Myliona

Mavebilleder - Juli-termin

40 indlæg i dette emne

I forgårs var der en kunde i butikken der spurgte hvor langt jeg var henne..

Og jeg tænkte.. "Så gravid ser jeg ikke ud".. Jeg smed jo et mavebillede herinde for nogle dage siden..

I dag, da vi laver mad, "bumper" jeg ind i kæresten med maven, og han siger.. "ka' du være der for maven fedberg" og jeg blev VIRKELIG ked af det!! Og han blev også ked af det - for han mente ikke jeg var "fed", men at min mave var begyndt at blive stor!....

Så tænkte, om I andre kommende-juli-mødre også vil vise jeres små mavser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tager da gerne et billede af maven...

Men hvor har du lagt dit henne? Jeg er da nysgerrig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er mine mavebilleder :)

De er ikke taget på samme måde - men er OVERRASKET over hvad der er sket mellem de sidste to billeder - det er jo få dages mellemrum...! Den er faktisk gået fra at være småtyk, til at se lidt gravid ud jo:)

post-3938-051082100 1325961098_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager da gerne et billede af maven...

Men hvor har du lagt dit henne? Jeg er da nysgerrig :loveshower

Så, har jeg smidt nogle ind :) Havde lige lavet en fejl :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så, har jeg smidt nogle ind :) Havde lige lavet en fejl :whistling

Godt så! Troede lige jeg havde overset noget :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min "lille" mave... Jeg har det jo med at blive forholdsvis stor, så jeg frygter lidt hvad det skal ende med <_<

Jeg beklager det uglede hår og matte blik - men jeg er ikke helt på toppen efter 24 timer med opkast konstant! (Dejligt med gulvvarme på badeværelset)

Jeg er 13+2

post-2127-079303700 1325962224_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min "lille" mave... Jeg har det jo med at blive forholdsvis stor, så jeg frygter lidt hvad det skal ende med <_<

Jeg er 13+2

Hvor er den fin :loveshower

Er glad for jeg ikke er den eneste med en "lille mave".. jeg har endnu ikke taget på :) Men frygter godt nok også at blive stor, og tage mange kg på og ikke tabe dem.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den fin :loveshower

Er glad for jeg ikke er den eneste med en "lille mave".. jeg har endnu ikke taget på :) Men frygter godt nok også at blive stor, og tage mange kg på og ikke tabe dem.. <_<

Jeg har heller ikke taget på endnu... Men satser heller ikke på at tage så meget på som sidst! Jeg ved nemlig hvor hårdt det er at smide bagefter :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den fin :loveshower

Er glad for jeg ikke er den eneste med en "lille mave".. jeg har endnu ikke taget på :) Men frygter godt nok også at blive stor, og tage mange kg på og ikke tabe dem.. <_<

Du er bestemt ikke den eneste med lille mave. Min starter lige under brysterne og slutter helt nede også :) men I får ingen billeder endnu. Det ligner mest "blæver" endnu, nok pga at jeg pco mave :( Men den vokser. Min vinterjakke strammer :)

Og hvor har I fine maver :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej bestemt ikke de eneste med en mavse. :gravid

Synes selv at min er blev meget stor på kort tid. Kunne faktisk stille en kop på den i aftes. I dag da jeg viste min søster maven sagde hun hold da op den er blevet stor det kan du da ikke skjule mere.

jeg synes bare det der er skønt det er jo det bedste bevis på at noget vokser. :loveshower

Har faktisk ikke fået taget et mavebillede endnu. Lidt dårligt fik det gjort ved de to andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan slet ikke se det på mig.. Jeg er på vej ind i 13 uge om snart.

Jeg ligner bare en der har fået topmave, det er det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan slet ikke se det på mig.. Jeg er på vej ind i 13 uge om snart.

Jeg ligner bare en der har fået topmave, det er det..

Hvis du ser min ebilleder, kan du også se at det først er inden for den sidste uge, at min mave er blevet "finere". Jeg kan stadigvæk sagtens skjule den, fordi jeg i forvejen er overvægtig. Men hvis jeg tager ventebukser på, så kan jeg ikke :)

Men som du kan se på mine billeder, så ligner det også bare min mavedelle bliver større og større..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i 13+6 og det kan ikke ses endnu. Er overvægtig, men trods alt... Har tabt mig indtil nu pga heldagskvalme, men man skal nu kigge godt efter for at kunne se en gravid mave :-( Har dog en del bukser der ikke passer for godt i taljen længere, så noget må der være sket ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i 13+6 og det kan ikke ses endnu. Er overvægtig, men trods alt... Har tabt mig indtil nu pga heldagskvalme, men man skal nu kigge godt efter for at kunne se en gravid mave :-( Har dog en del bukser der ikke passer for godt i taljen længere, så noget må der være sket ;-)

Jeg er også overvægtig - ved mig hjalp det at hoppe i ventetøjet :)

Jeg kan stadigvæk passe mit almindelige tøj, men det giver en træs mavedelle, fordi "flæsket" blive vippet over. ;) Så ventetøjet gjorde bare min mave ikke fik den delle, og i stedet blev formet fin rund :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit første dårlige billede

12+6

105y81z.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit første dårlige billede

12+6

105y81z.jpg

Det er da en fin spirende mave :)

Købte du kjolen? Den er smadder fin :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da en fin spirende mave :)

Købte du kjolen? Den er smadder fin :whistling

Ja, jeg købte kjolen og har fået alarmen af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit første dårlige billede

12+6

105y81z.jpg

Sikke en fin mave :) og super flot kjole - sikkert endnu flottere uden den hvide alarm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14+4 (beklager kvaliteten)

2mfzwhu.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har følt mig lidt fed, efter at have fået at vide jeg IKKE så gravid ud..

Så hjælper det at tage et billede, og se med egne øjne - synes selv man begynder at kunne se det er en babybule!

Først et før billede: 6+0

post-3938-050753500 1328784249_thumb.jpg

Også i dag: 19+6

post-3938-095499700 1328784266_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har følt mig lidt fed, efter at have fået at vide jeg IKKE så gravid ud..

Så hjælper det at tage et billede, og se med egne øjne - synes selv man begynder at kunne se det er en babybule!

Først et før billede: 6+0

post-3938-050753500 1328784249_thumb.jpg

Også i dag: 19+6

post-3938-095499700 1328784266_thumb.jpg

synes bestemt det er en fin babybule du er ved at have dig.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

>>Myliona

Vi har næsten samme terminsdag, og jeg synes altså også min mave begynder at gro en del.

Føler mig tit også bare fed. Men alle omkring mig siger "sikke en fin mave du får", så det prøver jeg at lytte lidt til i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

>>Myliona

Vi har næsten samme terminsdag, og jeg synes altså også min mave begynder at gro en del.

Føler mig tit også bare fed. Men alle omkring mig siger "sikke en fin mave du får", så det prøver jeg at lytte lidt til i stedet.

Her er det bare omvendt ;) Der er ikke nogen i min "hverdag" som kommenterer min mave. Faktisk, er det netop omvendt; I mandags fik jeg at vide jeg slet ikke så gravid ud... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg har helt glemt at bidrage med billede herinde, men bedre sent end aldrig :)

18+6:

post-350-072225200 1328981615_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige samlet nogle stykker...

14+5

post-4059-097780800 1330326250_thumb.jpg

15+6

post-4059-007991100 1330326288_thumb.jpg

17+5

post-4059-079592300 1330326310_thumb.jpg

Er næsten sikker på at det er den lille jeg fået lov til at mærke nu :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER