anyone

Problemer med underlivet

11 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg er ny herinde, og har brug for lidt hjælp. Først og fremmest; Undskyld alle de lækre detaljer i nedenstående indlæg, er du "sart", skal du nok ikke læse videre..

Jeg har de sidste 3 dage haft store problemer med mit underliv. Det startede egentligt i lørdags, med pletblødning, hvilket absolut ikke er normalt for mig, og har haft lidt svie og trykken i underlivet ala plukveer. Jeg er IKKE gravid (99% sikker), for manden er steriliseret og har været det i snart 4 år. Vi har været sammen i 9 år.

Jeg pletbløder stadig, (havde første mens dag d. 24 dec sidste gang, det varer altid 5 dage) mest når jeg tørrer mig efter wc besøg, det skifter mellem frisk og mørkt. Der kommer intet i mit trusseindlæg overhovedet, underligt nok. Jeg har været sindsyg træt siden fredag, og sover stort set døgnet væk. Min blodprocent er 8,8, så den fejler intet. Umiddelbart synes jeg ikke jeg har ondt, men det trykker som sagt. Mest når jeg ligger ned, så er det "plukveerne" kommer. Det er en konstant følelse, men samtidig også turevis (lidt svært at forklare).

Jeg har ingen følelse af at være gravid, ingen kvalme (plejer at have så voldsom kvalme ved graviditet at jeg bliver indlagt), ingen ømme babser,og lign. Jeg tisser dog en del pt, men drikker også ret meget, men det har jeg altid gjort (drukket meget), det er dog værst om sommeren (vi snakker 3-4L i døgnet pt af vand +kaffe,cappucino og cola oveni). Har normalt blodsukker (har en mand med sukkersyge, så vi tjekker jævnligt alles blodsukker).

Jeg er lidt på bar bund, og er egentligt ikke vild med at skulle kontakte lægen omkring dette. Men samtidig er jeg også bekymret, netop fordi jeg yderst sjældent i livet har haft pletblødninger. Min mens er ALTID regelmæssig,kan stille uret efter den. Kraftig 1 dag, styrtblødning 2 dag, 3 dag normal, 4 og 5 dag brunlig udflåd.

Er der nogen der har oplevet noget lignende, eller evt. vil give et forsigtigt bud på hvad det kan være?

På forhånd stor tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville da faa det undersoegt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også få det undersøgt. Har desværre intet bud på, hvad det kunne være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidlig overgangsalder?

Blærebetændelse?

jeg ville nok også få det undersøgt.. Tror desværre ikke du kommer udenom en tur til lægen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidlig overgangsalder?

Blærebetændelse?

jeg ville nok også få det undersøgt.. Tror desværre ikke du kommer udenom en tur til lægen..

Det er ikke blærebetændelse. Det føles slet ikke på den måde, det har jeg rimelig tit desværre.

Har selv tænkt lidt på overgangsalder, men jo, det er meget tidligt, er kun 32..

Men ja, jeg slipper desværre nok ikke for den tur til lægen. Øv.

Tak for svarene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker måske underlivsbetændelse? Det skal du da gå til lægen med, det er bestemt ikke pyldren eller noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en tid ved lægen. Tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen

Jeg vil bare lige høre, hvordan det går med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne have en update når du har været til lægen. Hvis du altså har lyst til at fortælle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede slet ikke til lægen, da der skete noget uforudset, desværre. Men skal ringe imorgen og få en ny tid. Det er ikke blevet bedre med pletblødning, eller dvs. det er blevet til lidt lyserødt udflåd. Ikke så meget på wc papir, og slet ikke noget i trusseindlæg. Smerterne/ "plukveerne" er væk. Men er stadig bekymret over pletblødning, fordi det ikke er normalt for mig og fordi det nu har stået på så længe. Jeg skal nok opdatere, så snart jeg har været afsted. Tak fordi I tænker på mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. Så var jeg afsted, faktisk i sidste uge, nåede bare ikke at få opdateret..

Lægen kunne intet unormalt finde, han mente dog det kunne være mit arvæv i underlivet (efter KS), som drillede igen. Det har jeg nemlig haft store problemer med, og har været omkring gyn for at blive skannet tidl.

Jeg har rent faktisk haft et par dage i weekenden (siden fredag) haft kvalme, men har det ikke mere. Heller ikke meget, bare lidt. Jeg bløder ikke mere.

Men... Jeg er nu gået 6 dage over tid.. og har ingen tegn på mens, hverken vægtøgning, smerter, eller noget. Jeg opdagede det igår, for har egentligt ikke bidt så meget mærke i det, har haft syge børn.. Jeg har så testet her til eftermiddag (accutest strimmel, fra babyornot), og den er MEGET MEGET svag. Der er en mikroskopisk streg, uden farve. Jeg tester selvfølgelig igen imorgen. Lægen informerede mig om at det var noget de faktisk så ret tit, så hvis der skulle være noget, så skulle jeg bare ringe og få en tid. Jeg ved nogen helst ikke vil høre det, men der er kun en løsning for os, hvis det er der skulle være noget, der er jo en grund til manden er steriliseret. Jeg satser/håber virkelig på, det bare er en skyggestreg, men skal nok lige opdatere imorgen tidlig..

Opdatering; Er IKKE gravid, gudskelov :D Men har stadig ikke fået mens, og har ingen symptomer på det skulle være på vej. Jeg venter og ser tiden lidt an, og så kontakter jeg lægen igen, hvis ikke det dukker op indenfor nærmeste fremtid :) Tusind tak for hjælpen alle sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER