Myliona

Hvad tror du at du får?

56 indlæg i dette emne

Altså nu begynder jeg da snart at tro, at vi får en pige, alene fordi jeg har gættet på dreng :lol

Tendensen tyder i hvert fald på at juli-mødrene er UTROLIG dårlige til at gætte hva baby er for en :balloon

Så længe de er sunde og raske, gør det nok heller ikke så meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tendensen tyder i hvert fald på at juli-mødrene er UTROLIG dårlige til at gætte hva baby er for en :balloon

Så længe de er sunde og raske, gør det nok heller ikke så meget :)

Lige nemlig! Det er iøvrigt heller ikke fordi jeg HÅBER at det bliver en dreng. Er faktisk bedøvende ligeglad (og har ca. lige mange i familien, der presser for det ene, som for det andet <_< ) Jeg TROR bare at det bliver en dreng. :) Men nu må vi se ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nemlig! Det er iøvrigt heller ikke fordi jeg HÅBER at det bliver en dreng. Er faktisk bedøvende ligeglad (og har ca. lige mange i familien, der presser for det ene, som for det andet <_< ) Jeg TROR bare at det bliver en dreng. :) Men nu må vi se ;)

Jeg havde det helt på samme måde.. Var fuldstændig ligeglad, men min fornemmelse sagde bare en dreng (Rigtig meget)..

Er stadigvæk helt oppe og ramme skyerne af lykke :) Og havde nok haft det på samme måde hvis jeg havde fået at vide jeg skulle have en dreng - men lige nu kan jeg slet ikke forestille mig andet end min dejlige pige - selvfølgelig er hun da en pige :7himmel

Er faktisk så meget ramt af lykke, at selv i morges, da min cykellås var gået i baglås og jeg måtte GÅ på arbejde, gik jeg bare og smilede hele vejen.. Købte dog en trøste kakao(mmm), og kom 3 min for sent - men pyt :D Er bare SÅ glad :D :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det helt på samme måde.. Var fuldstændig ligeglad, men min fornemmelse sagde bare en dreng (Rigtig meget)..

Er stadigvæk helt oppe og ramme skyerne af lykke :) Og havde nok haft det på samme måde hvis jeg havde fået at vide jeg skulle have en dreng - men lige nu kan jeg slet ikke forestille mig andet end min dejlige pige - selvfølgelig er hun da en pige :7himmel

Er faktisk så meget ramt af lykke, at selv i morges, da min cykellås var gået i baglås og jeg måtte GÅ på arbejde, gik jeg bare og smilede hele vejen.. Købte dog en trøste kakao(mmm), og kom 3 min for sent - men pyt :D Er bare SÅ glad :D :balloons

HAHA sikke et skønt indlæg! :loveshower Glæder mig til at have det sådan selv :loveshower (Istedet for at gå og hænge med mulen over min snarlige eksamen <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHA sikke et skønt indlæg! :loveshower Glæder mig til at have det sådan selv :loveshower (Istedet for at gå og hænge med mulen over min snarlige eksamen <_< )

Det er helt vildt..

Min kæreste er helt på samme måde..

I går tror jeg, at jeg 50 gange gik hen og kyssede ham og sagde "Vi skal have en lille pige".. Også svarede han.. "Nej.. Det en lille prinsesse" efterfulgt af at stille: - Jeg er KONGEN og konger laver prinsesser.. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt vildt..

Min kæreste er helt på samme måde..

I går tror jeg, at jeg 50 gange gik hen og kyssede ham og sagde "Vi skal have en lille pige".. Også svarede han.. "Nej.. Det en lille prinsesse" efterfulgt af at stille: - Jeg er KONGEN og konger laver prinsesser.. :7himmel

Hahahaha, hvor hyggeligt! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme sagde min mand. Mænd laver drenge, men konger laver prinsesser :-) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikker på at vi få enpigeigen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ejj.. Øv.. Hvorhenne blev i scannet? :)

Vores var godt nok heller ikke helt med på det - hvornår skal I så scannes? :) Var det en selvbetalt scanning?

Vi blev scannet ved jordemoder.dk - de var smadder søde :)

Vi skal scannes igen på søndag, så der håber jeg den ligger ordentligt, den lille bandit :goodluck

Det var en selvbetalt kønsscanning, så vi får en scanning mere gratis :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi endelig svar - og jeg havde ret!

Vi venter en skøn lillesøster :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi endelig svar - og jeg havde ret!

Vi venter en skøn lillesøster :7:

Yay! Endelig en der fik ret! Og stort tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! Endelig en der fik ret! Og stort tillykke! :loveshower

Tusinde tak! Det er bare skøn og jeg kan slet ikke vente til lillesøster kommer ud til os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, den her skal sgi da pinnes, skal den ikke? :) Det gør jeg lige ;)

Og kors hvor har vi været dårlige til at gætte :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, den her skal sgi da pinnes, skal den ikke? :) Det gør jeg lige ;)

Og kors hvor har vi været dårlige til at gætte :lol

Sad lige og ledte efter tråden og så lagde den øverst :D

Der er da en enkelt der har gættet rigtig ind til videre :) Men med alle dem der har gættet forkert indtil videre må der da være større chance for, at nogle af vi andre gætter rigtig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er procentvis en stor del der har gættet forkert - når man alligevel tænker at der er 50% chance for at gætte! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må heller skynde mig at få gættet inden scanningen på torsdag. Jeg gætter på en dreng, den tredie i flokken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en som gættede forkert. Venter en pige til juli :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en som gættede forkert. Venter en pige til juli :)

Hvort tillykke.. HVor fantastisk, med en lille pige til flokken af drenge! :loveshower Og hvor er vi dårlige til at gætte os juli-mødre! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne gætte med :) Har de seneste uger drømt meget om, at det bliver en pige, så det gætter jeg på :) Men bliver alligevel ikke overrasket hvis jeg har gættet forkert :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi er jo NOGEN, der kan gætte rigtigt :whistling :badgirl :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi er jo NOGEN, der kan gætte rigtigt :whistling :badgirl :biglove

:balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg gættede jo altså en dreng. Men maven gemmer på en dejlig pige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fik vi overstået MD scanningen... alt så fint ud med den bette og det var sund og rask. men jeg gættet forkert.. for det var en lille dreng der lå og gemte sig derinde... men rigtig dejligt... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan fortælle at vi venter en dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gættede rigtigt :loveshower

(der er bare ikke nogen som har sat mig på listen :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER