babyboy

sydpå med barn?

9 indlæg i dette emne

Hejsa tøser ..

Vil meget gerne sydpå til sommer, men ved ik om min søn er for lille til det.. der vil han være én 14-15 måneder? Hvad syns i? Hvornår er alderen passende til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nok hvad i føler bedst for.. Vi har været ude og rejse hvor der har været børn/babyer der var yngre, så det er nok en smagssag..

Personligt synes jeg Sofia er for lille, så det bliver en tur til Lalandia og Sverige i år og så ellers bare ud og se landet :) Men til næste år står den på en til til Egypten...

Men hvis i synes og tror han kan klare det, så skal i gøre det.. Bare husk at tænke over hvor i tager hen og at der ikke er alt for varmt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det kommer an på "hvilket barn man har" (altså om det er lille nus, der har brug for at blive skærmet lidt og let bliver stresset, eller om det er en mere robust bette basse ;)) og måske hvor langt sydpå, vi snakker om :) Men umiddelbart vil jeg sige, at det kan I sagtens.

Har selv en lille chance for måske at komme en tur til Sydamerika i sommeren 2013, og der satser jeg da umiddelbart på at min lille appelsin er en sej bette en, der sagtens kan klare det selvom h*n kun vil være en 12-13 måneder til den tid. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner med at tá 3 uger til Italien og der er Lucas så ca 4-5 mdr så vi rejser gerne og har altid gjort det også med de andre børn. Freya var lige knap 1 år da hun var i Egypten første gang :-)

Så det er nok som man selv føler :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i tilpasser ferien efter at have sådan en størrelse med, så kan jeg ikke se hvorfor ikke? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min tanke er bare, at i skal sørge for at have det rigtig køreudstyr (til barnet, så det ligger sikkert og godt), jeg mener der har været en lignende tråd et eller andet sted herinde, med nogle, som netop ikke havde de rigtig ting...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi haft flere gange uden problemer :-)

Når de er så store synes jeg sagtens man kan det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var på ferie i tyrkiet i august 2011 med david og der var han næsten 4 måneder og det gik faktisk rigtig fint.. man skal bare indrette sin ferie efter den lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var på ferie i tyrkiet i august 2011 med david og der var han næsten 4 måneder og det gik faktisk rigtig fint.. man skal bare indrette sin ferie efter den lille :)

Vi vil også rigtig gerne afsted på ferie. Meget gerne til februar hvor Theo er 6 mdr. Men jeg er meget i tvivl.

Hvor meget fik I ud af turen? I kunne vel ikke bare ligge og sole jer osv. Én af jer skulle vel hele tiden være i skyggen med David? Og hvordan med at gå ud og spise om aftenen? Sov han så bare?

Vi vil som sagt rigtig gerne afsted, men jeg ser bare så mange ulemper :( Og så vil jeg næsten hellere vente med at bruge de penge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER