brineh

Hvad skal i lave i dag?

595 indlæg i dette emne

Skulle have været på arbejde, men David er syg så det blev til en barn sygdag!

Så skal bage nogle hindbærsnitter som jeg vil tage med ind til mine forældre i morgen, som en mor's dags gave efter som jeg ikke kunne komme i søndags - da David os var syg der!

Så skal der os smækkes en dej sammen som skal stå natten over i køleskabet, så vi kan få varme hjemmelavet rundstykker i morgen tidlig :loveshower

Ellers står dagen bare på at nusse om David :)

MMMMMH Hindbærsnitter og rundstykker! Det lyder SUPER lækkert!! :sandie

.. Hvor var det nu du boede? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er ved at gøre hele familien klar til konfirmations fest hos min nevø. Uhhh detbliver så hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har store oprydningsdag... Alt skulle gerne komme til at skinne herhjemme idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har besøgt familien på camping, i stiv kuling <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal på arbejde - det bliver dejligt at komme ud igen efter at have haft en lille syg dreng hele sidste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal starte indkøring af ronja i vuggestuen rigtigt. Vi var der i onsdags men nu har der jo lige været 4 fridage så det er forfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal nyde SOLEN!

Har en plan om at sidde ude, med et glas kold iste og få styr på mine ting, og skrive lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej i skole, derefter hjem og læse mere til eksamen - efterfølgende skal smuksakken hentes og vi skal hygge ude i det lækre vejr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal ned og aflevere en prøve hos lægen, en tur på apoteket, have handlet noget ordentligt mad til mig, når jeg nu skal gå hjemme, vaske mandens arbejdstøj og ellers bare flyde i sengen og se CSI...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har store planer om at slappe af og nyde det gode vejr :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg skal lidt i haven og så skal Tilde hentes tidligt, så vi kan komme en tur ned til stranden og lege :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gøre rent! Efter en uges sygdom ligner her af bæ til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været lidt i haven, ligger nu på sofan og får noget at drikke det havde jeg glemt = svimmelhed ikke godt når man ikke sover særlig godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skrive opgave og på arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal snart afleverer David i dp og så afsted på arbejde - har fri kl 13 og så hedder det så slikke sol i haven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vaske tøj og ellers slappe af i haven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal i vuggestue med Ronja og ellers slappe af. Måske lige sætte en vask over også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal skrive opgave <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have afleveret Isaac i børnehave, have læst mere af pensum og så til intro til syvende semester fra 12.30-14 - derefter hente smuksakken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ind og finde sommergarderobe til Marlon...... Jubii, børnetøjs-shopping :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag står den på arbejde til kl 13 og så har jeg fri indtil på tirsdag :loveshower

Så når jeg er kommet hjem fra arbejde, skal der lige hænges noget tøj op og sættes noget nyt over og så skal jeg hente lille manden i legestuen kl 14 og så står den måske på lidt badning i badebassinet til David :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal hygge med Liva hjemme i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til møde med min sagsbehandler.

Håber snart at få belyst, hvornår jeg skifter sagsbehandler, da jeg pt er havnet i et lille hul. Min sagsbehandler, er nemlig ikke MIN sagsbehandler, da hun har med de unge under 30 at gøre. Men jeg har ikke fået nogen ny <_< .

Ikke desto mindre er mit håb, at vi kan finde noget jeg kan starte langsomt op i. Savner at arbejde, men jeg kan ikke springe ud i 37 timer direkte.. Jeg er kun lige begyndt at blive rask.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved sørme ikke hvad jeg skal idag, andet end at vi skal ud i valbyparken og grille senere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha' besøg af mine forældre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER