tville1978

At sidde

9 indlæg i dette emne

Hvornår har jeres børn kunne sidde. Asger har først lige fundet fidussen og så sidder han ikke sikkert på nogen måde. Han er lige blevet 8 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alma var ca 6 mdr, Ida vist 7 mdr tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emil var 1 år og Bertram har siddet siden han var præcis 6 mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ca 5½-6 mdr.. men mener du i stol eller på gulvet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge mine piger var lige omkring 8 måneder, da de fandt ud af at sidde selv. Det kom nærmest fra den ene dag til den anden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nadja var 6 mdr. men der var altså uheld en gang imellem så lagde stadig blødt omkring hvis hun skulle falde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias har kunnet sidde stabilt på gulvet siden han var ca. 7½ måned, tror jeg. Kan ikke huske det helt præcis.

Han kunne faktisk selv sætte sig op, før han kunne sidde stabilt. Det gjorde godt nok moren temmelig nervøs, hvis han pludselig havde sat sig op i nærheden af et skarpt hjørne f.eks. Men det varede heldigvis kun 1-2 uger, så sad han så stabilt, at det ikke længere gav moren dårlige nerver. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura fra november 06 sad da hun var ca. 4½ mdr. Nanna som er fra 9. februar sad først lidt selv da hun var 7 mdr, men sad het selv da hun blev 8 mdr. Så hun er lidt langsommere end søster ;-) Men det er hun nu generalt til det hele synes jeg!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah var omkring de 6 måneder da han sad selv. han lærte det på 1 uge så det var godt klaret synes jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER