AgnetheV

Madmama - en BLOG OM BABY og BØRNEMAD: NYT #244

244 indlæg i dette emne

Ihh jeg kunne slet ikke holde mig tilbage og har altså oprettet endnu en blog...

Denne gang en blog, som skal hjælpe andre mødre :loveshower Jeg har lagt mærke til hvor mange spørgsmål der har været omkring at give flaske, opstarte af grød og mangel på inspiration til grød, mos og mad til baby generelt og så tænkte jeg, at jeg ville oprette en blog om dette.

Jeg er jo selv madelsker og madnørd i stor forstand og hvorfor ikke kaste mig over babymad også - så hvis du har lyst til at følge lidt med og få inspiration, tips og tricks, så kan du kigge med her hos mig - MadMama :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor spændende, Agnethe :loveshower

Jeg glæder mig til at læse med på den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg tilmeldt mig, og sat dig på min blogliste, og håber på inspiration til mad tiol børn over 8 mdr også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende, Agnethe :loveshower

Jeg glæder mig til at læse med på den :)

Tusind tak søde :)

så har jeg tilmeldt mig, og sat dig på min blogliste, og håber på inspiration til mad tiol børn over 8 mdr også :)

Ihh tak Vanni - du kan tro der nok skal komme inspiration til dem over 8 måneder også - jeg skal bare lige i gang :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak søde :)

Ihh tak Vanni - du kan tro der nok skal komme inspiration til dem over 8 måneder også - jeg skal bare lige i gang :whistling

ja ja nu skal du jo lige starte ordentlig op :), det var bare et ønske fra min side af :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja ja nu skal du jo lige starte ordentlig op :), det var bare et ønske fra min side af :biglove

Det er også super rart at få input fra alle sider synes jeg og specielt da om sådan et emne - virkelig fedt at høre, hvad I gerne vil læse om og har brug for at vide, for så kan jeg rigtig grave i sagerne og lave gode blogposts til en bred forsamling :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en masse ny læsestof på bloggen og inden længe vil der også komme opskrifter på startmad til baby - i kan læse med

HER og rigtig god læselyst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare fedt Agnethe! Jeg bliver helt sikkert fast læser der :loveshower

Jeg har netop bestilt bogen "mad til småfolk" efter jeg så din lækre omgang søde-kartofler-mos med tilbehør.... Så jeg håber snart den dumper ind ad døren :)

Men glæder mig meget til inspiration fra MadMama..... Held og lykke med det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare fedt Agnethe! Jeg bliver helt sikkert fast læser der :loveshower

Jeg har netop bestilt bogen "mad til småfolk" efter jeg så din lækre omgang søde-kartofler-mos med tilbehør.... Så jeg håber snart den dumper ind ad døren :)

Men glæder mig meget til inspiration fra MadMama..... Held og lykke med det :kram2

Tusind tak søde :D Det glæder mig rigtig meget, at du har lyst til at følge med og du bliver helt sikkert glad for bogen, den er virkelig fed! Kan slet ikke vente med at få afprøvet en masse nye opskrifter derfra! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har meldt mig som fast læser og har stillet dig et lille forsigtigt spørgsmål :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FEDT Agnethe! Jeg er helt klart også med!! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også meldt mig som fast læser og hr delt den på facebook

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har meldt mig som fast læser og har stillet dig et lille forsigtigt spørgsmål :whistling

Dejligt at høre! jeg har læst og svaret på dit spørgsmål på bloggen :balloons

FEDT Agnethe! Jeg er helt klart også med!! :balloons

Dejligt at have dig med på vognen også Majken :loveshower LÆkkert billede af dig og Silke forøvrigt! I er SÅ dejlige sammen :biglove

jeg har også meldt mig som fast læser og hr delt den på facebook

Hvor er det bare dejligt at høre og tusind tak! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt søde!!! Jeg hopper med på vognen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt søde!!! Jeg hopper med på vognen!!

Hehe tusind tak søde Heidi :loveshower Så håber jeg at jeg kan bringe god inspiration til din store piges mad også inden for nærmeste fremtid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der endelig kommet indlæg på bloggen med opskrifter og et opskriftindex er også oppe at køre :glad Der vil komme et opskriftindex for de forskellige aldersgrupper, så det er nemt og overskueligt at finde opskrifterne...

Rigtig god fornøjelse med de første opskrifter indtil videre...

Fra 4 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig godt initiativ :glad Jeg bliver også fast læser og glæder mig til, at der kommer noget til de størrer børn :whistling ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser allerede med :) flot side og godt initiativ! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig godt initiativ :glad Jeg bliver også fast læser og glæder mig til, at der kommer noget til de størrer børn :whistling ;)

Ihh tusind tak - glæder mig at du læser med og der skal helt sikkert nok komme noget til større børn også senere :balloons

Jeg læser allerede med :) flot side og godt initiativ! :goodluck

Tusind tak skal du have og tak fordi du følger med også :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser os med og jeg har også meldt mig som fast læser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser os med og jeg har også meldt mig som fast læser :)

Tusind tak :D Dejligt at vide at du også er med :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også meldt mig som fast læser :) Spændende blog!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også meldt mig som fast læser :) Spændende blog!!!

Tusind tak :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der igen lidt nyt på bloggen bl.a. ros til grøntsagsdamperen og opskrifter på grøntsagsmos...

Rigtig god fornøjelse

Madmama

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER