CNN

Hvor gamle er jeres børn?

20 indlæg i dette emne

Jeg er jo førstegangs mor og har ikke ret meget netværk, så for at starte lidt samtale, vil jeg lægge ud med at spørge jer; hvor gamle er jeres børn?

Derudover er I også meget velkomne til at fortælle om jer selv, er det den første, hvor i ca er fra nord/syd/øst/vest, alder whatsoever :) :respekt

post-4278-095003100 1325782939_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jamen så skal vi da være med til at give dig et større netværk :-)

Min dreng Tobias er snart 4 måneder og det er min første.. Jeg bor på Sydfyn og er 31 år gammel.. Har en dejlig kæreste som jeg har haft i 10 år nu....

Håber flere vil fortælle noget, så kan jeg fortælle mere end anden dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :) herinde kan du helt sikkert få et netværk :)

Jeg et også førstegangsmor til Ronja der bliver 5 mdr i næste uge. Jeg er 29, og har været sammen med min mand i snart 9 år og gift i 2,5. Vi bor i Brøndbyvester.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at nogle vil deltage :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herinde kan man hurtigt få 'venner' for livet :)

Jeg hedder Susanne, er 30 år og er førstegangsmor til Anna på 3 uger. Jeg bor sammen med min mand, Søren, i vores nykøbte hus i Virum. Vi har været sammen i snart 5 år og blev gift i maj 2010.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vil da også være én del af dette :-)

Jeg hedder Malene og harblir snart 24, bor sammen med min kæreste i hus med vores dyr, vi har været sammen i snart tre år, og har lille oliver på snart ni måneder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil da også lige svarer :)

Jeg hedder Anne, er 26 år og bor i Kolding sammen med min mand, som jeg har været sammen med i 9½ år :loveyou Vi blev i mandags forældre til Caroline, som er væres første barn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hel rart at få alder på så mange af jer :)

Jamen, som der står ude i siden, så bor jeg i trekantsområdet, og som der står i min signatur, så har jeg Erica på et halvt år. Jeg fylder selv 30 i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn er Jaqueline og jeg bliver 22 år i marts. Jeg har sammen med min forlovede, lille Maliva på 4 måneder (den 11. Sep.). Vi bor på Mors, men vi har store planer om at flytte til Århus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg vil da også lige være med i netværket.

Jeg er 23, blir 24 til sommer og min kæreste bliver 27 her i slutningen af januar :)

Vi bor i Kolding, og har lige sat gang i PB, da vi SÅ gerne vil være forældre NU! :) Så vi arbejder på sagen...og håber vores første barn kommer her i 2012 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Sabrina og er 22 og bor i en lille by - strøby, lidt udenfor Køge, Er opringelig fra københavn, bor sammen med min forlovet har vi vores søn David på 8 måneder ( 23.04.11 ) og vores lille hund Rex. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortæller du ikke lidt om dig selv også ?? :)

Jeg hedder Maibritt, har snart været gift i 8 år :loveshower Sammen har vi to piger.. Mille på 5½ år og Sofia på 9 måneder...

Vi bor i sydsjælland :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn er Camilla, jeg bor i Faxe (sydsj.) med min kæreste og vores lille datter Monique på 10 mdr (+ en uge) - Jeg er 20 år og min kæreste er 27 :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan da også lige give mit besyv med her :)

Jeg hedder Christina, er 27 (bliver 28 om et par måneder) og sammen med min dejlige mand, har jeg en lille dreng, Marlon, på godt 10 måneder, og så har vi nummer 2 på vej til juli :)

min mand og jeg har været sammen lidt over 5 år, og blev gift i 2009.

Vi bor i hus 25 km sydvest for Herning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Majken og er 25år :)

Sammen med Morten på 33 har jeg Silje som er 7mdr og som er vores første :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Jeg er også førstegangsmor. Jeg er 25 og min søn er snart 5 1/2 måned.

Jeg har ham sammen med min kæreste gennem 3 år. Vi bor i lejlighed på Frederiksberg, men drømmer om at flytte i hus.

Jeg læser til lærer og det samme gør min kæreste.

Jeg fødte på Rigshospitalet d. 6. august. Theo vejede 3750 g og var 52 cm lang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg melder mig da også på banen her....

Jeg hedder Line, jeg er 28 år, og sammen med min mand Michal, 36 år, har vi en lille datter Astrid som er blot 8 dage gammel i dag.... Hun er vores første barn.... :loveshower

Vi bor i Bjerringbro i Midtjylland....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med!

Jeg hedder Hilde, er 34 år, og har en dejlig datter Kristine, der bliver 5 måneder imorgen, sammen med min mand på 31 år. Vi blev gift 4. juni 2011. Vi håber på, at vi kan få et barn mere. Jeg regner med, at vi går igang med projekt lillebror/-søster til sommer :loveshower

Vi bor i Vestjylland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 30 år og har Cecilia på 6 år og Tristan på 16 dage..

Jeg bor i Virum lidt nord for København sammen med min kæreste og børnene...

Arbejder på fødegangen på Rigshospitalet som sosu-assistent...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg hedder Camilla, er 24 år, mor til Johan Emilius på 13 dage. Bor i Valby sammen med min mand - vi blev gift med i sommers :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER