mille1981

Hvor køber I tests?

19 indlæg i dette emne

Jeg har en stor svaghed for nethandel, og det vil være mere end naturligt for mig også at købe tests til ÆL og graviditet over nette. Men hvilke sider kan I anbefale?

Jeg har tidligere købt over siden "billigeteste.dk" eller noget i den stil. Det er dog MANGE år siden, men dengang fungerede det fint. Hvad har I andre af gode og mindre gode aktuelle erfaringer? Eller går I blot på Apoteket/i supermarkedet og køber dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte hos billigteste.dk - da jeg skulle slå graviditeten HELT fast valgte jeg at købe en Clearblue i Matas :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte hos billigteste.dk - da jeg skulle slå graviditeten HELT fast valgte jeg at købe en Clearblue i Matas :)

jeg har også brugt ovennævnte netbutik :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror snart jeg burde ha del i ejerskabet hos billige-teste.dk :) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber ÆL test via Billig-test.dk men GT i Netto (2 stk. 39,-). Jeg har faktisk ikke en egentlig grund til at dele det op men det har jeg ubevidst gjort, når jeg ser tilbage :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte også hos billigteste og så i netto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg købte mine i matas....

Nu jeg tænker over det.... Mon der er nogen der kunne bruge en helt ny og uåbnet pakke ÆL teste??

Jeg havde nemlig LIGE købt en pakke, da jeg blev gravid...

Det er UNIPLAN 5 stk, købt i matas :)

Sender dem gerne afsted mod porto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tit så er der tilbud på enten en sam-pak af ÆL tests og G-tests, eller bare på de enkelte tests, så jeg plejer at tjekke hvad der er på bud ved billig-teste og ved lavpris-teste og køber der hvor det er billigst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte mine i matas....

Nu jeg tænker over det.... Mon der er nogen der kunne bruge en helt ny og uåbnet pakke ÆL teste??

Jeg havde nemlig LIGE købt en pakke, da jeg blev gravid...

Det er UNIPLAN 5 stk, købt i matas :)

Sender dem gerne afsted mod porto :)

Hvis du stadig har dem, så kunne jeg helt sikkert godt bruge dem... Du kan sende en PB med kontonummer samt portoudgifter, så overfører jeg pengene til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer også kun at købe over nettet med mindre jeg er meget meget utålmodig.

har lige i går bestilt hos billige teste, så håber de kommet i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har kun købt i Netto - har fået mig fortalt det stort set er samme pris som på nettet. (Har dog ikke selv tjekket)

Hilsen TiaK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber på billigteste eller netto.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Netto - indtil nu har det ikke været nødvendigt med ægløsningstests, men hvis ikke, der er geveinst inden for det næste ½ år så bestiller jeg nok nogle på www.billige-tests.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte i Netto og på apoteket, der skulle jo lige en ekstra eller 2 til når man havde testet positiv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber en 2-paks æske fra en brugsen (hvilken som helst.. kan både fåes i Netto, Super Best m.fl.)..

Har dog ikke kunne stå med en positiv en af slagsen endnu :D Og den dag jeg gør det tager jeg nok lige en ekstra for at være hel sikker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte mine på apoteket,2 stk, kunne teste positivt 2 dage før forventet mens (3+5)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber over nettet. Det er hurtigt og billigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER