter omstændighederne. :kram2

Ligesom Myliona, synes jeg at du er supersej, og at du er mere end velkommen herinde, men jeg kan også godt forstå, hvis du synes det bliver for hårdt at være i en "babyverden" sådan som dit liv ser ud nu. Men det finder du helt sikkert ud af, du lyder til at være god til at mærke efter i maven, hvad der er bedst. :kram2

Men hvis du ikke bliver, så ses vi måske når jeg skal have nr 2, og du har en dejlig mand i dit og en g-test, der er positiv for at blive om 2 år. Jeg håber det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber vi ses en andn gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kunne da være jeg bliver lidt og kigger mig omkring :)

må da kunne bidrage med lidt ... har jo 4 børn og erfaringen :)

og tak for jeres søde ord..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram sikke en svær beslutning og hvor er det modigt du har taget den. Håber du kommer godt igennem de kommende uger og har mulighed for også at finde nogen der kan ta sig lidt af dig, hvis du har brug for det, en god veninde eller familie, nogen der kan få dig til at slappe af og græde ud, så du kan vende stærkt tilbage og være en glad mor igen for de børn du har. Held og lykke, og forhåbentlig på gensyn i bedre tider :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej sikke da en l.... situation du står i. føler med dig. Og kan udemærket godt forstå du er meget ked af det.

^" Jeg skulle endda sige fra min mand, at hvis du ville føde barnet ville han godt adoptere det^" ;) :whistling

( Vi kan ikke selv få børn)

Men håber for dig, du vælger det, der er rigtigt for dig og din familie. Og husker at passe på dig selv. :loveyou :loveshower

De varmeste tanker herfra. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER