OnlyMe

Åhh ja...

58 indlæg i dette emne

post-4336-073046900 1326381056_thumb.gifpost-4336-068458000 1326373586_thumb.jpgpost-4336-031335700 1326373902_thumb.jpghejsa med jer piger..

har været meget aktiv herinde igennem et par år men har det sidste års tid eller 1½ været OFF pga travlhed...

Nå men har så meget rod imit hoved ligenu så ville lige vende med jer om i kn se en streg på min test...skulle teste i uge 3 men havde tidligt ægløsning efter sidste mens så testede i går da jeg FØLER jeg er gravid...

Men kan simpelthen ikke få billedet overført fra min mobil :( prøver lige ...igen igen

Sagen er jeg er blevet skilt i sommers og har haft en vild og lidenskabelig romance som stadigvæk varer ved ....vi har begge børn i forvejen men det er bare ikke så "heldigt" ligenu :)

ELSKER børn og har en del i forvejen...og er jo nu alenemor og vil ikke p.t pga de andre børn lave en masse fremtidsplaner med min "kæreste" ..

Åhh ja sikke nu noget rod alle de følelser kan frembringe...men er jo LYKKELIG allligevel ..og går og smiler i hele ansigtet...meeen er lidt dobbelt...

Jeg VED jeg måske sårer nogen herinde med mit indlæg da mange af jer prver ihærdigt at blive gravide og jeg egentligt ikke havde planlagt den her lille myr...

Men det er virkeligt ikke min mening håber i kan se det fra MIT perspektiv og ikke tage det ilde op...

Knus herfra håber jeg kan trylle og få et billede lagt på..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

altså hvornår er det egentligt oplagt at få børn??? hvis man vil, så kan man altid finde undskyldninger for, at tiden ikke lige passer :)

Hvor seriøst er det med din "kæreste"? og hvad ville han sige til en graviditet?

Jeg er jo nok farvet af, at jeg ikke selv kan få børn, så jeg ville jo klart mene at du skal beholde det, hvis du er gravid. :) Men ville du kunne klare at være alenemor med en nyfødt? det er jo nok det spørgsmål, som du skal stille dig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Vanni

Ja det er netop in egen pointe...man klarer det jo alligevel når de kommer de små:)

Min kæreste har været med i det fra starten...og skal have en seriøs snak med ham i morgen..

Han har hidtil sagt vi snakker om det når du har en positiv test den var der så i mine øjne i dag.... ..

Han har allerede fundet navne til dem han tror det bliver tvillinger...:)

og han er en sød betænksom mand som jeg jo ikke har kendt længe nok til at vide om han er THE ONE...selvom det føles sådan...:) for os begge ligenu ..

Jeg ahr desuden også de andre børn at tage hensyn til ... og en retssag der venter der bliver drøøøøønhård...men ja...som du siger er det aldrig det rigtige" tidspunkt...

Det er også virkeeeeeeeeeeligt imod mig ...IKKE at skulle have barnet HVIS jeg er gravid ... men igen dobbelt...

fik lige overført billedet...så kig lige om i kan se en streg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå kan se billederne ikke r sææærligt gode herinde synes de egentligt er ki tydelige...og på mms kan man også se dem syns jeg ....

må prve og se om jeg kan gøre dem lidt bedre....i billedekvaliteten....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså om han er the one, det kan du jo kun håbe på, men jeg har altså oplevet flere, som havde været sammen længe inden de fik børn og de gik alligevel fra hinanden, mens jeg også har oplevet at længere varende forhold var mere sikret i at blive sammen ved ankomsten af barn. Og korte forhold inden barnet kom, som holdte og ikke holdte. Jeg tror det handler om at man får afstemt forventningerne til forældrerollerne og hvad man ønsker, når man går fra 2 til 3. Eller som jer, går fra dine og mine børn, til dine, mine og vores børn.

Ja det bliver hårdt og når du har en retssag, som jeg går ud fra er i forhold til den skilsmisse, som du har været igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Vanni

Du har fuldstændigt ret...nu har vi jo fordelen af vi ikke er førstegangsforældre nogen af oos så vi har erfaringen og tror sagtens vi kan finde en god løsning men kan du se nogen streg ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Vanni

Du har fuldstændigt ret...nu har vi jo fordelen af vi ikke er førstegangsforældre nogen af oos så vi har erfaringen og tror sagtens vi kan finde en god løsning men kan du se nogen streg ???

ærligt?? jeg er lidt i tvivl om den kan ses, jeg er i tvivl om det er ønsketænkning at jeg kan se den, eller om den kan ses sorry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki :) de er betemt heller ikke tydelige herpå .... det er så svært at fange de streger men tog en i går der kunne jeg næææææææææææsten intet se i dag er den tydeligere end i går...så mon ikke jeg tager en i morgen også ...så må vi se...

knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se den... Hvad hedder testen du har brugt? Det lyder da til der er udvikling siden i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså har kigget på billederne .. og hvis man kigger rigtig rigtig godt efter kan man godt ane nr 2 streg..

Men nok en god ide og vente et par dage og så tage en til test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kan ane det på billedet hvor testen er vandret, men ikke hvor den er lodret.

Kan du evt. lave sammenligningsbillede af igår og i.dag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sammenlignet men stregen fra i går kan sleeeet ikke fanges på billede...den i dag kan skimtes i levende live ret godt faktisk...har taget 3 ..og de er alle ens...

så reeegner med den så er tydeligere i morgen HVIS der er noget på vej ...

plejer de sidste 8 mdr at have 1 uges pletblødning og derefter 1 uges menstration..der har INTET pletblødning været OVERHOOVEDET ! og har de typiske ting jeg har haft i de aNDRE graviditeter...

Sendte billedet i dg til kæresten han sagde tillykke til os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-4336-081609100 1326381549_thumb.gifDet er en almindelig strimmeltest.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må ærligt tilstå, at jeg ikke kan se noget på testene. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Underligt de også er mere tydelige på mms og herpå er der bare NADA :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan altså godt se noget på begge billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager en igen i morgen og ligger den ind....så må der være forskel ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan godt se de fine streger. Tillykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lige skimte dem, så mon ikke de bliver tydeligere.. Held og lykke med beslutningen, jeg kan sagtens sætte mig ind i at det må være en lidt både/og følelse! :) :kram til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm jeg kan ikke se billederne :unsure

Du hører ikke fordømmelser fra mig, hvis du vælger en abort, hvis du altså overhovedet er gravid. Det er rigtig nok, at man altid kan finde gode grunde til at det ikke passer ind at få børn, men der er også tidspunkter, der er bedre end andre, og jeg synes det er meget fornuftigt at du overvejer hvordan det vil påvirke de børn du har nu, og ikke mindst dig selv og dit eget liv.

Men jeg synes du (og faderen) lyder som om at det kun er fornuften, der får jer til at overveje ikke at skulle have barnet, og at jeres følelser siger at I absolut skal have det? Jeg tænker, hvis du går og smiler hele tiden, og hvis han allerede tænker på navne... Jeg er sikker på at du/I nok skal klare det, hvis I får barnet, og jeg tænker lidt på om du inderst inde ville fortryde frygteligt det, hvis I ikke gjorde.

:kram og :goodluck uanset hvad du vælger. Det er skisme ikke nogen nem beslutning! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se de fine streger. Tillykke :goodluck

:) Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa

Vi har ihvertilfælde gjort mere end vores borgerpligt hver især med hensyn til at få børn :)

Ja...vi er jo vildt forelsket ligenu...

Spørgsmålet er også mig selv og mine børn...og hans...og hele molevitten...

det ER virkeligt en hård beslutning .. og har det sleeeeeet ikke godt på NOGEn måde hvis det skulle ende med en abort...men der er bare så mage ting i det...

synes det er svært at fravælge noget når man ved hvor meget glæææde det giver i længden ... og ja der er bare så mange gode og mindre gode ting ved det...

tror jeg stiller en liste op til vores date :) i morgen...og ser hans synspunkter...

så må vi kunne komme nærmere en beslutning...

tak for jeres syn på mine små UYDELIGE tests:) vi ser om den er tydeligere i morgen....

knus ..

Hmmm jeg kan ikke se billederne :unsure

Du hører ikke fordømmelser fra mig, hvis du vælger en abort, hvis du altså overhovedet er gravid. Det er rigtig nok, at man altid kan finde gode grunde til at det ikke passer ind at få børn, men der er også tidspunkter, der er bedre end andre, og jeg synes det er meget fornuftigt at du overvejer hvordan det vil påvirke de børn du har nu, og ikke mindst dig selv og dit eget liv.

Men jeg synes du (og faderen) lyder som om at det kun er fornuften, der får jer til at overveje ikke at skulle have barnet, og at jeres følelser siger at I absolut skal have det? Jeg tænker, hvis du går og smiler hele tiden, og hvis han allerede tænker på navne... Jeg er sikker på at du/I nok skal klare det, hvis I får barnet, og jeg tænker lidt på om du inderst inde ville fortryde frygteligt det, hvis I ikke gjorde.

:kram og :goodluck uanset hvad du vælger. Det er skisme ikke nogen nem beslutning! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt se en svag streg på begge billederne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt se en svag streg på begge billederne :-)

ihhh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER