Laustsen

Kære Ki & Martin

25 indlæg i dette emne

Hvor er det skønt at i er tilbage med jeres fantastiske ånd og gode humør

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej med dig

tak tak for det. Vi er også glade for at være tilbage

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender jeg ikke fra tidligere, men syntes da Babaklar er rigtig hyggeligt, er sikker på det god kan blive ens "andet" hjem på nettet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fuldstændig enig - har sgu savnet jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fuldstændig enig - så skønt at være på endnu et af jeres forums :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg stemmer for at det er skønt at ha Ki tilbage... Men er sq til utryg ved hr. Gammelsmølf :haha:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg stemmer for at det er skønt at ha Ki tilbage... Men er sq til utryg ved hr. Gammelsmølf :haha:

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de fine ord.

Vi skal gøre ALT hvad vi kan for at vedligeholde dette forum så I har nogle "fede" rammer.

Den super gode, sjove og hyggelige stemning skal vi rose jer for :biglove

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lovebk :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvem I, er ud over, at I driver dette sted, så jeg galer bare med de andre! :) :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg stemmer for at det er skønt at ha Ki tilbage... Men er sq til utryg ved hr. Gammelsmølf :haha:

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille hurtigt spørgsmål: hvorfor er det Martin kaldes Gammelsmølf? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun give de andre ret- her er SÅ hyggeligt :lovebk :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg stemmer for at det er skønt at ha Ki tilbage... Men er sq til utryg ved hr. Gammelsmølf :haha:

:lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille hurtigt spørgsmål: hvorfor er det Martin kaldes Gammelsmølf? :lol

Jeg kan ikke helt huske hvorfor, det gør han bare, men nogle af de andre kan måske huske det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille hurtigt spørgsmål: hvorfor er det Martin kaldes Gammelsmølf? :lol

I "de gode gamle dage" :D lavede Martin noget sjov med os brugere en December som noget jule-spas. Vi fik skøre navne og han "pillede" ved vores avatarbilleder så vi var nogen der fik nissehuer på eller titler som diverse smølfer.

Selv var han Gammelsmølfen :)

Det er ihvertfald sådan jeg husker det. Hvis jeg tager helt fejl så ret mig :bk

Men jeg har en ide om at det ikke kommer til at ske så meget her (medmindre Martin har taget et kursus og er blevet klogere hehe) for da han skulle lave det hele tilbage til normal igen efter julemåneden hvor han havde drillet endte det med at han slettede alle de medlemmer fra legen ved et uheld så vi skulle oprettes på ny og starte forfra :oops :lol

Det skette i slutningen af December 2005.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I "de gode gamle dage" :D lavede Martin noget sjov med os brugere en December som noget jule-spas. Vi fik skøre navne og han "pillede" ved vores avatarbilleder så vi var nogen der fik nissehuer på eller titler som diverse smølfer.

Selv var han Gammelsmølfen :)

Det er ihvertfald sådan jeg husker det. Hvis jeg tager helt fejl så ret mig :bk

Men jeg har en ide om at det ikke kommer til at ske så meget her (medmindre Martin har taget et kursus og er blevet klogere) for da han skulle lave det hele tilbage til normal igen efter julemåneden hvor han havde drillet endte det med at han slettede alle de medlemmer fra legen ved et uheld så vi skulle oprettes på ny og starte forfra :oops :lol

Hehe Sjovt :lol

Tak for historien.. så ved alle os nye hvorfor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Annette godt husket

Det er fuldstændig rigtigt. Der var en hel del der blev smølfet og intentionen var også rigtig god.

Det var sjovt imens det stod på men da jeg efterfølgende skulle lave folk om til "normal profiler" kom jeg til at slette + 100 ret aktive profiler. Spørg om det var sløjt :blush :blush

Jeg tror faktisk at vi admins blev kaldt smølfer fordi vores medlemsnavn er blå. Gammelsmølf fordi at "man" har lidt erfaring i rygsækken :whistling

Men men jeg er langt fra færdig endnu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjj den historie havde jeg helt glemt, men fik lige vækket nogle gamle, men gode minder :loveshower :loveshower Det var pisse sjovt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har egentlig ALDRIG tænkt over hvorfor, men nu tror jeg jeg ved hvorfor jeg syntes at BK var MEGET hygligere for et par år siden :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste problem er bare, at min kollega er meget bekymret over at jeg IGEN er så meget på Babyklar........ :whistling

Jeg kan intet huske fra skiftet fra jer og til GItte, men jeg er i hvert fald tosset med Ki.... dig Martin har jeg intet forhold til.... B)

Men det får jeg måske? Altså... du ved :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste problem er bare, at min kollega er meget bekymret over at jeg IGEN er så meget på Babyklar........ :whistling

Jeg kan intet huske fra skiftet fra jer og til GItte, men jeg er i hvert fald tosset med Ki.... dig Martin har jeg intet forhold til.... B)

Men det får jeg måske? Altså... du ved :P

HAHAHAHAHAHAHA! Tak Louise... Jeg manglede et godt grin :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg stemmer for at det er skønt at ha Ki tilbage... Men er sq til utryg ved hr. Gammelsmølf :haha:

:badgirl :glad :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER