Bed

Hvor små/store er jeres guldklumper??

12 indlæg i dette emne

Albert er 4 mdr og 7 dage, han vejer 7,4 og er 67 lang. En dejlig basse, som jeg stadig fuldammer. Hvilket jeg tænker jeg vil forsætte med en mdr endnu.. ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ronja er 5 mdr. på onsdag men det er noget tid siden hun blev vejet sidst. Det var ugen før jul og der var hun 6,6 kg. og 66 lang :loveshower

Jeg fuld-ammede indtil der, men begyndte på grød da hun har lidt problemer med at tage ordentlig på. Grøden er bare ikke den store succes endnu, så hun bliver primært ammet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er datteren nu knap 5 mdr :loveshower Bliver hun den 15.

Hun blev målt til 61,5 cm. og vejet til 5800 g. i mandags den 2., da vi havde besøg af sundhedsplejerske.

Hun er blevet fuldammet indtil mellem jul og nytår, hvor vi så småt startede op på grød.

Hun spiser nu en hel portion grød med velbehag en gang om dagen :-) Vi havde også problemer med at hun ikke tog på tilbage i november - men nu er hun godt rund i kinderne igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kristine var 66 cm og 7000 gram den 20. december; 16 uger + 5 dage gammel... eller knap 4 måneder gammel :7himmel

Jeg fuldammer hende stadigvæk og håber, at jeg kan blive ved, til hun er 6 måneder gammel :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til lægen i går da Ronja var nøjagtig 5 mdr. og der blev hun målt til 66 cm. og 6990 g. Vægten er jeg så ikke helt så sikker på for det var både med body og ble på og det vejer jo en del i sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til 5 mdr.'s undersøgelse i går. Der var han 72 cm og vejede 8,2 kg

Jeg ammer stadig, men Theo får også formiddags grød og grøntsagsmos til aftensmad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carlo er nu 4 og en halv måned og vejer 7,5 og er 68 cm lang :7himmel han er en stor dreng som elsker mad.. Jeg ammer stadig og han er begyndt på grød, han får grød om morgenen og kartoffel/grønsagsmos om aften :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til 5 måneders undersøgelse var Kristine 5 måneder og to dage gammel. Hun var 68 cm og ca. 8 kg. Hun får stadigvæk kun MM,men vi starter meget snart på grød... venter bare på SP, så vi får snakket om det! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var forbi babycafeen i går og fik lige vejet Ronja. Hun fylder 6 mdr. på lørdag og vejer nu 7,3 kg. :loveshower Dejligt at vægten går fremad nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var forbi babycafeen i går og fik lige vejet Ronja. Hun fylder 6 mdr. på lørdag og vejer nu 7,3 kg. :loveshower Dejligt at vægten går fremad nu :)

Det er bare rigtig godt at høre :loveshower Dejligt, det går den rigtige vej nu :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft SP i dag.

Theo er 6 mdr., vejer 8,8 kg og er 71 cm lang :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde SP igår. På lørdag bliver Kristine 6 måneder gammel. Hun er 70 cm og vejer 8300 gram :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER