Undercovernisse

Tester i stadig?

10 indlæg i dette emne

:whistling jeg tog lige en i går aftes :oops

Tror jeg har taget 12 test i alt ;) hvilket er meget lidt, for er testoman :whistling denne gang har jeg dog holdt igen, fordi jeg ikke havde nogle hjemme ;)

Andre end mig som lige tager en test 3 uger efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige på besøg.. men det gjorde jeg også indtil jeg havde været til nf scanning :) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede et par dage efter jeg testede positiv, siden har jeg ikke gjort det..

Men har da haft dage hvor tanken er kommet, men alligevel gider jeg ikke bruge penge på det;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine første teste var meget svage men da en digital skrev gravid syns jeg ikke der var mere at teste for. Købte alligevel en billig test en uge efter jeg tog den første og fik to lige tydelige streger for første gang nogensinde. Så var jeg da glad resten af dagen. Og syns det var så fjollet spild af penge at jeg lovede mig selv at nu er det slut. En "fuldstændig positiv" test kan jo sådan set ikke blive mere positiv, eller hvad? De er jo ikke beregnet til at gi andet end ja/nej svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk ikke taget een eneste test. Jeg har brændt SÅ meget for at gøre det, men vidste jeg ville få taget en blodprøve, og at teste bagefter var i mine øjne lidt spildte penge :whistling

Nu ved jeg at jeg skal ha' testet igen den 23. hvor jeg skal til første lægebesøg, men går nu stærkt ud fra, at rosinen ikke er fatamorgana :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede meget de første 14 dage og har så lige testet en enkelt gang, bare for at se den blive bragende positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

næææh ikke siden jeg fik en tydelig positiv test, så i alt blev det til 3 svagt positive en 1 tydelig og det er ved at være 3 uger siden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede også på livet løs, indtil min Clearblue skrev "gravid", hvorefter jeg stoppede.

Synes dog, det er meget fristende at tage en test igen, bare fordi det er så cool at se de to streger dukke op... igen og igen... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk ikke taget en clearblue denne gang :manglerligeenHMMskullemanmonovervejedetsmiley :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede den ene dag, 2 alm. Og en clearblue. Da de var bragende positive, har jeg ikke testet siden.. Tror måske lidt, at det har været fordi jeg har været bange for, at den skulle være svagere end de første, og hvis jeg havde flere at sammenligne med, ville jeg helt sikkert gøre det, og det vil nok bare bekymre mig mere end det vil berolige mig.. Vælger at tro på, at jeg er gravid med mindre det er modbevist :)

Håber ikke det blev for kludret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER