Posted July 12, 2012 Vi skal bare slappe af indtil i eftermiddag hvor vi skal i mødregruppe og se de andre vildbasser. Synes det er så hyggeligt man stadig kan ses når man er startet på arbejde og børnene er startet i dp eller vuggestue :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2012 Skal bage pålægschokoladekage og kanelstænger til fryseren. Og så har vi fået en masse kød, der skal pakkes i poser og i fryseren. Det bliver vist min dag... Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2012 Man kunne da håbe på, at jeg skulle føde :whistling Men sandsynligvis skal jeg ligge og glo på sofaen indtil jeg skal til JM. :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2012 Man kunne da håbe på, at jeg skulle føde :whistling Men sandsynligvis skal jeg ligge og glo på sofaen indtil jeg skal til JM. :rolleyes nej nej du skal først føde imorgen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2012 jeg har en liste, hvorpå der står rengøring, tøjvask og afslapning, skal i weekendvagt Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2012 Vi er på vej til Lemvig, hvor vi skal besøge min reserve søster Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2012 Regner med vi skal en tur hjem til min mor og hygge, Emilia savner nemlig sin mormor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2012 Sortere ud i nikolajs tøj, han vokser som ind i h...... Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 17, 2012 Jeg regner med at vi alle 5 tager et smut på biblioteket og hvis det holder tørvejr tager vi nok enten en gå-tur eller min mand bliver sendt med de 2 store piger ud at plukke jordbær, og så kunne vi jo slutte med at lave syltetøj og bage franskbrød :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 17, 2012 Jeg ved det ikke endnu.. Tror Isaac får lov til at bestemme Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 17, 2012 Vente på en internet mand kommer og kigger på internet stikket og han kan komme mellem 7.30 - 16.. Så dagen står på hjemmedag, med en masse gøre mål: Hænge sybord op på væggen Pakke flere flyttekasser ud Gøre mit sy hjørne fint og hyggeligt Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 17, 2012 Vi ska besøge min morfar og hans nye dame i esbjerg :-) ellers bare nyde dagen sammen da min mand ska arbejde de næste tre dage.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 17, 2012 Rydde op og støvsuge! Ellers bare slappe af! Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2012 Vi skal i odense Zoo i dag - der har jeg aldrig været før så det skal nok blive sjovt :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2012 Vi skal ringe til min søster, intet andet er planlagt Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2012 Vi får besøg af min svigerinde, niece og nevø :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2012 Og så SKAL jeg huske at komme på A-kassen og få underskrevet feriekort :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2012 Mødes med mødergruppen til brunch, blir skønt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2012 Tror vi skal i Friheden med madkurv :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2012 Vi skal ha købt fødselsdagsgave, i banken for at høre til indskud og så skal jeg om til min svigerinde for at lave mad og kager til fødselsdag i aften :) Share this post Link to post Share on other sites