OnlyMe

Åhh ja...

58 indlæg i dette emne

Jeg kan se en meget svag streg... ved godt fotos kan snyde. Mon ikke du får tydeligere besked med en test i morgen tidlig. :goodluck

Mht at få barnet vil jeg lige indskyde, at være alene med en nyfødt, det klarer man. Har selv gjort det med min 3'er og det var ikke nær så opslidende som jeg havde frygtet. Men det er jo ikke kun starten, det er resten af livet man har barn (forhåbentlig) og det skal der være plads til og mod på. For mig har det hårde været kampen med barnets far som har været inde og ude af vores liv siden hun blev født, og at indse at min datter altid vil lide under, at hendes forældre overhovedet ikke kan sammen. Det sagt er der så ingen garantier for at man kan sammen resten af livet med nogen, vel. Du lyder nu rimelig jordbunden og realistisk, jeg håber du og din kæreste (?) får en god snak og kan ta en beslutning der føles rigtig på alle planer. Jeg syns også børn er en gave. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den streg udvikler sig mere, vil jeg meget gerne sige stort tillykke - du er gravid ;) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er ihvertilfælde blevet mere og mere tydelig... Giiisp.....:)

Og tak....hold da heeelt ferie nu er der pludseligt mange ting der skal tages stilling til...wooooow den havde jeg ikke lige set komme ...:) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den bliver da mere og mere tydelig :) så må du prøve et par dage endnu og se om den bliver endnu tydeligere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men i kan også se stregen altså???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :) den er bare meget svag men den er der da

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men i kan også se stregen altså???

Ja er du gal! Den har udviklet sig flot siden den første! En pæn skyggestreg!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heller ikke engang testdag endnu, men tager 14 dage efter ægløsningen ...

men min rigtige testdag er først om 3 dage ...

så tror den er god nok....den ligner ikke en snyder...har testet MANGE gange...og haft et par aborter også ..og den er ikke den slags grå agtig streg men lyserød...og den klarer strækt-arm-testen :)

Nå skal vist i TÆNKEboks

god weekend til jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du træffer en god beslutning :)

God weekend til dig os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Ja Brineh bare jeg gør...<3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa

ja der er nyt ... ER gravid...men men men...der er bare sååå mange ting der gør jeg virkeligt bliver nødt til at overveje fretiden...og om jeg skal beholde det..

Det er bare virkeligt svrt og bebrejder mig selv at jeg kunne være så dum.. !!

for filan da ikke også !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det.

Jeg håber på gevinst denne gang også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må af medicinske grunde ikke bruge hormoner så der er kun kondom tilbage ...

så der er 2 svipser, kondomet gik i stykker... OG det var i den "sikre" periode...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med du er gravid :)

Har du fået snakket med din kæreste om hvad han synes i skal gøre ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

vi havde en god og lang snak og har vendt og drejet det hele weekenden med både op og nedture og er kommet til den konklusion eller jeg er, at jeg ikke kan overskue det nu ...desværre....vi har kendt hinanden i meget kort tid han bor i en anden by og ville ikke kunne være der hverken for mig eller baby...og jeg har 4 børn i forvejen..deraf en med autisme og 2 blebørn ... er blevet skilt i sommers g skal i retten nu her til marts ..med min eks angående børnene .... så kan slet ikke overskue det nu og er bange for jeg ville gå ned på det istedetfor....det er hårdt nok og krævende nok at være alene med 4 børn som det er men at skulle have en lille ny....det ville være fantastisk men ikke nu ....

Ihhh det er bare noget PIS...har grædt hele weekenden er helt ude af mig selv....

føler mig dum....pinlig og virkeligt som en idiot ! elsker børn og elsker babyer og alt..og ved alle herinde eller de fleste prøver at få en lille ny og jeg "fravælger" bare....tro mig det er ikke nemt ..... bliver bare ked af min dumhed burde sku vide bedre !!

og ja har en veninde der har prøvet at blive gravid 1 år.... g så står jeg her og skal have en abort....det fandeme uretfærdigt !!!!!

nå men ja det var lidt af mine tanker.....

bliver nødt til at tage mig af de børn jeg har og være en god mor for dem og få dem til at vokse og gøre dem stærke...de har jo også været igennem silsmisse... så begynder på en frisk ... og TRO mig lærer af min fejl .....

er så ked af det !

tak for jeres ord...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo din beslutning - og kan sagtens følge dig og dine valg hvorfor du vælger dem :)

Det vil sikkert os blive meget hektisk alt det du skal igennem - og når i nu heller ikke har været sammen så lang tid og i har børn i forvejen , så på dit synspunkt kan jeg nok godt følge din beslutning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh, jeg sidder helt med tårer i øjnene :boo

Jeg har så ondt af dig, hvor må det være en frygtelig beslutning!!! Men jeg synes virkelig, at det er en stærk beslutning. For det lyser ud af dig, at du gør det af kærlighed til dine børn, og netop FORDI du elsker børn, og ikke fordi du er teenager og for "egoistisk" til at ville tage dig af andre. Og jeg kan kun forestille mig, at det gør beslutningen endnu hårdere.

Jeg synes ikke, at du skal tænke så meget på dem, der ikke kan få børn i sådan et tilfælde her. Det er OGSÅ synd for dem, men det er bare en HELT anden situation. Og lige meget, hvor meget man ønsker et barn, så vil de fleste nok overveje hvilken situation de er i, og om de virkelig synes de kan give barnet det liv, det fortjener, inden de kaster sig ud i det. Jeg synes det er SÅ stærkt af dig at erkende hvad du mener at du kan og hvad du mener at du ikke kan, og hvad du tror, der er bedst for dine børn.

Jeg tror, jeg havde valgt det samme som dig, men hold op hvor ville jeg også være knust.

Du har min respekt og mine varmeste medfølende tanker og jeg håber at tiden læger sårene.

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh, jeg sidder helt med tårer i øjnene :boo

Jeg har så ondt af dig, hvor må det være en frygtelig beslutning!!! Men jeg synes virkelig, at det er en stærk beslutning. For det lyser ud af dig, at du gør det af kærlighed til dine børn, og netop FORDI du elsker børn, og ikke fordi du er teenager og for "egoistisk" til at ville tage dig af andre. Og jeg kan kun forestille mig, at det gør beslutningen endnu hårdere.

Jeg synes ikke, at du skal tænke så meget på dem, der ikke kan få børn i sådan et tilfælde her. Det er OGSÅ synd for dem, men det er bare en HELT anden situation. Og lige meget, hvor meget man ønsker et barn, så vil de fleste nok overveje hvilken situation de er i, og om de virkelig synes de kan give barnet det liv, det fortjener, inden de kaster sig ud i det. Jeg synes det er SÅ stærkt af dig at erkende hvad du mener at du kan og hvad du mener at du ikke kan, og hvad du tror, der er bedst for dine børn.

Jeg tror, jeg havde valgt det samme som dig, men hold op hvor ville jeg også være knust.

Du har min respekt og mine varmeste medfølende tanker og jeg håber at tiden læger sårene.

:kram :kram :kram :kram

:ditto

kæmpe kram til dig og håber at alting ordner sig for dig! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for jeres søde ord, føler mig alt andet end stærk... og tårene løber bare ned af mine kinder.... skal til lægen nu her kl 11.20 og finde ud af det hele....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, du er stærk! :kram

Det ville jeg måske nok også synes, hvis du valgte at beholde, for det er en svær situation uanset hvad. Men jeg kan kun have respekt for din beslutning i hvert fald.

Har du ikke nogen i nærheden, der kan give dig en "rigtig" (ikke-virtuel ;)) krammer og tage sig lidt af dig? Det tror jeg næsten, at du får brug for... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super godt skrevet Barbamama- alle indlæg :sc

Masser af :kram og tanker til OnlyMe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, du møder altså heller ikke andet end forståelse og respekt herfra. Det er da en SÅ frygtelig situation, du står i, men synes du gør det rigtige i at få en abort nu for at kunne passe på dine andre børn. Som Barbamama skriver, ville jeg også støtte dig helt i at få barnet, men synes ikke, at der noget forkert i at få en abort i din situation.

Jeg håber, at livet ordner sig dejligt for dig, dine børn og din nye kæreste :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER