tazdiginez

»Testgruppe UGE 5«

24 indlæg i dette emne

Jeg skal selv teste i februar.

Gravid - :gravid

Mens - :boo

Negativ test, men ingen mens - :gal

Mandag den 30. jan.: girly1988

Tirsdag den 31. jan.:

Onsdag den 1. feb.:

Torsdag den 2. feb.:

Fredag den 3. feb.: - Krisserbb

Lørdag den 4. feb.: - tazdiginez :boo

Søndag den 5. feb.:

er i med piger? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe...der er længe til.

Jeg har næsten lige smidt p-pillerne, så dette vil blive min første testperiode! Uhh det bliver så spændende. Jeg vil gerne sættes på fredag den 3. februar.

Krydser fingrer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe...der er længe til.

Jeg har næsten lige smidt p-pillerne, så dette vil blive min første testperiode! Uhh det bliver så spændende. Jeg vil gerne sættes på fredag den 3. februar.

Krydser fingrer

så er du sat på! :)

Held og lykke! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nærmer vi os stille og roligt!!! Er så spændt på om der er noget. Ved godt det er for tidligt, men synes godt nok min krop har været anderledes end den pleger. Det kan sagtens være fordi jeg næsten lige har smidt pillerne, men spændende er det i hvert fald!!

Er der slet ikke andre der skal med i uge 5?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nærmer vi os stille og roligt!!! Er så spændt på om der er noget. Ved godt det er for tidligt, men synes godt nok min krop har været anderledes end den pleger. Det kan sagtens være fordi jeg næsten lige har smidt pillerne, men spændende er det i hvert fald!!

Er der slet ikke andre der skal med i uge 5?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt efter hvordan min weekend kommer til at gå....forventer mens på lørdag...tester lørdag og håber mens holder sig væk ;)

Men kan godt ske jeg osse tester i næste uge hvis den ikk dukker op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt efter hvordan min weekend kommer til at gå....forventer mens på lørdag...tester lørdag og håber mens holder sig væk ;)

Men kan godt ske jeg osse tester i næste uge hvis den ikk dukker op :)

skal jeg sætte dig på en dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal jeg sætte dig på en dag?

Skal teste her i weekenden hvis ikke mens dukker op... :)

Men altså bar prøv med mandag så må du slette mig hvis min weekend ikke går som jeg håber på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes Så blev det uge 5....med ikke så mange testere :whistling

Så kan det være vi kan lave en 100% statestik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er ude.. fik min mens i foregårs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens er indtil videre udeblevet, men i lørdags testede jeg negativ...

Er ret i vildrede med hensyn til at teste idag eller om det er spild af tests da jeg egentlig ikke tror på en graviditet.... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er ude.. fik min mens i foregårs...

Øv altså!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig negativ test...så nu venter jeg til weekenden eller starten af næste uge hvis mens stadig ikk er dukket op....det skisme træls da... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig negativ test...så nu venter jeg til weekenden eller starten af næste uge hvis mens stadig ikk er dukket op....det skisme træls da... :whistling

Ja det er da godt nok træls! Kunne være rart med lidt afklaring!

Har mens lignende smerter, men der er ikke dukket noget op endnu. Det er første gang siden jeg stoppede med p-piller, så er noget spændt på om mens kommer regelmæssigt eller om der måske allerede er II? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk jaa det er mega træls og gå og vente på mens, eller vente på man kan få de to streger selvom jeg overhovedet ikke tror på det...har ingen tegn på noget som helst....:(

Synes faktisk mere i weekenden jeg havde tegn på mens start...men nææ nej... håber bar ikk der går evigheder for vil sku gerne videre i teksten.... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at teste i dag (selvom jeg først har testdag i morgen :oops )....men helt negativ! Ikke spor af noget som helst (teststregen var dog rigtig flot :numse)!!! Er det muligt man kan teste helt negativ og så lidt positiv på selve testdagen? Ved godt den kan, men synes ikke helt det virker realistisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... jeg ved det faktisk ikke... Det kommer jo helt an på hcg niveauet i kroppen, vælger jeg at tro? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at teste i dag (selvom jeg først har testdag i morgen :oops )....men helt negativ! Ikke spor af noget som helst (teststregen var dog rigtig flot :numse)!!! Er det muligt man kan teste helt negativ og så lidt positiv på selve testdagen? Ved godt den kan, men synes ikke helt det virker realistisk.

Hvis det er dagen før, som jeg tolker det til, så burde der være en eller anden form for streg- bare en svag en.. Men jeg har også selv oplevet at, at teste negativ en tirsdag og positiv søndag, så HCG kan også have indflydelse på resultatet :) Se sådan på det, at håbet ikke er ude, før den røde dame synger :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke så meget på det denne gang, men som jeg ser det, skal den næsten utydelige streg være der på et tidspunkt, og det kan jo godt være den først viser sig 4+0 :ba ?

Men så længe indianerne ikke er kommet, så er der som ønskebebs skriver...HÅB! Det kan også være jeg er en af dem hvor kroppen lige skal finde ud af det hele efter P-pillestop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk piger... stadig ingen mens her selvom jeg ind imellem tror den er på vej, men andre gange tror jeg sku slet ikke den kommer sådan lige foreløbig....

Skal til 18 års fødselsdag i morgen, og nu jeg igen i tvivl med det der alkohol for HVIS nu der er noget...hmm...men tror sku alligevel ikke når testen i tirsdags var negativ.... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er du stoppet med di e p-piller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er også svær med det alkohol. Jeg havde nok drukket indtil jeg havde fået en positiv test.

Her er der heller ikke nogen positiv test eller mens endnu. Er spændt på om det er P-pillestop der driller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg valgte at drikke i lørdags og mens kom faktisk om aftenen så endte på cyklus på de her 35 dage altså en uge over tid.

Så det var rart nu kan vi snart komme videre med PB ;)

Og dejligt der "kun" gik en uge ekstra her i 1 cyklus efter p-pille stop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg valgte at drikke i lørdags og mens kom faktisk om aftenen så endte på cyklus på de her 35 dage altså en uge over tid.

Så det var rart nu kan vi snart komme videre med PB ;)

Og dejligt der "kun" gik en uge ekstra her i 1 cyklus efter p-pille stop :)

Dejligt der kom gang i systemet! Her venter vi stadig på mens. Er pt. på 32 dage. Jeg har haft menslignende smerter, men der er ikke dukket noget op endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER